**** Skravlings Uke 31 ****

Zid

Gift med forumet
God mandagsmorgen!!

Starter ikke før kl 13 i dag, så null stress på morgenkvisten.

Minstemann tar en lur, og snart skal eldstemann klippe seg. Kjekt når en kan bruke maskin, ikke saks..hehe

Ha en fin dag jenter [:D]

God morgen[:)]

Deilig å ha god tid før man skal på jobb da! [:D]
Genialt å bruke maskin på de små, har gjort det engang på Mathias jeg å [:D]

Jeg sitter å nyter den siste uken før jeg skal begynne på jobb igjen etter 5 uker ferie.
Lillemann er i barnehagen og sambo på jobb [:)]

Sitter og venter på at posten skal komme, bestilte masse g-tester før helga [:D]
Hååper de er blitt sterkere siden jeg testa på lørdag

Ha en fin dag jenter [:)]

God morgen[:)]

Deilig med noen timer på morgenen før man skal på jobb, selv skal jeg ikke før kl.14.30. Også er det fint vær(!) idag[:D]

Kjekt med maskin[;)]

Og VenterPåNr.2, så spennende med flere g-tester da, det er moro å se at streken blir sterkere og sterkere[:D][:D]

Jeg har sittet og planlagt treningen for denne uka, nå gjenstår det bare og fullføre det[;)], også (ifølge legen) er jeg 6 uker idag.

Ha en strålende mandag, jenter[:D][:D]

Må visst på jobb om en TIME jeg gitt.. ei som måtte ordne noe,så da får jeg bare bli ferdig med det jeg driv med, få i meg mat og dra.. blir da penger av par timer ekstra.. hehe

VenterPåNr.2: Satse på at testene kjem snart og blir veeeldig positiv ;) hehe.. og får nyte siste ferieuka [;)]

Lucmam: Lykke til med trening. Skulle startet med det igjen jeg også, men har fortsatt påskeferie.. [8|] hehe [;)] gratulerer med 6 uker da [;)]

ORIGINAL: Zid

Må visst på jobb om en TIME jeg gitt.. ei som måtte ordne noe,så da får jeg bare bli ferdig med det jeg driv med, få i meg mat og dra.. blir da penger av par timer ekstra.. hehe

VenterPåNr.2: Satse på at testene kjem snart og blir veeeldig positiv ;) hehe.. og får nyte siste ferieuka [;)]

Lucmam: Lykke til med trening. Skulle startet med det igjen jeg også, men har fortsatt påskeferie.. [8|] hehe [;)] gratulerer med 6 uker da [;)]

Shit... stress da[&:], men ha en fin dag på jobb[:)]
Påskeferie, jaden var ny[:D][:D]. Takk for det, Zid, halvveis til den magiske førstegrensa[:D][:D]

Ja ble litt mer stressa nå..siden jeg har gjort alt i saktemodus til nå.. hehe. men men.. ut døra om en time, så rekk da å få i meg no mat før arb ;)

Ja har fortsatt påskeferie.. hehe. Trente flere ganger i uka osv for å bli kvitt noen kg etter minstemann, men så trengte jeg en ferieuke.. ble litt lengre enn planlagt den ferien da.. hehe

På fredag er jeg halvveis til grensa også.. *glede seg* [:D]

ORIGINAL: Zid

Ja ble litt mer stressa nå..siden jeg har gjort alt i saktemodus til nå.. hehe. men men.. ut døra om en time, så rekk da å få i meg no mat før arb ;)

Ja har fortsatt påskeferie.. hehe. Trente flere ganger i uka osv for å bli kvitt noen kg etter minstemann, men så trengte jeg en ferieuke.. ble litt lengre enn planlagt den ferien da.. hehe

På fredag er jeg halvveis til grensa også.. *glede seg* [:D]

Hehe, deilig med litt lang ferie[;)]. Jeg har hatt lite trening i sommer, og jeg kjenner kroppen er skikkelig tung nå, så skal bli godt å trene litt igjen[:)]

Hurra, det går fort til fredag[;)][;)]

hehe.. ja vært veldig digg med langfri fra trening gitt, men er litt vanskelg å komme igang igjen. Værtfall nå som jeg er i jobb igjen etter permisjonen.. hehe..

Ja denne uka går nok fort. Bare 5 timers vakter nesten hele uka, og på fredag er jeg ferdig kl 14, da er jeg 6 uker påvei OG da har jeg ferie.. woho.. så myyyye å se frem til.. hehe

Jeg skulle ha begynt på jobb forrige uke, men har vært sykemeldt, så jeg har første arb.dag idag, riktignok halv dag, men jeg kjenner jeg gruer meg litt.... skulle gjerne hatt mer ferie[8D] hehe, men er det ikke alltid sånn da[;)]

Tvi tvi for at denne uka går fort!

