Skravlings torsdag 10 august

BIBBI3

Forumet er livet
Morn allesammen!

Ei natt lik de andre, men fikk ett par timer mer når jeg la meg kl 22.
Nå sitter Ben i fanget mitt og er bare sååååå utålmodig etter mat.
Flaska står i flaskevarmeren så det tar noen min mer enn han vil vente.

Flori: Vi har vært 1 gang til kiro. Skal igjen på mandag, men jeg er skeptisk for han ble verre etter første behandling.....[>:]

Morn morn!
Snuppa sover ennå, det lille murmeldyret [:)] men fint for meg, for da ble det både dusj og frokost på a mor!

Glad i mat han lille tassen din, Irene [;)] også sååååå utålmodige de blir når de venter på mat! skulle tro det sto om livet! så da ere bare å rulle`n ut med lynets hastighet.
Lurer på om vi ikke skal begynne med litt tillegg på kvelden, virker som det er litt lite inni der [8|]

Hvor mye skal jeg starte med å gi henne? ( i tillegg til pupp) Anbefaler dere NAN eller Collett?

mornings.....har hatt ei fin natt.sloss litt om å leggeseg klokken halv ti(vi er på vei nedover til klokken ni[:D])men når hun hadde sovna halv eleve som hun til fem også til litt over ni[:)]å nå ligger hun å fekter med øynene lukket igjen[:D]

irene:di sier jo at di skal bli verre etter iallefall første gang.for å så bli bedre.vi har gått 3 ganger nå å ble satt opp på en fjerde men jeg avlyste den.føler ikke noe fremgang annet en hunsover mer på dagen nettene.men det kan ha vert varmen som forstyrret henne for hun sov en del før det igjen[&:]ikke vet jeg....hun presser enda men ikke så lenge om gangen...selv om det ikke kommer av seg selv[&o]

miluna:"rullern ut med lynets hastighet"jeg anbefaler collett som mme.har prøvd nan! men likte best collett,virket som hun ble mer fornøyd og roligerer med den.å den er bedre på smak.lukter helt forfredelig når di først gulper med den da...men di gulper mer av nan[;)]

men alle barn er jo forskjellige så det er bare å prøve seg frem..kansje jenta di liker nan bedre..hvem vet,du kan jo begynne mel litt...50-70ml å se hvor mye hun drikker etter puppen.her drikker hun 100-120ml pr gang...ligger på 120 nesten hve gang.

lykke til.[:)]

Prøvde å legge meg nedpå mens han sov nå, og det ble ikke en halvtime engang.[&o]
Nå presser han ut luft. Får den da ut med litt skriking og herjing.. Stakkars liten![:(]

Håper virkelig det blir bedring hos kiropraktoren.
Er mest skeptisk da kiropraktoren ble veldig negativ til at han var så spent og stiv og ikke fikk utført behandlinga skikkelig.
Hva er vitsen da....?[&:]

Huff, jeg har blitt så forkjøla av å springe lettkledd rundt i huset om natta. Må bli flinkere til å kle på meg.

Skulle vært på butikken også, men lite lyst ut i regnværet.
Lurer på når sambo kommer hjem i kveld....[8|]

Hei
Ja nå gjenstår kun kiropraktor så er ukas behandlinger overstått og ferien står for dør... flyet går fra værnes til sola kl. 21.ikveld. gleder meg som et lite barn kjenner jeg... vel ikke flyturen da... men det å komme hjem til mine folk. forloveren min står å venter på oss når vi kommer hjem. hun skal kjøre oss til foreldrene mine på hommersåk. Har ikke sett henne siden jula så det skal bli så utrolig gøy! imorgen kjører vi til mandal. skal bli godt å komme på hytta igjen. skal sitte å nyte havutsikten og besøke venner.

vi blir borte til 27.8. så jeg blir nok ikke inne her så ofte fremover...
Håper dere som skal til diverse behandlinger får den hjelpa dere trenger.
vi snakkes

ORIGINAL: Irene30

Prøvde å legge meg nedpå mens han sov nå, og det ble ikke en halvtime engang.[&o]
Nå presser han ut luft. Får den da ut med litt skriking og herjing.. Stakkars liten![:(]

Er mest skeptisk da kiropraktoren ble veldig negativ til at han var så spent og stiv og ikke fikk utført behandlinga skikkelig.

