Skravlings søndag 20 august

morfor2

Glad i forumet
God morgen damer!

Første gang jeg har startet skravletråden[:D] wow

Sto opp for andre gang kl 9, da ville ikke Sondre ligge i sengen lengre.
De siste to dagene har han oppdaget at han kan bevege seg fra side til side når han ligger på teppet på gulvet. Rett før han klarer å snu seg!! Ligger og kaver og stresser og klarer å rulle seg opp så siden fra ryggen, rett før han tipper rundt[:D] Ligger å gjør det hele tiden nå så det er vel ikke langt unna[:D]

Ellers skal vi ikke noe i dag - typisk lat søndag..  Men i morgen skal jeg endelig til legen (6 ukerskontrollen, he he) litt sent men men. Har ikke bestemt meg for prevensjon enda, aner ikke hva jeg skal ha.... Har tidligere brukt kobberspiral og har vært kjempefornøyd med den, men har litt angst for å sette inn en ny en da jeg fikk drittvondt når jeg tok ut spiralen.. Lå hele dagen med smerter... Vegrer meg derfor litt for å få en ny en...

Dere da? Store planer for dagen?

[:D]

Heisann!!

Her var det stille i dag.... I natt sov Tuva 6 og en halv time igjen heldigvis, men jeg og sambo la oss så sent at jeg fikk ikke sovet mer enn 4 timer før matingen.... Må jo ha litt voksentid etter at gullet har lagt seg, og hun sovner sjelden før 23.

I dag skal vi gå tur i solskinnet. Deretter skal vi spise middag hos svigers.

ååå nå som jeg skulle sette med ned og slappe av etter en skikkelig ryddings her hjemme for vi besøk... uventet besøk[:'(]....
ellers har vi det fint... for komme sterkere tilbake senere!
vi snakkes girrrrls!!![;)]

hei hei,
ja her var det jaggu stilt! :-P
snuppa og jeg lå i senga til 13.45 i dag vi [:D] så skifta Thomas bleie på på henne- 6 bleier på rappen MENS hun lå på stellebordet! tøyt ut hele tia.. og akkurat da han trodde det var tomt, og tok på en ny en, så splatta det igjen.. jaja, glad det ikke var meg [;)]
 i dag skal vi itno! Hankjønnet i familien har allerede vært på sykkeltur, mens hunkjønnene bare skal late seg.... kanskje rydde litt da [&:] Blir vel en liten tur ut også!

Uff farga håret i går, det klør som et helvete! er allergisk mot hårfarge, men gjør det igjen og igjen... dumme meg! får skikkelig utslett i nakken og hodebunnen, prøver å ikke klø men.... aiai

Heisan hoppsan!

Kom uventa besøk midt i frokosten her også Ale82, så jeg vet hva du snakker om. Men så klarte vi å sove til kl 11 i dag, utrolig nok!!!
Hadde besøk helt til kl 2130 i går da, men det var veldig kos å se igjen min gamle barndomsvenninne og familien hennes.[:)]

Ben fikk mat kl 1930, stell, kos og lalla seg kl 2215.
Sa til sambo at selv om vi holdt han lengre oppe, så garanterte jeg for at kl 0120 ville han våkne. Og hva skjedde?? Jo Ben våkna akkurat 0120.. Sambo måtte himle med øynene da ja.
Han fikk smokk, sovna med en gang og våkna ikke før kl 04. Fikk mat og sov igjen fra kl 05-08. Mat igjen kl 0830 og jeg tenkte at nå måtte jeg bare stå opp. Men Sambo la nurket imellom oss i senga og gjett hvem som sovna igjen.. Jo, alle tre![8D]
Godt å være uthvilt! Er imponert over sambo som har stilt opp begge nettene nå.. men så godt det har vært![:D]

Eneste er at det uventa besøket forpurra trilleturen vår, slik at Benjamin måtte legges inne og vi venter nå på at han skal våkne og får mat. Etterpå må vi bare begynne på middag.. Dumt for jeg hadde så lyst til å komme meg ut i dag.[>:]
Får se om vi tar en tur etterpå.. og driter i middagen til senere i kveld.

