Skrivefeiltråden

Mannen klarte å overbesbise meg til å stoppe på max burger i drammen flr dåpen. Hada, her skal man komme i grevens tid! Haha. Teite mannevein!

Første onnlegg så får vi se pssen detta går!
Lillegutt har kommet hjem fra overtanting hos mormor og morfar,han er kjempe mammadalt of gråter hele tia. Så her blir det ikke gjørt så mye mer enn å vare bære og kosr rundt åå babyen lub som er 7 jker idag ♡

Trøtt som bare dey. Ligger å planlegger ommøblering o gangrn mrns moni holder åå å sovnd her. :)

Gahahhaha! Må jo bare digge drer damer? Første innlegg hr ov snriveleig allerede x) hvirdan går det med dere? Lillemor var 1mnd igår :D hihi!

Det er At man kun ammer en pupp over øengere tid før ban butter. Ståt om det på ammehjelpem.no, men tror ikke det dr nor for deg hvid du mister melken?
Ååå, då har eg dreve med intwrvallamming uten å veta da :) for min del så helde da oppe produksjonen og mini får 8 seg den feita melko. Har holdt på sånn fordi han heila tio sovne på puppen..m

På vei ril ikea! Har ikke så mye å rutte med der, meb det er noen småtterier vi må ha. Også er det kos med en tur som familie! :D Wow her der de t lite geol! Of da kom det masse feil :P Typisk meg å jinxe set :P

Hahaha jeg prwdre å skrive mer å bsrr dra fingrten mrlllom tastene, funkwa ikkjtr helt :p
Ooh det kan jeg også! Dette går jo som slett! ! Ikke helt lavage, men mye bedre enn når jeg bare Taster!

Idag er det viffmiddag som str flr tur! :D

Back
Topp