Tuhim håper du får de til!Prosjekt: intervallamming er nå satg i fang. Spent øå å se om det hsr nød for seg elner kknd. Må ho prøve det som kan pelvesomg, her gikk det unna med sjeivingen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuhim håper du får de til!Prosjekt: intervallamming er nå satg i fang. Spent øå å se om det hsr nød for seg elner kknd. Må ho prøve det som kan pelvesomg, her gikk det unna med sjeivingen
![]()
Ha ha erru rett i nesa idag? Haha! Rett i nesa! Mnwr selvfølgekig tettGod morhen jenter!
Vi skal straks it på tur, harryhsndel og julegaveshopping! Ser ut som om untervallamminfeb har noe for seg. Trof hab får i seg mer av den dete melken. Håper det gjør at han får mindre luft i magen og st han lfgger på seg!
Ha dn fin dag![]()
God morhen jenter!
Vi skal straks it på tur, harryhsndel og julegaveshopping! Ser ut som om untervallamminfeb har noe for seg. Trof hab får i seg mer av den dete melken. Håper det gjør at han får mindre luft i magen og st han lfgger på seg!
Ha dn fin dag![]()
Er deaverrw ikke now høne i Charlottenberg, meb dkulle fjerne ha tart en tiitt fir mirroslyld og. Fuck. Skriver med cenatre hånda. Vlie ikke vindee feil da. Omg!Du får stikje innimellom Hönab Agda når dy førdt et deer!![]()
Ha ha ha for en gsngs skylf gjlr autocorrecten jobben sin lg da skaø den ikke gjlre denHehe dette var en morsom tråd! Men skjønner ikke helt, autocorrecten fikser jo alle mine skrivefeil så det blir jo ingen? Må jeg ha av den for å bli med på moroa?![]()
Ha ha ap føonk! Mye føinkere enn megSniker fra juli15! Ler meg virkelig ihjel av denne tråden! Jeg mener jo selv at jeg er en superhelter på å skrive rett på telefon, og har hittil bare hatt en "leif"(jepp,denne var selvforskyldt) jeg har visst oppdratt telefonen min barn enda jeg prøver å skrive så fort jeg kan, og heller ikke være nøye! Tvang you autocorrect (og ikke damn you dennegangkr