Skrivefeiltråden

Prosjekt: intervallamming er nå satg i fang. Spent øå å se om det hsr nød for seg elner kknd. Må ho prøve det som kan pelves :) omg, her gikk det unna med sjeivingen :P
Tuhim håper du får de til! :D Oh hey!! Nwsren hn hel setning!

Nå logget vi Ø selges og ammet, baby tom ikklr kvelder før halv4 innsett... Håper vi klvrer å soce litt utover dswge :)

Jeg hae grisebaby! Ammet nå og jele ammepuya er fukl av melk, gensereb hennes ogå! Og fukpwjkuten jeg veuker for å slerme pite of baby er til å vri opp! Svelg unna melka jenye! :P

God morhen jenter!
Vi skal straks it på tur, harryhsndel og julegaveshopping! Ser ut som om untervallamminfeb har noe for seg. Trof hab får i seg mer av den dete melken. Håper det gjør at han får mindre luft i magen og st han lfgger på seg!
Ha dn fin dag :)
Ha ha erru rett i nesa idag? Haha! Rett i nesa! Mnwr selvfølgekig tett :P oi wow fikk det rett på andre forslk! Kke sålog!

God morhen jenter!
Vi skal straks it på tur, harryhsndel og julegaveshopping! Ser ut som om untervallamminfeb har noe for seg. Trof hab får i seg mer av den dete melken. Håper det gjør at han får mindre luft i magen og st han lfgger på seg!
Ha dn fin dag :)

Du får stikje innimellom Hönab Agda når dy førdt et deer! :D

Hehe dette var en morsom tråd! Men skjønner ikke helt, autocorrecten fikser jo alle mine skrivefeil så det blir jo ingen? Må jeg ha av den for å bli med på moroa? ;)

Hehe dette var en morsom tråd! Men skjønner ikke helt, autocorrecten fikser jo alle mine skrivefeil så det blir jo ingen? Må jeg ha av den for å bli med på moroa? ;)
Ha ha ha for en gsngs skylf gjlr autocorrecten jobben sin lg da skaø den ikke gjlre den :P Tihi

Sniker fra juli15! Ler meg virkelig ihjel av denne tråden! Jeg mener jo selv at jeg er en superhelter på å skrive rett på telefon, og har hittil bare hatt en "leif"(jepp,denne var selvforskyldt) jeg har visst oppdratt telefonen min barn enda jeg prøver å skrive så fort jeg kan, og heller ikke være nøye! Tvang you autocorrect (og ikke damn you dennegangkr

Sniker fra juli15! Ler meg virkelig ihjel av denne tråden! Jeg mener jo selv at jeg er en superhelter på å skrive rett på telefon, og har hittil bare hatt en "leif"(jepp,denne var selvforskyldt) jeg har visst oppdratt telefonen min barn enda jeg prøver å skrive så fort jeg kan, og heller ikke være nøye! Tvang you autocorrect (og ikke damn you dennegangkr
Ha ha ap føonk! Mye føinkere enn meg :P hrr går det unna fu nnar!

God morgen folkebs!
Natten jar vært bra og nå skal mini ut å sove i vigna si. Må ko tesre den nye voksiposen :D

Haha dor en tråd :p npr jeg leser føles drt ut s om om jeg ga4 en tamåong i kjeften :p

Jeg gror jeh har oppdratt autocorrect ganske bra, det er verte med fingrene mine... Sitter og drikker kaffe nå etter å ha smurt sofaen meg fett. BI far skunnsofs og den har ikke blitt smurt siden i flyttA hot i fjor.

Har vært på shopping med svigerinne mi i dag. Fekk handla overgangsordninger t jentungen og flanell sengetøy t oss

Har ingen hengende i parten i skru stund... Hun sover og jeg e lys våken :o i morra skåla vi feire at far i huset ble 28 år, blørkake, napolenskake og eplekake ;) gester får vi også ;) svigers, svoger og kone, Søstra mi og melk... Blir hyggelig ;) blir nok veslesnuppa som er midtpunktet uansett freuver :D

Noko sover i so. Egen seng for første gang nå! Litt uærlig men tror det går fremover ! Ide. På lært rom da!

Hahahahaha døøøøøyr!!!

Snuppwlure bare tøyser ved ouppen og jeg vul sover mer! :P Klokka wr ji vare ti over sels! Men hun sovna i sta også mått e vi skifte bleie. Tyoisk.. håpetnhun sovener fort igken

Back
Topp