Fikk en hard start på dagen i dag.... Først vaknet jeg 06.45... Klokka skulle ringt 0600... Vekket mannen, og løp ut på badet. Minstemann satt da i sengen sin å grein, for han hadde vondt i hodet. Tok han med meg ned i pyjamasen, slik at jeg fikk laget klar matpakkene til barna, samt få i meg litt mat selv. Mannen kledde seg og reiste han, for han begynner kl.07 på jobb...
Så tok jeg gutten med meg opp igjen, for å få vekket neste barn. Hun forstod at vi var sendt ute, så hun stod opp og kledde seg uten problem. Men minstemann lå på gulvet, og ville ingenting, for han hadde da vondt i magen..
Fikk kledd meg selv, og ordnet håret til eldste. Så hentet hun klær til minste, og jeg fikk på han noe klær.
Ned med oss igjen, på med sko og jakke, klar til å løpe ut i bilen. HVOR ER NØKKLENE?!?!?!? Løp opp igjen, for å sjekke lommene til mannen, siden han hadde bilen min i går. Nei, ikke der. Prøvde febrilsk å ringe mannen, men mobilen hans var jo død... Etter mye leting, tok jeg reservenøklene til bilen. Vi kom oss tilslutt ut døra, men kunne ikke låse den uten nøkkel. Til barnehagen i en fart, og videre til arbeid. Halvveis til arbeid ringer mannen og lurer på hvordan jeg løste det!?! Da hadde han funnet ut at han hadde tatt med seg nøklene mine i sine lommer.......
Går det an?!?!? Han fikk ringt svigermor, som reiste til oss og fikk låst døren etterhvert, siden hun har nøkkel.
Hormonell, trøtt, stresset, sure barn, og en mann som stikker av med nøklene mine! Absolutt ingen god start på dagen!!!
Måtte bare få ut litt frustrasjon