Skravlingstråd :)

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Her er det bare å skravle i vei! Jeg har nettopp spist taco og er kvalm....blæææhhhh:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Jeg ligger våken å venter på at mannen sine bukser skal bli ferdig vasket i vaskemaskinen slik at jeg kan henge de opp før jeg sovner:p blæærh! Har forresten bestilt gifteringer i dag:) andre som er gift/forlova:)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ligger våken å venter på at mannen sine bukser skal bli ferdig vasket i vaskemaskinen slik at jeg kan henge de opp før jeg sovner:p blæærh! Har forresten bestilt gifteringer i dag:) andre som er gift/forlova:)?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ååååå så kos med bryllup:) vi har fem års bryllupsdag snart <3

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Får ikke sove i denne varmen :p

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Endelig litt tordenvær som letter litt på lummerheten:) sitter nå og hekler teppe, håper på en positiv test i morgen:) tenk om...det vil nok bli rart dersom det spirer og gror der inne....

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Sitter på hytta og kose meg. Prøver å vente noen dager til før jeg tester. Vanskelig.... Huff! Lyst å teste nå.
 
Mc.Donalds låg i veien for butikken eg skulle til i dag:/ ble vist litt dritt mat i dag:/ starter bra kjenne eg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her i huset bør vi nok få noen gode matvaner fremover altså, det blir altfor mange lette løsninger når man ikke planlegger hva man skal ha til middag ;)
Det blir snitzel her i huset i dag...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner til det... kan ikke fortsette sånn!

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
 
Nå har vi en veldig god grunn til å skjerpe oss skikkelig :Heartred
 
Hei!! Gleder meg til å bli kjent med alle her!! Er gift forresten, 4 års bryllupsdag i august!
 
Velkommen! Spennende tider vi har i vente altså. Jeg driver fremdeles og tester, må jo være helt sikker ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Velkommen! Spennende tider vi har i vente altså. Jeg driver fremdeles og tester, må jo være helt sikker ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Høres kjent ut! Jeg jakter på teststrek like sterk som kontrollstreken, så må ta ny test i morgen:)


Fra mobil.
 
Jeg har kjøpt meg en digital med ukeindikator som jeg tenkte jeg skulle ta i morgen. Håper at det blir nok bekreftelse så jeg føler jeg ikke må teste meg noe mer ;)
 
Jeg tenkte også å kjøpe en digital, bare for å være sikker. Har litt vanskeligheter med å faktisk tro på dette.. Ikke fordi jeg har prøvd lenge eller noe, men fordi jeg har ønsket det så veldig lenge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! :)

Jeg er helt ny her.
Jeg er 28år og har vært sammen med kjæresten siden desember. Vi har egentlig hatt veldig lyst på barn begge to, og for 2mnd siden bestemte vi oss for å slutte med prevensjon. Rett og slett for at det føltes riktig for oss begge:angel1

Sååå... Ventet mens i dag, men har følt de siste dagene at det har vært noe "annerledes". Så jeg tok en test i dag tidlig. Jeg hadde forsåvidt sovnet av, og det var 20min til jeg skulle være på jobb. Og joda, sannelig om testen var positiv! Et klart og tydelig "plusstegn". Så da var det bare å ringe kjæresten som var på vei til jobb, før jeg hastet meg avgårde for å åpne dørene på jobb.
Det er den rareste dagen jeg har opplevd i hele mitt liv, og har bare gått rundt og surra i min egen lille verden. :p
Jøje meg! Dette er helt snålt ;)

Så nå sitter vi her da, 4uker på vei! Tok en digital ukeindikator da jeg kom hjem i sted, heller ikke noe tvil der! :p
Hjelpe meg, det er jo veldig skummelt også da? Selv om det er utrolig gøy og spennende! ❤️

- spent, og veldig glad :oops:
 
Last edited:
Begynte å trene for 2 mnd siden (altså, har aldri trent før og følte det var på tide) og har funnet meg en god skogsrunde på 2 km som jeg løper flere dager i uken. (Klarer ikke hele altså:p)
Også meldte jeg meg inn i en liten treningsgruppe, der man legger inn mål, vekt osv. Målet mitt er nedgang i vekt og de siste ukene har jeg spist supersunt og lite....

Isted tisset jeg på pinnen og fant ut at jeg var gravid. Jeg er jo smelt på tjukka! Så jeg spiste likesågodt opp hele middagen for 4 pers selv:p Nå ligger jeg på sofaen å ser på TV!:) Kommer jo til og fortsette å trene men akkuratt idag så skal jeg rulle til sengs!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp