Skravlings torsdag 10 august

ORIGINAL: Flori

Jeg har 2,5 kg igjen jeg, men skal ned mer. Må løpe, vi ska grille. Klems.[;)]

Grille hørtes moro ut! Hatt litt kjølig vær de siste dagene med regn, men i dag har temperaturen steget igjen, men lite sol da.
Var på butikken isted og fikk handla, og nå ligger Ben ute i vogna si. Hører han pludrer.. [:)]

ORIGINAL: Irene30
Men nesten bedre å ha han utenfor huset enn langt vekke for da kan jeg banke på vindu når Benjamin hyler på sitt verste.

Har ikke kunnet det heller, jeg. Når sambo har värt her ute og jobbet har han värt full av maling, beis eller noe annet som gjör at han ikke vil ta i jenta. men, jeg har gitt klar beskjed om at når huset er fderdig beisa, og når alle prosjekt er ferdig SKAL ha prioritere familien sin. ..blir spennende å se hva som skjer.

Grille hørtes moro ut! Hatt litt kjølig vær de siste dagene med regn, men i dag har temperaturen steget igjen, men lite sol da.
Var på butikken isted og fikk handla, og nå ligger Ben ute i vogna si. Hører han pludrer.. [:)]

Grilling er digg!! Vi var hos mamma og pappa og grilla på tirsdag.

Og Irene; er det ikke deilig å höre på når nurka våre ligger og pludrer?? Emma bruker å snakke og le sammen med sim kjäre, lilla lekegiraff "raffen". Utrolig deilig å höre på!!  *smelte-smelte*

Nei, nå er det tid for flere huslige sysler. Har masse energi i dag!!
Kose dere videre, mammaer
[;)]

ORIGINAL: sol77

Grilling er digg!! Vi var hos mamma og pappa og grilla på tirsdag.

Og Irene; er det ikke deilig å höre på når nurka våre ligger og pludrer?? Emma bruker å snakke og le sammen med sim kjäre, lilla lekegiraff "raffen". Utrolig deilig å höre på!!  *smelte-smelte*

Ja, det er skikkelig kos. Ben pleier å pludre mest midt på natta han.. spesielt etter nattmaten og når jeg legger ham tilbake i senga si. Akkurat som om han skal fortelle om ALT akkurat da..til meg! Blir så oppslukt da at jeg glemmer at det er natt...[:)]

Huff Irene, blir så lei meg på dine vegne [:(]. Synd at det er sånn. Skjønner godt du er frustrert, syns du skal ta en skikkelig alvorsprat med samboeren din. Håper du får mer avlastning av han. Trøsteklem.

Ja, får gjøre et forsøk igjen.. tredje gangen på èn uke. Begynner å bli tynnslitt! Føler meg masete, irritabel og lei så det gjør ikke saken bedre.
Han bare la på isted, og jeg aner ikke hvor sen han blir i kveld. Uansett så blir det vel tid til en prat....

Mannfolk [:@]. Han må la familien sin komme foran dugnad. Han skulle tatt Ben for deg på nettene i helga.

Ja, jeg funderer fælt på om jeg skal "rømme" ei natt i helga for å få ei sammenhengende natts søvn for første gang siden slimproppen gikk natt til 21 mai.. Kan ikke sove på samme rom for da er det jeg som våkner mens sambo bare sover over det meste. Blir liksom ikke det samme å måtte vekke ham for å kunne ta Ben.[8|]

Har forresten bare 1,5 kg igjen så er jeg like lett som jeg var i høst.. Trenger nok ikke gå ned så mye mer, men det skjer liksom lell i den travle hverdagen!

Titter bare innom for å si hei på dere. Kommer nok tilbake senere i dag.

Håper du får samboeren din til å skjønne at han må "dra lasset" sammen med deg, Irene. Ikke riktig at du ikke får mer hjelp.

Kuule bukser, Flori. Kunne tenke meg sånne selv...[:)]

Morn allesammen!

Ei natt lik de andre, men fikk ett par timer mer når jeg la meg kl 22.
Nå sitter Ben i fanget mitt og er bare sååååå utålmodig etter mat.
Flaska står i flaskevarmeren så det tar noen min mer enn han vil vente.

