Skrivefeiltråden

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Har sett andre termingrupper har hatt en sånn tråd, veldig artig!

Reglen er enkel, når du skriver innlegg om løst og fast får du ikke lov å rette opp din egne skrivefeil! Det går gjerne litt fort i svingene på tastaturet og mange har autocorrect som lever sitt eget liv, i denne skravletråden skal skrivefeila få stå! Så får vi se om vi skjønner hva vi mener til slutt! :D

Jeg kan behynne jeg! Flott, skrivefeil i flrste setning..

Jeg får ikkesove enfs babyen sover søtt. Vi har oøaner i morgen så jeg blr virkelig få meg litt søvn!

Føler at alt jeg skrive om dageb er skrivefeilene... Det JÆVLA nye tssttyret lever sitt eget forbannet liv..

Haga, fantastisk! Kabsjje jeg skal sette åå aurocorrekteb da? Ser egentlig ikke ut til ar hfg trenger drt, for son dere ser så har jeg ti tommeltotter når jdg skircer. Daen! Jaja, håper dree forstår dette het ;)

Hahaja! Jwg tror detye kB vli en rikrug såbmirsom tråd. ! Omf dwt synd 8på skri efeioa at heg er grusetrøtt! Ha ha! Håpwr killemor er fwrdih med p spiae snart!

Morsom teåd, dette er vel det nærmeste jeg kommer fyllemimmwr på en stund så herr må jeg døde med!

Sent from my iPhone using BV Forum

Morsom teåd, dette er vel det nærmeste jeg kommer fyllemimmwr på en stund så herr må jeg døde med!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ha ha ike sanr! Er litt fom å lede det en fjeng fylliker har skrevet :D Ha ha

Slenfer ibb et innlefg til i halcsøvne her jeg. Er så trøtt af jfg beshen ikke ser skjermeb. Haha, dette funker dårlig gitt. Ble litt eiktig på slutter her da :)
Ha en fib sag jenter ;)

Hahaha! Jeg døyver. Dette var utrolig artig. Jeg sitter nå med en kopp kaffe mens Mio ligger på babygymen å ser dr phil :) skikkelig bra oppdragelse her i gården! Hva hjel dere i sag? Her har jeg få planer, kanskje kjøpe meg en bilde og et par sko om jeg kommer meg påbeebterw.

Nå må jeg få stelr meg, så stelle baby, amme og lyfte dyret. Så bærer det avgårde til helsestssjonen og sekdukerdkontroølen (hoi det var viddt et vandkelug ord@!)

Haha for ennmoraom steps wow trouble nei prove tikket omg drttev blir jo ikke til å forstå lol nå husker jeg ikke hva jeg prøvde p skrive engang så jeg gir opp :D

Haha! For en Apg tråd, flyet meg igjen :D
Hvorfor kan inne tv2 ta seg en duo skriftform som tv1 sp jeg for hvilt den bodde riggen min litt? Blitt gal av p bøte på baby jekke dagen lang... zzz Det et nok en grunn til at babyer et så Sør :)

Jau jau! Klokkaber elleve og jrg må pakke! Baby og jrg dkal på ferie i hekga tio mamma og pappa. Blir gjensyn med dkvese venner og skravlibg :F

Prosjekt: intervallamming er nå satg i fang. Spent øå å se om det hsr nød for seg elner kknd. Må ho prøve det som kan pelves :) omg, her gikk det unna med sjeivingen :P

Haha jeg virkelig dør her!!! For en genial tråd mø jeg du !!! Ler så jeg gruver her!!!

Back
Topp