Huff, jeg har blitt så forkjøla av å springe lettkledd rundt i huset om natta. Må bli flinkere til å kle på meg.

jeg hadde gitt det et par ganger til...siden han var så stiv.håper det blir bedring hos lille ben.[8|]

så må du lære deg å kle på deg om natta[8D]hehe syns jeg ser...tenker på om en nabo skulle komme sent hjem en natt å se oss springe rundt halv nakne i søvne.

defor lukker jeg altid igjen på det vinduet som har best innsikt når jeg går på kjøkkene om natten*peranoid*[:D]

ORIGINAL: trø

Hei
Ja nå gjenstår kun kiropraktor så er ukas behandlinger overstått og ferien står for dør... flyet går fra værnes til sola kl. 21.ikveld. gleder meg som et lite barn kjenner jeg... vel ikke flyturen da... men det å komme hjem til mine folk. forloveren min står å venter på oss når vi kommer hjem. hun skal kjøre oss til foreldrene mine på hommersåk. Har ikke sett henne siden jula så det skal bli så utrolig gøy! imorgen kjører vi til mandal. skal bli godt å komme på hytta igjen. skal sitte å nyte havutsikten og besøke venner.

vi blir borte til 27.8. så jeg blir nok ikke inne her så ofte fremover...
Håper dere som skal til diverse behandlinger får den hjelpa dere trenger.
vi snakkes

god ferie trø.her i  "sun city"er det sol med faretruende mørke skyer og 17grader[:D]

ORIGINAL: Flori

Morn allesammen!

Ei natt lik de andre, men fikk ett par timer mer når jeg la meg kl 22.
Nå sitter Ben i fanget mitt og er bare sååååå utålmodig etter mat.
Flaska står i flaskevarmeren så det tar noen min mer enn han vil vente.

Flori: Vi har vært 1 gang til kiro. Skal igjen på mandag, men jeg er skeptisk for han ble verre etter første behandling.....[>:]

Daniel ble også værre etter første behandling, for så å snu seg. Så dumt du måtte vente så lenge på time igjen. Jeg hadde time fredag, mandag og onsdag. Håper gullet ditt blir bedre snart.

Det var kiropraktoren som ba meg vente en uke.. Funderte litt på det selv. Men han mente man kunne se etter en uke om behandlingen hadde noe effekt. Om den har det har jo ikke jeg peil på.. Men negativ effekt kanskje...?[8|]

ORIGINAL: Stardust

jeg hadde gitt det et par ganger til...siden han var så stiv.håper det blir bedring hos lille ben.[8|]

så må du lære deg å kle på deg om natta[8D]hehe syns jeg ser...tenker på om en nabo skulle komme sent hjem en natt å se oss springe rundt halv nakne i søvne.

defor lukker jeg altid igjen på det vinduet som har best innsikt når jeg går på kjøkkene om natten*peranoid*[:D]

Hihi.. sånn trenger man ikke tenke på når man bor på landet!![;)]

Rart å vente ei uke, men han vet vel hva han gjör, Irene[;)]
Her ser jeg faktisk en merkbar endring med Emma, emn det skjedde ikke rett etter at hun var ferdig med behandlingen.(3 stk: onsdag-fredag-onsdag) Hun flytter hodet sitt mer ivrig fra side til side, og er myye roliger. För ville hun kun ligge å kose på magen vår, nå vil hun helst ligge alene på teppet og titte seg rundt. Hun kan også ligge våken i vogna uten å gråte når vi triller. Fått en ny unge, jeg!!
...men hun sliter fremdeler mye med magen. trykker og ynker seg. Har begynt med minifom, no. Håper hun har effekt av den[:)]
...ang magen så har hun begynt å prompe mye etter hun var med kiropraktor. Dette gjorde hun ikke för[:D][:D]

uff, ble langt dette..

