Skremt (ringtest)

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Har dere noen gang blitt tatt ringtest på??

Jeg var på besøk til en vennine på søndag. Og da viste hun meg noe nytt, og egentlig litt små ekkelt..

Hun ville ta en test på meg. En test om jeg var gravid, og hvor mange barn jeg kom til å få. Samt hvilke kjønn.
Jeg tenkte jaja... Dette tror jeg ikke på i det hele tatt.

Hun nappa av seg et hårstrå, og tredde forlovelsesringen innpå. Holdt den over magen min. Ringen hang stille over. Hun konstanterte at jeg ikke var gravid.[;)]

Så holdt hun ringen over armen min -riste (kaller jeg det). Ringen begynte brått og oppføre seg merkelig. Først gikk den frem og tilbake.. Så stilna den litt... Så starta den på nytt igjen. Ringen begynte i sirkler denne gangen.. Stillna igjen... Så begynte den og gå frem og tilbake igjen.. Så.... stoppa ringen HELT OPP.
Jeg var sjokka og mildt sagt skremt. Sa til meg selv at dette var noe hun måtte gjøre, selv om jeg ikke såg at hun bevegde på noe.

Resultatet betydde at jeg skulle først få en gutt(FELIX), så en jente, så en gutt igjen. Så 3 barn skal jeg få.

Fant ut at jeg skulle prøve på en vennine. Hun og fikk 3 barn. Hun har 2. De 2 første stemte..

Tok testen på svigerinna mi som ikke har barn. Hun fikk 2 barn. Tok testen på broren min(typen hennes) og han fikk samme svar.

Jeg er litt små skremt jeg. HVA får den ringen til å bevege på seg?????????

ORIGINAL: ..christine..

Gleder meg til å treffe mamma, for å sjekke om hennes 4 barn stemmer[:D]

Oi ja - det må du fortelle!!! [:D] Tror ikke jeg hadde turt å bli tatt den testen på jeg da.. [:-][8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

Gleder meg til å treffe mamma, for å sjekke om hennes 4 barn stemmer[:D]

Oi ja - det må du fortelle!!! [:D] Tror ikke jeg hadde turt å bli tatt den testen på jeg da.. [:-][8|][8D]

Hihi. Vet jo ikke om det stremmer da. Men er litt skremmende når det "virker" på de barna vi allerde har[;)]

Skummle greier.. 

haha, jeg skal få 3 barn... 2 gutter eg en jente til slutt, stemmer her ennå... spørs om den jenta kommer dah.... 3 er mye...

ORIGINAL: Bebibooms

haha, jeg skal få 3 barn... 2 gutter eg en jente til slutt, stemmer her ennå... spørs om den jenta kommer dah.... 3 er mye...

så det stemmer på deg også. Har du prøvd over magen din? Viser det gutt da også?

Du må tenke på hvor ung og spreke vi er.[:D][:D] Er lenge til vi er for gamle til å få barn, så du skal bare se det blir 3[8D]

oi - lenge siden jeg har hørt om den testen. Vi lekte oss litt med dette som ungdommer men tror ikke vi gjorde det riktig og jeg aner ikke hva resultatet ble da[8D]- Spør som jeg skal prøve[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

oi - lenge siden jeg har hørt om den testen. Vi lekte oss litt med dette som ungdommer men tror ikke vi gjorde det riktig og jeg aner ikke hva resultatet ble da[8D]- Spør som jeg skal prøve[:D]

JAAAAAAAAAAAA[:D]

Jeg ble tatt den testen på for tre år siden og der skullle jeg få to barn. Først en jente og så en gutt. Får bare vente å se om plutten i magen er en gutt[:D]
Ble ganske skremt jeg også for å si det sånn[:D]

Oi, dette vil jeg prøve!! Man skal ta den over armen for å sjekke hvor mange barn, og kjønn?

