Skravlings tirsdag 19.des

tingeling1

Forumet er livet
God morgen!

Ser ut til at jeg får starte skravlingen i dag. I går var vi på Sandvika storsenter, og Tuva fikk ikke lagt seg som hun pleier. Hun sovnet i bilen da, men det ble liksom ikke det samme. Derfor var hun overtrøtt da vi kom hjem, og sovnet ikke før 21.30. Men til gjengjeld sov hun godt helt til 6.30, fikk litt mat og så vekket jeg henne kl 8. I dag skal vi trille en tur til byen og kjøpe flere julegaver tenkte jeg.

Venter fortsatt på snøen her, men ser ikke ut til at den kommer[:(] Vil så gjerne ha hvit jul!!!

god morgen jenter!

trenger virkelig hjelp her nå jeg....
for en stund siden begynte jeg med grøt med thea-emilie,men måtte bare kutte det ut  da hun var myyye våken om natta og bare grein.... igår på formiddagen så prøvde vi igjen og det samme skjedde i natt.... hun har sovet godt i det siste,kun 1 gang pupp på natta... men tenkte at jeg må jo begynne med noe fast føde nå siden hun er blitt 6 mnder.. pga jern... uff vet ikke hva jeg skal gjøre jeg,har prøvd både ris,mais og havre/ris grøten,alle gir henne magesmerter....og selv om det er en bitteliten smaksprøve....[:(] noen råd??
tingeling1:jeg må også bli ferdig med julegavene!! skal også til byen og shoppe litt...
Guttemammaen:heldiggrisen!vil også være ferdig nå!!sendte deg ei melding igår,fikk aldri noe svar....[8|]

fikk jo melding av deg på søndag men hadde glemt mob min hos svigers....

spurte jeg også ,men hun sa at jeg måtte bare prøve meg frem...men det føler jeg at jeg har gjort nå.... blæææææ det blir kun pupp en stund til da.. eller så for jeg begynne med noe middag istedenfor....hun henger jo på puppen min for tiden....hun er jo så aktiv så hun trenger mye mat...[&o][;)]

du må forklare meg det du snakka om i meldinga!!! blir kjempe nygjerrig jeg nå!!!

ha en fin dag du også!

God morgen[:D]

Lenge siden jeg har vært her inne nå... Har ikke hatt tid/overskudd til det egentlig. Har vært innom sånn raskt og sett men ikke skrevet noen innlegg eller noe..

Sondre spiser godt både lunsj, middag og kvelds + pupp, men har en tendens til å kvikne til i 22 tiden og turne i sengen. Det er utrolig morsomt men ønsker jo ikke en slik døgnrytme.. Ligger og skriker og hoier og ler, og når vi kommer inn for å si at det er natt spreller han helt villt og smiler sitt beste sjarmør smil. Uff vanskelig å være bestemt da....

Ellers så er julegavene handlet inn og alt er under kontroll, tror jeg[8|] Det er jo alltid noe man har glemt..

Skal være hjemme (i dag igjen) da eldste er syk.. Håper ikke Sondre også blir syk med feber..

Ha en fin dag[:)]

mornings.. har hatt en bra natt i natt, har jo startet med nattamming igjen og da sover han mye bedre, så får vel holde på med det en liten stund til.. her går det i grøt til frokost, frukt og mme til lunsj, middag til middag[;)], og grøt til kvelds..

Ale82:ang. jernbehovet , så kan du jo prøve å gi litt mme den er vel tilsatt jern, så kan magen hennes venne seg til den først og så prøve med grøt.. mme er jo litt tyngere fordøyelig enn mm.. bare en tanke.. har du prøvd å lage velling med grøten eller????kunne jo være verdt et forsøk det også..

God formiddag!?!

Lillegutt sovnet 21.30 igpr kveld våknet 09.00 for mat sovnet igjen og våknet 10.30 og nå sover han igjen.