Hihi.. sånn trenger man ikke tenke på når man bor på landet!![;)]

he-he; bor på landet jeg, også. Har ofte tenkt på dette når jeg går og lusker rundt meeeget lettkledd på natta[:D][:D]

Sambo ringte og sa han skulle på dugnad sammen med fotballgjengen hele helga.. Ble helt satt ut jeg.. Begynte liksom i dag å se frem til helga og litt avlastning og kvalitetstid, og når han endelig ringer og sier dette så falt alt rundt meg bare ned![:(][:(]
Viste før jeg fikk Ben at det kunne bli litt lite hjelp å få, men at det skulle bli så hardt og lite hjelp fra sambo sin side hadde jeg aldri trodd.
Begynte bare å gråte og sa til sambo at jeg så ikke fremtiden sammen med ham lengre hvis han skal bare skulle prioritere alt annet og ikke oss. Da har vi (ihvertfall jeg) det bedre alene når vi likevel er alene... Så slipper jeg i det minste gå rundt og vente og håpe hele tiden.
Sitter her med masse tanker og klarer ikke fokusere på noe. Heldigvis sover Ben.. La ham på magen og stilt har det vært en halvanna time!
Beklager at det er bare syting fra meg i dag, men jeg må bare få dette ut.[&:]

Uffda, det er ikke greit å ha det sånn! kjenner litt på den samme fölelsen, og på misunnelsen over at mennene ikke er så bundet som oss. Snakket faktisk med sambo om dette i går, da han slipper å gi avkall på så mye som meg selv om vi begge to skal väre sammen om dette!
Min sambo har forövrig ferie denne uka, men er han hjemme? -nei. Han hjelper en kompis med å bygge hus. ..i tillegg til at han skal hjelpe to andre kompiser meg gulv og tapet i tillegg..
nei, stå på krava, Irene.
..og når det gjelder her inne i forumet er det bare å få det ut! -vi er her vi[;)] *klem*

ble borte litt, måtte gjöre litt huslige sysler mens emma sover. hun holder på å våkne no.
De blir helt sikkert såkule på deg.
Har du mye igjen å gå ned, da? Jeg jeg mangler 2-3 kg til å väre der jeg var för graviditeten, men håper på å gå ned mere. *krysser fingre*

Hei jenter! Var innom her tidligere i dag, men rakk ikke å skrive noe før vesla våkna og ville ha mat. Jeg har dessuten pumpedag i dag (avlastning for mine såre bryst), så mateprosedyren tar litt lengre enn vanlig. Tror den soppen jeg hadde i melkegangene tidligere er i ferd med å blusse opp igjen, så måtte ringe legen å få ny resept på soppdrepende middel... Ellers skal jeg til byn og treffe en venninne i dag. Gleder meg - merker at jeg har behov for å sosialisere igjen etter noen dager alene etter barnedåp og besøk fra fjern og nær...

Irene: skjønner ikke sambo din noen tingen, han - har det ennå ikke gått opp for han at han er blitt far og at det medfører et visst ansvar? Ser han ikke hvor sliten du er og at du trenger at han støtter deg?? Hva feiler det de mannfolka iblant??? Blir så provsert når jeg hører sånt. Hva var reaksjonen når du gråt i telefonen og forklarte hva du følte, da? Kanskje kan du vise han noen av innlegga dine fra de siste dagene. Da vil han kanskje kjønne bedre hvor mye du faktisk trenger den avlastninga og at han må prioritere deg og Ben fremfor kompiser og fotball...

