Skravlingstråd :)

Skikkelig vondt i lysken på den ene siden, noen som vet hva det er? :p
Jeg har voksesmerter/ligamentsmerter ganske ofte, kan det være det? Etter en tur på legevakta i uke 15 pga. intense smerter i lysken lærte jeg at det er helt normalt å ha det ganske så vondt når ting strekkes og vokser..

Har vært på ny ultralyd i dag! I dag var det ingen tvil, vi venter en liten gutt!

En liten gutt med veldig korte ben, ser det ut som.. femurlengden samsvarer ikke helt med resten, noe som gjør meg bekymret, selvfølgelig, selv om jordmora brukte et kvarter på å fortelle meg at det ikke var noen grunn til bekymring. Skal inn til vekstkontroll i uke 26-28, så da blir det jammen 9 ultralyder i dette svangerskapet! :O

God morgen :) Har levert gubben på jobb, så jeg får hatt bilen, nå skal jeg prøøøve å sove litt mer :)

God morgen :D

Så mye fint du fikk. Heldige du☺ God helg alle sammen.

Skal noen noe kjekt i helgen?
Det er klærne etter gutten vår! :-) Og nå får vi jo en lillebror, så da er det kjekt med alt som kan gå i arv.

Vi skal bare slappe av i helgen. Litt snufsen hele gjengen :-)

Emmaljunga mondial combi:) gleda meg til å prøve sjå og prøve den på søndag:) sviger mor så kvalitet sjekka og henta vogna til oss så har ikkje fått sett den anna en på bilde:)

God morgen :-)

Vi har en 3 åring i hus. Fra starten av har vi vært nøye med tannpuss og ikke snop/brus i ukedagene så lenge det ikke har vært en spesiell anledning. Nå idag tidlig oppdaget jeg en mørk flekk på ene jekselen hans. Tenk visst det er hull? Jeg får verdens dårligste samvittighet! Har jo passet på :-( Jeg har alltid hatt dårlige tenner, men er det arvelig?

God morgen :-)

Vi har en 3 åring i hus. Fra starten av har vi vært nøye med tannpuss og ikke snop/brus i ukedagene så lenge det ikke har vært en spesiell anledning. Nå idag tidlig oppdaget jeg en mørk flekk på ene jekselen hans. Tenk visst det er hull? Jeg får verdens dårligste samvittighet! Har jo passet på :-( Jeg har alltid hatt dårlige tenner, men er det arvelig?
Jeg får hull bare av å tenke på sukker. Uansett hvor mye jeg pusser, fult i hull.

Ikke ha dårlig samvittighet:)

På lekeland.... Har ikke lyst å klatre/skli/hoppe som gravid, så har funnet meg en godstol :)

God morgen :)

Ikke ha dårlig samvittighet, det der er veldig individuelt. Jeg og broren min har alltid hatt samme tannhygiene, han er kanskje enda mer påpasselig enn meg, men likevel har jeg veldig få hull i tennene, og han har flere.

Back
Topp