skravvel:-)

siwro

Gift med forumet
Hva gjør dere i kveld da jenter??
jeg kjeeeeder meg..noen som vet om det går noen brae filmer på tv i kveld?

mhm..har på fangene på fortet nu, men klare liksom itje helt å følg m..[;)]

Sitter under dynen med influensa og kjeder meg... men det er vel det søndagen er til for[:D] Kanal fem pleier vel å sende en del filmer om søndagen?

mhm kanskje d kanskje[;)]kan se om jeg finner kanalen, har jo nettopp fått ordna viasat her hjemme, men fjernkontrollen virker ikke, og det gjør så vidt tjuneren når jeg trykker på...så veeeeeldig vanskelig å få bytta kanal her hihi...

æsj så kjedelig med influ. håper du snart blir frisk altså..kjedelig å være slappis...*pleier deg*
masse god bedring..
ORIGINAL: lisfloy

Sitter under dynen med influensa og kjeder meg... men det er vel det søndagen er til for[:D] Kanal fem pleier vel å sende en del filmer om søndagen?

tja.... ha aldri sett da før, men da fænga me itje heller sååååe....da kan d jo itje vær bra...ka du ha spist forno t middag i dag da.? e har spist boffstrimla bare..[:D]
ORIGINAL: GunnElin

hehe.
æ like ikke den nye fangene på forte.
likte d gammle me han gammlingen i tårne å at når de ikke klarte oppdraga så ble de låst inne. e sååå dritt lei kjendis program

Hørt rykter om at Pretty woman går nå klokka ni [:D]

aaah... kanskje man må se den, den er jo såååå fin da, har sett den mange gang, men kan jo ikke bli lei en sånn film da eller hva?[:D]
ORIGINAL: Kakken

ORIGINAL: siwro

aaah... kanskje man må se den, den er jo såååå fin da, har sett den mange gang, men kan jo ikke bli lei en sånn film da eller hva?[:D]
ORIGINAL: Kakken

Nei, det er jo en klassiker det [:D]

takk for det[:D] er ikkje så lenge siden vi skiftet til viasat vi og å har hatt samme problemet.. angrer skikkelig på at vi skiftet..

mhm kanskje d kanskje[;)]kan se om jeg finner kanalen, har jo nettopp fått ordna viasat her hjemme, men fjernkontrollen virker ikke, og det gjør så vidt tjuneren når jeg trykker på...så veeeeeldig vanskelig å få bytta kanal her hihi...

æsj så kjedelig med influ. håper du snart blir frisk altså..kjedelig å være slappis...*pleier deg*
masse god bedring..

ORIGINAL: GunnElin

masse go bedring [:D]

Takk for det[:D]

mhm[:@]mannen skulle absolutt ha det pga et kjempetilbud vistnok på tvillingabonemang...di har samme i båten...hadde rikstv fra før av....vil ha canal digital heller jeg...men men....mannkapet må da bare få viljen sine...[:@]

takk for det[:D] er ikkje så lenge siden vi skiftet til viasat vi og å har hatt samme problemet.. angrer skikkelig på at vi skiftet..

masse god bedring..

Back
Topp