Skremt (ringtest)

Det der har stemt på meg og! Før jeg fikk barn viste ringtesten at jeg skulle få først jente, så jente og så gutt.... Har jo jentene, og har litt lyst på en nr 3.... Tok testen på mamma også, den viste 4 jenter.... Hun har tre jenter så trodde jo ikke det stemte da, men så kunne hun fortelle at hun mistet en baby mellom meg og storesøsteren min.... Så litt creepy at det stemmer så bra....

Tingeling1 - gidder du ta den testen på meg neste gang vi treffes? lurer på om jeg gjør noe feil[8D] er nyskjerrig å vite om jeg faktisk kan forvente FIRE barn hahahah!

ORIGINAL: helenmamma

prøvdenå men tok over magen jeg da.
fikk først gutt så gutt igjen og det stemmer jo så langt men hjelpes ser ut som det blir tvillinger neste gang[8D] først jente så rett over til gutt etterpå[8D] hjelp, kan jo bare starte egen familie bhg da jo[8D]

Over magen min er det helt dødt her[8|][:)] Kanskje du har tvillinger i magen nå[8D]??

ORIGINAL: Tjukkaaa

Tingeling1 - gidder du ta den testen på meg neste gang vi treffes? lurer på om jeg gjør noe feil[8D] er nyskjerrig å vite om jeg faktisk kan forvente FIRE barn hahahah!

Kan jeg gjøre vet du!! Haha, håper du får 4!!! [8D]

Back
Topp