Pussig at dette kommer opp nå. Jeg ble nemlig tatt ringtest på denne helgen som var! [:)]

Vet ikke helt om jeg stoler på resultatet men, hehe [8D] Veldig pussig å se hvordan ringen beveget seg i alle fall, og uten at man gjør noe som helst. Lurer på hva som får den til å bevege seg! [&:]

Jeg har prøvd flere ganger, og fått samme resultat hver gang. I og med at vi er helt bestemte på at vi kun skal få to barn, så tror jeg ikke dette stemmer! [;)]

Ifølge ringtesten skal jeg først få ei jente (noe som stemmer), så skal jeg få et tvillingpar - ei jente og en gutt, og så skal jeg få ei jente til.

Svært så usannsynlig med andre ord! [8D]

uhu er meir mellom himmel og jord enn vi veit. Det med magen har eg hørt om før, men ikkje den over armen[8|]

ORIGINAL: Prinsessen08

Pussig at dette kommer opp nå. Jeg ble nemlig tatt ringtest på denne helgen som var! [:)]

Vet ikke helt om jeg stoler på resultatet men, hehe [8D] Veldig pussig å se hvordan ringen beveget seg i alle fall, og uten at man gjør noe som helst. Lurer på hva som får den til å bevege seg! [&:]

Jeg har prøvd flere ganger, og fått samme resultat hver gang. I og med at vi er helt bestemte på at vi kun skal få to barn, så tror jeg ikke dette stemmer! [;)]

Ifølge ringtesten skal jeg først få ei jente (noe som stemmer), så skal jeg få et tvillingpar - ei jente og en gutt, og så skal jeg få ei jente til.

Svært så usannsynlig med andre ord! [8D]

Hvordan ser en tvillinger da?

Du skal aldri si aldri[;)][;)]

Hmm, litt usikker. Men det var vel noe med at det ene kjønnet går rett over i det andre, altså at den først pendler og går rett over på å bli jente, uten noen tegn til stopp i mellom. Prøvde det også ut på min samboer og han fikk akkurat samme resultat.

Så prøvde jeg for moro skyld på mamma igår, og hun fikk kun opp en datter - noe som stemmer. Så er litt creepy det der altså!

Noen som vet hva som får ringen til å bevege seg da?

ORIGINAL: Prinsessen08

Hmm, litt usikker. Men det var vel noe med at det ene kjønnet går rett over i det andre, altså at den først pendler og går rett over på å bli jente, uten noen tegn til stopp i mellom. Prøvde det også ut på min samboer og han fikk akkurat samme resultat.

Så prøvde jeg for moro skyld på mamma igår, og hun fikk kun opp en datter - noe som stemmer. Så er litt creepy det der altså!

Noen som vet hva som får ringen til å bevege seg da?

Æuuhhh Creepy! Men vettu hva, skummelt MEN tror du må ta den på meg [8D]

Jeg tok den på meg selv nå. Og det stemmer sålangt.. Først lodret inni hånden (gutt) så i sirkel (opphold mellom barn) så vannrett(jente) så i sirkel og så lodrett igjen. Etterpå stoppet den helt. Så da gjenstår det jo bare å se om det blir en gutt til her eller ikke.. hehe

Hahahah gikk ikke særlig bra her altså[8D].

Ringen dirret hissig vannrett LENGE! trodde den aldri skulle stoppe. Så sirkler, så såvidt den bevegde seg loddrett en pitteliten stund så rundt, så vannrett, så vannrett igjen!

Betyr det at gutten minn blir homo eller? At jeg får liksom "litt" gutt? og 4 barn kommer jeg iallefall ALDRI til å få[8D][8D][8D]

prøvdenå men tok over magen jeg da.
fikk først gutt så gutt igjen og det stemmer jo så langt men hjelpes ser ut som det blir tvillinger neste gang[8D] først jente så rett over til gutt etterpå[8D] hjelp, kan jo bare starte egen familie bhg da jo[8D]

testa en gang til nå i hånda og fikk samme resultat[&:]

Back
Topp