Skriking...

slhallt

Flørter med forumet
Jeg og barnefaren bor i lag, og når lillingen byn å skrike blir jeg heller stresset av at kjæresten min hører at han skrike fordi han kjefter å sier t lillingen "ta nu å hold kjeft med deg" med sint stemme...

Lillingen byn bare å skrike mer da, er der greit å kjefte på lillingen...? Blir han mer utrygg da...? Huff!

Det som er rart at jeg syns d e greit at han skriker litt, det er jo demmes prate måte å si i fra...
Men jeg er mer stresset av kjæresten min, ikke av lillingen..................
 
Det er overhode ikke greit å skrike / kjefte på baby i mine øyne..
 
Jeg hadde blitt skremt hvis min samboer hadde skreket til vår baby.
Så nei, det er absolutt ikke greit i mine øyne!


Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*
 
Kjæresten min skriker ikke til lillingen.

Han kjefter med sint stemme...

Jeg sier til kjæresten min at han må ikke gjøre det. Jeg forklarer at babyer skriker, det er demmes måte å snakke på å si i fra...
 
Han blir lei av skrikingen... og frustrert sier han.

Jeg blir stresset av kjæresten min, og tar barnet før han tar det.
 
Hadde kjæresten min gjort dette så ville jeg uten tvil kastet han ut! Ingen for lov til å skrike til babyen min! Men det er selvsagt meg.
Si til han at han kan gå ut hvis han synes at det er irriterende å høre en liten uskyldig vesen skrike.


Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
 
JEG SKA SI TIL HAN AT HAN KAN GÅ UT VIS SKRIKINGEN FRA LILLINGEN E FOR MYE FOR HAN!
Dette må bli slutt på med den kjeftingen, og frustrasjonen hannes...
 
Fikk ekkel følelse da han momlet for seg selv kjæresten min da han trøstet lillingen... "skulle ha TEIPET SMOKKEN T KJEFTEN DIN" :(

Hvem som sier eller tenker noe sånt :( :(
 
Hadde samboeren min skreket til babyen vår hadde jeg utvilsomt kastet han ut. De reagerer på slikt.
 
Hadde kjæresten min gjort dette så ville jeg uten tvil kastet han ut! Ingen for lov til å skrike til babyen min! Men det er selvsagt meg.
Si til han at han kan gå ut hvis han synes at det er irriterende å høre en liten uskyldig vesen skrike.


Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
 
Fy faen for en mann... Jeg hadde teipet igjen kjeften hans!


Verdens beste gull kom 5 august <3
 
Uff:/ hørtes ikke spesielt koselig ut.. Er han så sliten av å høre på skrikinga så får han finne på noe annet.. Tenkte han ikke på det da han var med på å lage lille gullet da? ;) du kan jo evt si til ham at det blir bedre når lille blir større, men akkurat nå har han ikke annen måte å uttrykke seg på..
 
Hva!?!?! Hadde min kjæresten gjort det hadde han fort blitt x-kjærest. Å skrike til små babyen som søker kos, nærhet og trygghet er der absolutt ikke greit og skrike til... Ble litt forskrekka her nå
 
Det er veldig sårt når han kjefter på lillingen, huff for et helvette verden vi lever i :( :( :(

Hvorfor vil vi ha barn til et sånt sted???

Livet er ikke dans på roser...

Kjæresten min har ikke alkohol problemer, det er nu positivt!!!
 
Det er veldig sårt når han kjefter på lillingen, huff for et helvette verden vi lever i :( :( :(

Hvorfor vil vi ha barn til et sånt sted???

Livet er ikke dans på roser...

Kjæresten min har ikke alkohol problemer, det er nu positivt!!!
Babyen din fortjener bedre , du kan absolutt ikkje akseptere at mannen din behandler datteren/sønnen deres sånn .. Det er din plikt som mamma å sørge for at babyen har det trygt og godt, enten må han endre seg, eller så må du revurdere fam. Situasjonen ! Prate med helsesøster ? Kanskje han trenger veiledning ? Kanskje stakkaren ikkje "veit" bedre .. Uansett , du må stille opp for ditt barn ! :)
 
Hender også at pappen her blir frustrert. Spesielt om lille tisser eller bæsjer når han har tatt av bleia. Men han kjefter ikke, han kommer med noen strenge sitater, men jeg sier i fra om jeg hører det. Også vet jeg at han er utrolig uerfaren med babyer og trenger veiledning. Jeg må bare gjøre det på en snik måte, litt hver dag :) samtidig som han lærer seg selv hva som er best.

Syns det er vanskelig da. Håper virkelig du finner ut av det. Eller at han slutter når han skjønner det ikke hjelper noe. :)
 
Babyer blir redde og usikre når voksne/foreldrene kjefter på de (eller krangler seg imellom) ! Dette er absolutt ikke bra for lillingen din. Ikke for å skremme deg, men også små barn/babyer kan få psykiske problemer, adferdsproblemer og angst av sånt. Foreldrene er babyens "univers" og de trenger å føle seg elsket og trygge for å utvikle seg til å bli trygge og glade barn. En liten baby gråter for å fortelle dere at den har er behov for noe, enten det er mat, ny bleie, magevondt eller rett og slett nærhet og kos. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann som oppførte seg sånn! Synes du skal ta dette på alvor da dette er direkte skadelig for babyen.
 
Kan dere snakke med helsestasjonen? Det kan hende det hjelper å få noen "tips" utenfra. En veldig vond situasjon for dere det der, så veldig viktig å ta tak i det ned en gang. Håper han forstår hvor viktig det er med en oppvekst uten kjefting og negativitet, og det kan være løsningen at andre (som han ser på som fagfolk) også forteller han at dette kan gjøre barnet utrygt. Lykke til! :)


Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
 
Back
Topp