Igår var vi hos kiropraktor,og Mohid har en låsning i nakken venstre siden som jeg hele tiden har ment,men hs og fysio har hele tiden bare har beroliget oss med ungenes farvorittsider osv... Jaja godt vi fant ut av det hvertfall så vi får beh. Og hs skal få tilbakemelding.

0 grader og grått i drammen idag.

Amalisen er i bedre form i dag. bare 38,5 i temp. Inf.prøvene er på vei nedover[:D] Gla jeg avstod fra å gi henne antibiotika da

hei hei, vært på shopping idag og vi, så nå er jeg nesten ferdig med julegavene gleder meg sånn til julaften jeg nå marcus er ikke helt i slaget, tann nr 2 er på vei. men ble bedre etter dentinoxen. var en tur på helsestasjonen for å veie, siden han ikke har gått opp på leeenge. nå veide han 8 kg, så han hadde gått opp 400 g på en mnd, og det var jo bra!! skulle prate med helsesøster også, men hun var ikke der. men tror han kaster opp etter grøt og flaske fordi han er for glupsk.

suprAnirac: så bra Amalie er bedre

ORIGINAL: tina-75

hei hei, vært på shopping idag og vi, så nå er jeg nesten ferdig med julegavene gleder meg sånn til julaften jeg nå marcus er ikke helt i slaget, tann nr 2 er på vei. men ble bedre etter dentinoxen. var en tur på helsestasjonen for å veie, siden han ikke har gått opp på leeenge. nå veide han 8 kg, så han hadde gått opp 400 g på en mnd, og det var jo bra!! skulle prate med helsesøster også, men hun var ikke der. men tror han kaster opp etter grøt og flaske fordi han er for glupsk.

suprAnirac: så bra Amalie er bedre

Andreas har også kastet opp etter grøt og flaske, og var like blid etterpå.. er også overbevist om at det var fordi han var kjempe sulten og da slukte han maten alt for fort..

heisann..
har vært en tur i byen idag...
mormor fikk dra hjem idag, å gjett om hun gledet seg[:D]
vært på sykehuset siden 2 des.
å nå har det begynt å regne å regne å regne[:'(]
snøen forsvinner igjen[:(]
blir vel ikke hvit jul alikevel...
Tuva har nå ettermiddagsluren sin...

Gratulerer så mye xcrazyx[:D][:D]

ORIGINAL: tina-75

åååå så koselig. gratulerer så masse xcrazyx

signerer!!

hvordan føles det?
[:D]

gratulerer så mye med en spire snuppa, for en gladmelding, fikk akkurat vite at venninda mi skal ha barn også[:D] 

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gratulerer så masse xcrazyx[:D][:D][:D][:D]
Den satt jaggu fort[;)]
Så bra for dere
stor klem

bye, guttemammen

Jeg skal gjøre verdens kjedeligste ting nå
(bortsett fra å brette klær)
nemlig gå over regnskapet for arbeidsplassen min, har utsatt det i en mnd
nå, så nå er det ingen utvei
Er noe herk å ha det økonomiske ansvaret i tillegg[:'(][:'(][:'(]

kommer tilbake senere

ORIGINAL: xcrazyx

hmm...hvordan føles d ja...er deilig å være to om d hvertfall, var jo alene sist!!
er ganske kvalm og trøtt om dagene, men d går så bra atte, er verd d[:D]
Har allerede begynnt å tenke hva som må gjøres og hva vi må ha før lillebaby'n kommer...
må jo ha TVILLINGVOGN og STASJONSVOGN nå[:D][:D][:D][:D]

Kan jo si at jeg er i lykkerus og er veldig spent...håper bare jeg klarer å holde kjeft i jula nå, hater jo å holde på hemmeligheter[8|] nei...skal holde d inne til etter legetimer 8 januar[;)]

ja det er ikke lett å holde sånt hemmelig...
går der å smiler for seg selv å tenker på det osv...
er jo så kos[:D]

Back
Topp