Skriking...

Det er direkte helseskadelig for babyen at slik atferd forekommer i nærheten av den. Du må gjøre noe med det! Søk råd hos helsesøster umiddelbart. Ring og forklar situasjonen. Får du ikke time med en gang, ta kontakt med fastlege. Dette er veldig alvorlig, og kan skade barnet ditt for resten av livet hvis du ikke får slutt på det.
 
Babyer blir redde og usikre når voksne/foreldrene kjefter på de (eller krangler seg imellom) ! Dette er absolutt ikke bra for lillingen din. Ikke for å skremme deg, men også små barn/babyer kan få psykiske problemer, adferdsproblemer og angst av sånt. Foreldrene er babyens "univers" og de trenger å føle seg elsket og trygge for å utvikle seg til å bli trygge og glade barn. En liten baby gråter for å fortelle dere at den har er behov for noe, enten det er mat, ny bleie, magevondt eller rett og slett nærhet og kos. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann som oppførte seg sånn! Synes du skal ta dette på alvor da dette er direkte skadelig for babyen.
Helt sant!
 
Nu har barnefar lurt meg og sakt at han skulle kjøpe klær og skulle ha barnet med seg og komme med barnet etter 2 timer å kom ikke med barnet.
Barnefaren har vært til barnevernet å sakt at han er bekymret for omsorgen for barnet, at mor klarer ikke med barnet sitt.

Hva ska jeg gjøre er veldig trist nå?????:(:(:(:(:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: men min mor er her å støtter meg.;):)
 
Auauauuuuu! Hva er d som skjer!?! Hvordan går d?


Sent from my iPad using BV Forum
 
LILLINGEN ER BARE 1 MND GAMMEL...

Også oppfører Kjæresten min seg sånn :( :( :(
Kast han ut. Oppfører han seg slik allerede etter 1mnd kan set kun gå nedover ettersom babyen ikke blir roligere med tiden. Din jobb som mamma er å gi babyen din et godt og trygt hjem. Såklart kan man bli lei og frustrert, men da får man gå i et annet rom og skrike mellom tenna og rive seg litt i håret og samle seg igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nu har barnefar lurt meg og sakt at han skulle kjøpe klær og skulle ha barnet med seg og komme med barnet etter 2 timer å kom ikke med barnet.
Barnefaren har vært til barnevernet å sakt at han er bekymret for omsorgen for barnet, at mor klarer ikke med barnet sitt.

Hva ska jeg gjøre er veldig trist nå?????:(:(:(:(:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: men min mor er her å støtter meg.;):)
Lykke til og bare la barnevernet gjøre jobben sin så går nok alt fint. Barnevernet lar seg nok ikke lure.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp