Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

. ORIGINAL: Zid
Må visst på jobb om en TIME jeg gitt.. ei som måtte ordne noe,så da får jeg bare bli ferdig med det jeg driv med, få i meg mat og dra.. blir da penger av par timer ekstra.. hehe
VenterPåNr.2: Satse på at testene kjem snart og blir veeeldig positiv ;) hehe.. og får nyte siste ferieuka [;)]
Lucmam: Lykke til med trening. Skulle startet med det igjen jeg også, men har fortsatt påskeferie.. [8|] hehe [;)] gratulerer med 6 uker da [;)]
den var ny[:D][:D]. Takk for det, Zid, halvveis til den magiske førstegrensa[:D][:D]ORIGINAL: Zid
Ja ble litt mer stressa nå..siden jeg har gjort alt i saktemodus til nå.. hehe. men men.. ut døra om en time, så rekk da å få i meg no mat før arb ;)
Ja har fortsatt påskeferie.. hehe. Trente flere ganger i uka osv for å bli kvitt noen kg etter minstemann, men så trengte jeg en ferieuke.. ble litt lengre enn planlagt den ferien da.. hehe
På fredag er jeg halvveis til grensa også.. *glede seg* [:D]
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.
Ja, fort sliten og trett, gruer meg til å begynne på jobb igjen neste mandag, har en fysisk krevende jobb
med masse tunge løft å stress [&o]
Håper jeg har energi til å leke med sønnen når jeg kommer hjem vertfall [:)]
ORIGINAL: Tigerinne
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.
Ja, fort sliten og trett, gruer meg til å begynne på jobb igjen neste mandag, har en fysisk krevende jobb
med masse tunge løft å stress [&o]
Håper jeg har energi til å leke med sønnen når jeg kommer hjem vertfall [:)]
Jeg også begynner på jobb igjen etter 3 uker med ferie på mandag.. kan ikke si at jeg gleder meg så masse nei! Har også en jobb hvor det er mye stress, tunge løft og div lukter.. hehe. Kan bli spennende.....