Er det noen som vet om det er dumt eller ikke å dra til syden når man er ca 16 uker på vei? har blitt invitert med en uke til syden sammen med mamma og tante[:D][:D], og jeg kjenner at det hadde vært så deilig. Mannen var faktisk den som foreslo det...

Tror ikke det gjør noe å reise til syden da nei [:D] Er vel i slutten av sv.skapet at man ikke bør fly.
Så hærlig med sydentur da, aldri vært i syden jeg [8D]

Jeg fikk testene mine i posten nå foresten, og tok to, begge var mye sterkere enn for 2 dager siden [:D]
Så tror jeg skal senke skuldrene litt.. Ikke bra å gå rundt å bekymre seg uten grunn [:)]

Så bra testene er mer positive da [:D]

Angående sydentur, så ville jeg ha reist, men husk at du blir kalt inn til ordinær UL uke 17-19 da...
Jeg reiser til Kypros i 2 uker nå i august, vil da være ca 8-9 uker på vei (var bestilt før jeg ble gravid da..)

Eneste man må passe på er vel litt hva man putter i seg, at man ikke blir for varm, og at man ha med to bikinier slik at du ikke får urinveisinfeksjon pga våt bikini...

Er det fler her inne som blir fort sliten? Jeg er bare 5+1 på vei.. men merker at jeg blir fortere sliten.. er ikke så mye som skal til før jeg må sette meg ned å hvile litt.

jepp, jeg blir fort sliten nå kjenner jeg. Måtte ta en lur på sofaen igår etter å ha vært på badeland med snuppa...

Ja, fort sliten og trett, gruer meg til å begynne på jobb igjen neste mandag, har en fysisk krevende jobb
med masse tunge løft å stress [&o]

Håper jeg har energi til å leke med sønnen når jeg kommer hjem vertfall [:)]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Ja, fort sliten og trett, gruer meg til å begynne på jobb igjen neste mandag, har en fysisk krevende jobb

Jeg også begynner på jobb igjen etter 3 uker med ferie på mandag.. kan ikke si at jeg gleder meg så masse nei! Har også en jobb hvor det er mye stress, tunge løft og div lukter.. hehe. Kan bli spennende.....

ORIGINAL: Tigerinne

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Jeg også begynner på jobb igjen etter 3 uker med ferie på mandag.. kan ikke si at jeg gleder meg så masse nei! Har også en jobb hvor det er mye stress, tunge løft og div lukter.. hehe. Kan bli spennende.....

Ja, masse fæle lukter her også [:'(] Vi får bare tenke på skatten i magen, og stresse ned så mye vi kan og unngå å løfte
så mye, uten å bli avslørt [:D][8D]

Hei Jenter!! i dag begynner jeg på jobb etter 3 uker! blir artig [:)] jobber bare 4 timer i dag da, så starter rolig[:D]
Men gjett om alle vet at jeg er gravid når jeg ikke går ut å røyker da!! oh yes, det har vi jo snakka så mye om! Så etter i dag vet sikkert alle det på jobb.. men men, vanskelig å skjule noe som er en så artig å stor nyhet!! Jeg vet at alle kommer til å bli kjempe glade på mine vegne[:D] Ha en fabelaktig dag damer

Kjeder meg....! Blir så koselig når det blir fler her inne og mer liv.. hehe [:)] Er jo koselig her inne nå også da selvfølgelig, men vi er jo ikke så mange enda.

Tusen takk for svar ang syden[:D][:D]. Da er det ikke noe stress[:D]
Jeg får heller satse på at jeg får UL time enten rett før eller rett etter[;)]

Det er visst flere en meg som er slitne her[&:], føler meg litt som en zombie for tida[8|]
husker ikke at jeg følte meg sånn så tidlig fra forrige gang...

Og, jaa, det er koselig at det kommer flere jenter inn hit[:D][:D][:D] Herlig!!

ÅÅÅ....halsbrann har jeg virkelig ikke savna[&:][&:][&:]
Fikk det ikke før sent i svangerskapet med snuppa(og det var SKIKKELIG ille!), men jeg har allerede fått det nå[:(] Går å knasker link....[&:]

Håper dere alle får en fin dag da:) Jeg venter på at gubben skal komme hjem så jeg kan fortelle den gode nyheten

Back
Topp