Mannen klarte å overbesbise meg til å stoppe på max burger i drammen flr dåpen. Hada, her skal man komme i grevens tid! Haha. Teite mannevein!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan foregår intervallammibg??Prosjekt: intervallamming er nå satg i fang. Spent øå å se om det hsr nød for seg elner kknd. Må ho prøve det som kan pelvesomg, her gikk det unna med sjeivingen
![]()
Det er At man kun ammer en pupp over øengere tid før ban butter. Ståt om det på ammehjelpem.no, men tror ikke det dr nor for deg hvid du mister melken?Hvordan foregår intervallammibg??D
Åjaokei! Nei.. Desverre :/ men driver og pumper meg hyppig.. For å prøve å produsere mer! Vil ikke miste melka! ;sDet er At man kun ammer en pupp over øengere tid før ban butter. Ståt om det på ammehjelpem.no, men tror ikke det dr nor for deg hvid du mister melken?
Ååå, då har eg dreve med intwrvallamming uten å veta daDet er At man kun ammer en pupp over øengere tid før ban butter. Ståt om det på ammehjelpem.no, men tror ikke det dr nor for deg hvid du mister melken?
Hahaha, denne skjønte jeg nafa av!Vi HB ord Ann går det Mn ref dette haha p kroner s dån særoppgave Hahah
Signrte den! Ha haHahaha, denne skjønte jeg nafa av!![]()
Hahaha, denne skjønte jeg nafa av!![]()
Signrte den! Ha ha![]()
Hahaha, nei det kan jeg love deg at ikke dunkaHahaha jeg prwdre å skrive mer å bsrr dra fingrten mrlllom tastene, funkwa ikkjtr helt![]()
Ooh det kan jeg også! Dette går jo som slett! ! Ikke helt lavage, men mye bedre enn når jeg bare Taster!Hahaha jeg prwdre å skrive mer å bsrr dra fingrten mrlllom tastene, funkwa ikkjtr helt![]()