Skravlingstråd :)

Er det flere som er rastløse som FY? Blir liksom aldri ferdig med prosjekter føler jeg.. Nå er det nye kjøkkenet ferdig, og jeg kjeder meg halvt ihjel. Haha :rolleyes: jobber 70% og trener, er sosial.. Men så kommer jeg hjem og vil male alle vegger, legge gulv, skifte dekk, you name it.. Alt mulig rart. Ting som i utgangspunktet ikke er nødvendig,vil bare gjøre NOE o_O
Også rastløs!

Deeen følelsen når du sovner på stolen foran tven våkneer opp til og finne verdens beste 3åring sovende oppå deg i stolen og mannen snorkende på sofaen haha :P Jaaa tydeligvis har dette vært enn trøtt dag for oss... da var det bare og putte han på do ta av buksen og trusen og putte på han ''pysjbukse'' og hive han i seng ikke våknet han av dette en gang fordiom han faktisk tisset i doen såå en veeldig trøtt 3åring.. vi får heller pusse tennene hans ekstra godt imorgen tidelig,... nå ligger han og sover dypt og godt i sengen sin og jeg sitter her og sjekker dataen hoder på og sovne og mannen snorker fremdeles på sofaen :P

Er det flere som er rastløse som FY? Blir liksom aldri ferdig med prosjekter føler jeg.. Nå er det nye kjøkkenet ferdig, og jeg kjeder meg halvt ihjel. Haha :rolleyes: jobber 70% og trener, er sosial.. Men så kommer jeg hjem og vil male alle vegger, legge gulv, skifte dekk, you name it.. Alt mulig rart. Ting som i utgangspunktet ikke er nødvendig,vil bare gjøre NOE o_O

Kan komme hit og vaske leiligheten om du vil?? :) Hihi!

Høhø, ja det hadde du vel likt :p mannen drar til sjøs igjen i morgen, kommer til å gå på veggen.. Prosjekt husvask/interiørforbedring i stua er igang ;)

Hadde absolutt likt det! Men siden du ikke dukket opp måtte jeg gjøre det selv! :P Så nå ble det fint hjemme hos oss også :D Kos deg med syslene i heimen! :)

Jrg har sååå lyst på masse frukt og potetgull :p

Jrg har sååå lyst på masse frukt og potetgull :p
Det er vel ikke det verste du kan hive innpå litt av? Jeg har lyst på Brownies, eplekake, godteri, sjokoladefondant og fyrstekake. Hadde nok ikke klart å spise så mye av alle de, men det er sånt jeg har lyst på. Regner med det blir Brownies til dessert i hvert fall.

Det er vel ikke det verste du kan hive innpå litt av? Jeg har lyst på Brownies, eplekake, godteri, sjokoladefondant og fyrstekake. Hadde nok ikke klart å spise så mye av alle de, men det er sånt jeg har lyst på. Regner med det blir Brownies til dessert i hvert fall.
Ble sjokolade moussee til dessert her! Vi har nemlig ikke kjøleskap så har ikke noe hjemme :(

Ble sjokolade moussee til dessert her! Vi har nemlig ikke kjøleskap så har ikke noe hjemme :(
Kjedelig å mangle kjøleskap da. Har det nettopp sviktet? Her ble det Brownies.

Kjedelig å mangle kjøleskap da. Har det nettopp sviktet? Her ble det Brownies.
Neida, vi har rivd hele kjøkkenet men nå til tirsdag kommer alle hvitevarene :D Vi har spist hos mormor hver dag i en mnd... LEI

Neida, vi har rivd hele kjøkkenet men nå til tirsdag kommer alle hvitevarene :D Vi har spist hos mormor hver dag i en mnd... LEI
Så herlig med nytt kjøkken! Skjønner godt at dere blir lei av å ikke kunne spise hjemme. Alt blir så styrete når man må på besøk hele tiden. Hvordan blir det nye kjøkenet?

Godt å høre at det er flere enn meg som liker fyrstekake! Som oftest blir vi sett på som gamlinger (meg og mannen altså) når vi kjøper det:P

Så herlig med nytt kjøkken! Skjønner godt at dere blir lei av å ikke kunne spise hjemme. Alt blir så styrete når man må på besøk hele tiden. Hvordan blir det nye kjøkenet?
Skal vise deg bilde når vi er ferdige :D Hvit høyglans :)

Godt å høre at det er flere enn meg som liker fyrstekake! Som oftest blir vi sett på som gamlinger (meg og mannen altså) når vi kjøper det:P
Jeg elsker det :D

Jeg tror baby snur seg mye om dagen! Kjenner rumpa hennes ofte stikker skikkelig ut og spark nedover og plutselig er det spart bortover :p

Noen som har bestilt noe fra barnevognskilt.no og som har erfaringer med den nettbutikken?
De har tilbud på en stelleveske jeg titter litt på.

Åh!! Brownies :D lyst på!!!

Back
Topp