ORIGINAL: sol77

Uffda, det er ikke greit å ha det sånn! kjenner litt på den samme fölelsen, og på misunnelsen over at mennene ikke er så bundet som oss. Snakket faktisk med sambo om dette i går, da han slipper å gi avkall på så mye som meg selv om vi begge to skal väre sammen om dette!
Min sambo har forövrig ferie denne uka, men er han hjemme? -nei. Han hjelper en kompis med å bygge hus. ..i tillegg til at han skal hjelpe to andre kompiser meg gulv og tapet i tillegg..
nei, stå på krava, Irene.
..og når det gjelder her inne i forumet er det bare å få det ut! -vi er her vi[;)] *klem*

Ja, og det virker som de ikke forstår.. Eller vil!
En ting er å være sammen i å ha barn, en annen er å pleie forholdet innimellom. Greitt nok at forholdet går til side for nurket, men da synes jeg at noen andre ting kan ofres for "oss". Forresten tviler jeg på at andre småbarnsfedre driver dugnad på samme måte. Han kan heller ta det igjen neste år!!
Hadde to uker ferie min sambo også.. det var ute og jobbet på redskapsskjulet hele dagen, eller kjørte rundt i masse ærend. Men nesten bedre å ha han utenfor huset enn langt vekke for da kan jeg banke på vindu når Benjamin hyler på sitt verste.

Huff Irene, blir så lei meg på dine vegne [:(]. Synd at det er sånn. Skjønner godt du er frustrert, syns du skal ta en skikkelig alvorsprat med samboeren din. Håper du får mer avlastning av han. Trøsteklem.

Ja, får gjøre et forsøk igjen.. tredje gangen på èn uke. Begynner å bli tynnslitt! Føler meg masete, irritabel og lei så det gjør ikke saken bedre.
Han bare la på isted, og jeg aner ikke hvor sen han blir i kveld. Uansett så blir det vel tid til en prat....

Har forresten bydd på disse buksene på QXL, å vunnet de. Var de fine? 

De var kjempefine!! Driver og byr på Rock-bukser jeg... Har ei som jeg liker så innmari godt og har lyst på fler..

ORIGINAL: BabyMama

Hei jenter! Var innom her tidligere i dag, men rakk ikke å skrive noe før vesla våkna og ville ha mat. Jeg har dessuten pumpedag i dag (avlastning for mine såre bryst), så mateprosedyren tar litt lengre enn vanlig. Tror den soppen jeg hadde i melkegangene tidligere er i ferd med å blusse opp igjen, så måtte ringe legen å få ny resept på soppdrepende middel... Ellers skal jeg til byn og treffe en venninne i dag. Gleder meg - merker at jeg har behov for å sosialisere igjen etter noen dager alene etter barnedåp og besøk fra fjern og nær...

Irene: skjønner ikke sambo din noen tingen, han - har det ennå ikke gått opp for han at han er blitt far og at det medfører et visst ansvar? Ser han ikke hvor sliten du er og at du trenger at han støtter deg?? Hva feiler det de mannfolka iblant??? Blir så provsert når jeg hører sånt. Hva var reaksjonen når du gråt i telefonen og forklarte hva du følte, da? Kanskje kan du vise han noen av innlegga dine fra de siste dagene. Da vil han kanskje kjønne bedre hvor mye du faktisk trenger den avlastninga og at han må prioritere deg og Ben fremfor kompiser og fotball...

Han la på... Er vel lei av maset mitt...[>:]
Men jeg forsto det slik at han kommer hjem i kveld for da er det fotballtrening kl 2030.. Var vel derfor han jobba sent i går, for å rekke den.
Ja, de prioriteringene! Når vi som er mødre må legge vårt til sides i begynnelsen så synes jeg at mannfolka skal ofre litt også. Kan vel ikke være så mye forlangt!?[8|]

Back
Topp