Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lisfloy
Sitter under dynen med influensa og kjeder meg... men det er vel det søndagen er til for[:D] Kanal fem pleier vel å sende en del filmer om søndagen?
ORIGINAL: GunnElin
hehe.
æ like ikke den nye fangene på forte.
likte d gammle me han gammlingen i tårne å at når de ikke klarte oppdraga så ble de låst inne. e sååå dritt lei kjendis program
ORIGINAL: siwro
mhm kanskje d kanskje[;)]kan se om jeg finner kanalen, har jo nettopp fått ordna viasat her hjemme, men fjernkontrollen virker ikke, og det gjør så vidt tjuneren når jeg trykker på...så veeeeeldig vanskelig å få bytta kanal her hihi...
æsj så kjedelig med influ. håper du snart blir frisk altså..kjedelig å være slappis...*pleier deg*
masse god bedring..
Sitter under dynen med influensa og kjeder meg... men det er vel det søndagen er til for[:D] Kanal fem pleier vel å sende en del filmer om søndagen?
ORIGINAL: GunnElin
ORIGINAL: lisfloymasse go bedring [:D]
takk for det[:D] er ikkje så lenge siden vi skiftet til viasat vi og å har hatt samme problemet.. angrer skikkelig på at vi skiftet..
ORIGINAL: siwro
mhm kanskje d kanskje[;)]kan se om jeg finner kanalen, har jo nettopp fått ordna viasat her hjemme, men fjernkontrollen virker ikke, og det gjør så vidt tjuneren når jeg trykker på...så veeeeeldig vanskelig å få bytta kanal her hihi...
æsj så kjedelig med influ. håper du snart blir frisk altså..kjedelig å være slappis...*pleier deg*
masse god bedring..