Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gira
Skal hilse deg fra Lille-My og si gratulerer med spiren, xcrazyx!
Når tester du da Lisbeth??
*spent*
ORIGINAL: Guttemammaen
bye, guttemammen
Jeg skal gjøre verdens kjedeligste ting nå
(bortsett fra å brette klær)
nemlig gå over regnskapet for arbeidsplassen min, har utsatt det i en mnd
nå, så nå er det ingen utvei
Er noe herk å ha det økonomiske ansvaret i tillegg[:'(][:'(][:'(]
kommer tilbake senere
Klarte å lure meg tilbake jeg, for Knut løp på do [:D][:D][:D]. Å nå må jeg sitte her med dataen (er utenfor soverommet), for Daniel skriker. Tror han fikk en reaksjon på pizza'en jeg spiste til kvelds [:'(]
Men du Lisbeth: Når ska du teste? Føler du deg gravid? Ikke nysgjerrig jeg nei [8|]
ORIGINAL: Lisbeth83
Men du Lisbeth: Når ska du teste? Føler du deg gravid? Ikke nysgjerrig jeg nei [8|]
innlegg 36[:D]
[8|]?
quote:
Skal hilse deg fra Lille-My og si gratulerer med spiren, xcrazyx!
Når tester du da Lisbeth??
*spent*
Huff jeg har ikke fått tilbake tanta jeg heller (bør vel ta en test snart jeg og [8|]).
Tihi har ikke test jeg [:D]. Vi hopper av i svingen vi, så tviler jo sterkt da. Må komme meg te legen å få piller jeg, skulle gjort for lenge siden. Ikke så gira på en baby te [8|]
Tihi har ikke test jeg [:D]. Vi hopper av i svingen vi, så tviler jo sterkt da. Må komme meg te legen å få piller jeg, skulle gjort for lenge siden. Ikke så gira på en baby te [8|]
skal dere ikke ha flere?
Ikke noe planer om det nei. Hehe er veldig forsiktige, men blir bekymra likevel jeg [8|]. Men så sier jeg te meg sjøl at tanta ikke har kommet tilbake pga nattamminga. Å jeg føler meg ikke gravid heller [:D]
skal dere ikke ha flere?
Ikke noe planer om det nei. Hehe er veldig forsiktige, men blir bekymra likevel jeg [8|]. Men så sier jeg te meg sjøl at tanta ikke har kommet tilbake pga nattamminga. Å jeg føler meg ikke gravid heller [:D]
dere skal ikke prøve på jenta da?[:D]
Tror ikke det nei, vet at jeg ender opp med 4 gutter da [8D]. Men hadde det skjedd så hadde abort vært uaktuelt altså.
Nei nå må jeg stikke jenter. Så da snakkes vi imorra. Natta [:D]
Husk å teste imorra Lisbeth [:D]
ORIGINAL: tina-75
Lisbeth: glemmer du det, så er vi mange her inne som kommer til å minne deg på detlykke til!!
Ble det av deg i går??
Sovna du over den digre Crispoen?