Flori: Vi har vært 1 gang til kiro. Skal igjen på mandag, men jeg er skeptisk for han ble verre etter første behandling.....[>:]

Jeg må bare få lagt til at jeg tror jeg har fått en ny gutt. Sover godt på dagene nå, på nettene, å ligger ikke å presser og hyler. Vil jo vise seg over noen flere dager da, men til nå går det sånn tålig [;)].

Er glad paa dine vegne Flori!! Godt til lillegutt ogsaa tenker jeg!
Haaper at kiropratoren kan faa gjort mer ved neste behandling og at det bedrer seg her og.
Pokker..jeg har gjort ett eller annet med tastaturet som har gjort at ';[ og sp;rsm[ltegnet er borte... Altsaa.. AE,AA og OE.. Eh skj;nte dere den....sp;rsm[lsteg  HJELP!!![:-]

Nå har du virkelig rota det til, Irene!! *tihi* hvordan i alle dager skal du få bort det der, da?? Kanskje noe med instillingene for regin/språk på kontrollpanelet? Hvilket språk er valgt der? ...vi har svensk, derfor mine rare ö'er og ä'er[;)]

[:D][:D]Jeg faar det til!
Skjonner ingenting jeg. Paa 123/tastene faar jeg ikke frem de symbolene heller..........[8D]
CARINA hvor er den supre mannen din___
Om noen flere er forvirra, saa er ?? blitt __ og motsatt... Eh?????

Hm... Ben har snudd dognet tror jeg. Naa sover han som bare det! Godt for meg selvsagt, men jeg har drukket en del kaffekopper naa og haaper paa litt sovn i natt heller.[8|]
Snek inn paa juliklubben isted og der var det ei som skrev at nurket hennes fikk pressproblemer av malten, saa naar hun slutta med malt saa var magen i orden igjen. Jeg har redusert mye de siste par dagene, og har merket meg en nedgang selv. Men saa sliter han en del med luft likevel da.[>:]

Stakkars de små gulla våre med de vonde magene sine!
Emma får rapet en del mer nå etter jeg begynte på Minifom (starta i går!), men presser en del enda. Kan av og til kröke seg sammen i sövne. ..hadde avföring en gang om dagen forrige uke, men nå har det ikke värt rare greiene siden lördag. Hadde avföring i dag da, og den var noe annerledes enn den hun har hatt för. men, slik er det vel bare.[;)]

Joho!!! Langbeinmetoden virka Sol!!!!
[:D][:)][8D][;)]

ORIGINAL: sol77

Stakkars de små gulla våre med de vonde magene sine!
Emma får rapet en del mer nå etter jeg begynte på Minifom (starta i går!), men presser en del enda. Kan av og til kröke seg sammen i sövne. ..hadde avföring en gang om dagen forrige uke, men nå har det ikke värt rare greiene siden lördag. Hadde avföring i dag da, og den var noe annerledes enn den hun har hatt för. men, slik er det vel bare.[;)]

Jeg tar vekk flaska fra Ben etter ca 50ml og får ham til å rape. Han er ikke så glad for det, men det hjelper. Kommer ofte en stor rap da og noen små etterpå.
Du ammer? Da er det stor forskjell med avføringa til Emma kan jeg tenke meg. Her MÅ Ben ha avføring minst annenhver dag...

halloen irene, lenge siden.
håper det går bra med deg, har lest at du ikkje har hatt noen kjekk dag i dag, tenker på deg, det ordner seg dette, berre gubben får tengt seg om, og funnet ut kva som er det viktigste her i livet.

Hei så kjekt å se deg her inne igjen Lalina!
Tenkte på deg tidligere..

Sambo ringte akkurat og fortalte at han har utsatt dugnaden til lørdag ettermiddag slik at han kan hjelpe med Ben på formiddagen.
Så skal han hente med seg middag hjem på vei hjem til ca kl 2030.

Lalina, hva heter så nurket ditt?? Vet ikke helt om jeg har fått det med meg....[8|]

ååå detta var kjekt irene, så da ordner det seg, da får du litt avlastning i morgen.

jenta mi heter Sofie.

ellers da hvordan går det med dere der oppe på andre siden av fjorden, nyter sommeren?

har et lite spørsmål til deg irene
bruker du malt i morsmelkerstatningen og evt. hvor nye? har du i malt til hvert måltid?
eg har sluttet å amme, og så er eg litt usikker på dette?

Back
Topp