Skravlings søndag 20 august

ORIGINAL: Lisbeth83

nei syns ikke det er grusomt...men det begynner å klø litt nå[;)]
er jo ikke så lenge siden jeg slutta å blø..
å når jeg nevner det for sambo så sier han..
vi har jo ikke prevansjon[8|][8|]

fornuftig han mannen din da [:D] 
¨har du ikke vært på 6 ukers kontrollen da? begynte på pillen jeg,vet ikke om det fungerer helt for meg,glemmer det bestandig *ammetåken* godt jeg har mannen min som passer på!!![;)]

nei har ikke kommet meg på 6 ukers kontrollen..
er litt treg av meg[8|]

har egnetlig ikke lyst til å bruke noe prevansjon...
siden det tok 3 år fra jeg slutta på pillen å til Tuva ble unfanget...

oi så lenge?! det kan jo skje fortere denne gangen da [;)]

Det hørtes koslig ut Lille-My[:D]

jeg har ei lita ei som sov på magen min fra kl.19-22
å har nå stellt henne å mata henne for natta,men ser det ut som hun skal sove[8|]

ORIGINAL: Miluna

hei hei,
ja her var det jaggu stilt! :-P
snuppa og jeg lå i senga til 13.45 i dag vi [:D] så skifta Thomas bleie på på henne- 6 bleier på rappen MENS hun lå på stellebordet! tøyt ut hele tia.. og akkurat da han trodde det var tomt, og tok på en ny en, så splatta det igjen.. jaja, glad det ikke var meg [;)]
i dag skal vi itno! Hankjønnet i familien har allerede vært på sykkeltur, mens hunkjønnene bare skal late seg.... kanskje rydde litt da [&:] Blir vel en liten tur ut også!

Uff farga håret i går, det klør som et helvete! er allergisk mot hårfarge, men gjør det igjen og igjen... dumme meg! får skikkelig utslett i nakken og hodebunnen, prøver å ikke klø men.... aiai

har du prøvd hårfarge som er uten amoniakk...
den er ikke så sterk...
tints of nature er ivertfall uten...
den fås kjøpt på helskostbutikker

ja har prøvd uten amoniakk også, men uten hjelp... i går var det sånn frisørfarge, men det er kanskje ikke no bedre det enn i butikken... [8|] uff uff dumme meg! lærer aldri.
Takk for tips, stikker på helsekosten neste gang jeg skal farge! [:)]

ps. har roa meg siden sist- hjalp med en tur ut hehe. Måtte bare ta en dusj å freshe meg litt opp først, så føltes alt mye bedre og ikke så sinnatagg lenger [;)]

hei hei,
ja her var det jaggu stilt! :-P
snuppa og jeg lå i senga til 13.45 i dag vi [:D] så skifta Thomas bleie på på henne- 6 bleier på rappen MENS hun lå på stellebordet! tøyt ut hele tia.. og akkurat da han trodde det var tomt, og tok på en ny en, så splatta det igjen.. jaja, glad det ikke var meg [;)]
i dag skal vi itno! Hankjønnet i familien har allerede vært på sykkeltur, mens hunkjønnene bare skal late seg.... kanskje rydde litt da [&:] Blir vel en liten tur ut også!

Uff farga håret i går, det klør som et helvete! er allergisk mot hårfarge, men gjør det igjen og igjen... dumme meg! får skikkelig utslett i nakken og hodebunnen, prøver å ikke klø men.... aiai

har du prøvd hårfarge som er uten amoniakk...
den er ikke så sterk...
tints of nature er ivertfall uten...
den fås kjøpt på helskostbutikker

ja har prøvd uten amoniakk også, men uten hjelp... i går var det sånn frisørfarge, men det er kanskje ikke no bedre det enn i butikken... [8|] uff uff dumme meg! lærer aldri.
Takk for tips, stikker på helsekosten neste gang jeg skal farge! [:)]

ps. har roa meg siden sist- hjalp med en tur ut hehe. Måtte bare ta en dusj å freshe meg litt opp først, så føltes alt mye bedre og ikke så sinnatagg lenger [;)]

bra du har roa deg nå[:)]
ble jo litt småskremt her jeg satt[&:][8D]

å nå sover snuppa søtt i den nye pysjen sin...[:D]

Back
Topp