hei..
hvordan har deres helg vært?
her har de siste kveldene vært en god del skriking[&:]
dakar Tuva..
lurer på om det er utslettet hun har i ansiktet/på kroppen (rev eller hva det kalles)
andre som har opplevd det?
å så lurer vi på om det kanskje er tranen vi har gitt henne[8|]
de siste dagene har hun også fjerta noe veldig, å fisj for en lukt som kan komme fra noe så lite å søtt[8D][:D]
idag skal hun ikke sove i kurven sin,men bare på mammas fang, får jo ikke gjort noe...
sambo har forresten vaska badet

ORIGINAL: Miluna

hei hei,
ja her var det jaggu stilt! :-P
snuppa og jeg lå i senga til 13.45 i dag vi [:D] så skifta Thomas bleie på på henne- 6 bleier på rappen MENS hun lå på stellebordet! tøyt ut hele tia.. og akkurat da han trodde det var tomt, og tok på en ny en, så splatta det igjen.. jaja, glad det ikke var meg [;)]
i dag skal vi itno! Hankjønnet i familien har allerede vært på sykkeltur, mens hunkjønnene bare skal late seg.... kanskje rydde litt da [&:] Blir vel en liten tur ut også!

Uff farga håret i går, det klør som et helvete! er allergisk mot hårfarge, men gjør det igjen og igjen... dumme meg! får skikkelig utslett i nakken og hodebunnen, prøver å ikke klø men.... aiai

har du prøvd hårfarge som er uten amoniakk...
den er ikke så sterk...
tints of nature er ivertfall uten...
den fås kjøpt på helskostbutikker

I`m baaaaack [:D]
sitter her å pumper meg,snuppa mi ville ikke ha noe mat....[:(] lurer på hva det er for noe....er det sånn at de trenger mindre mat etterhvert som de vokser eller,skulle jo nesten tro det var omvendt....[8|]

Jeg ga nettopp 200ml puppemelk til Ben på flaske..
Veldig misfornøyd kar jeg fikk i fanget da skal jeg fortelle dere. Skrek litt, stressa og spytta ut.[&:]
Lurer fælt på hva jeg skal finne på med den nedfryste melka mi...
Kan jeg forresten blande den med grøtpulver når den tiden kommer??[8|]

ja i dag eller hele helgen har jeg og martin tilbragt i hallen....jeg har spilt 4 håndballkamper å GJETT OM EG E STIV Å STØL I NÅ....så gleder meg ikke te i morra[&:] men ufatteligt artig å være tebake på banen[:D]

ellers skal me å se på samboer spille fotballkamp nå snart...

så var den helgen over.tiden fyker

da greide jeg endelig å lure Tuva i kurven sin, å hun sover enda[:)]

Å nå støvsuger sambo[8|][8|]
lurer på hva han har gjort for noe gærnt??[8D]

[:@][:@][:@][:@][:@]ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG BLIR GAAAAAAAAL [:@][:(] får ikke til photoshop/scrapping, er så mye styr!!!!!!!!!! blæh!!!!!!!!!!!!!!!!!

noen som driver med diciscrapping her????????????

blir så hissig og utålmodig at jeg har lyst å gå ut å drepe noen!!!!

er det bare vi som enda ikke har hatt sex siden babyen kom[8|][8|]
det føles sånn...

Her er det full rulle ihvertfall......[8D][:)]

jeg blør ennå!!! nå er det 9 uker siden jeg fødte!!!!! [:@] derfor er jeg ikke så sugen på sex... men har kosa vårs ca 2-3 ganger, stakkars sambo....

sorry litt sinnatagg i dag hehe

gjeeeesp.... idag har det vært ordentlig søndag...bare vært inne, lars gikk tur med thea emilie og tobias istad,mens jeg har bare vært inne.... har jo ryddet som bare det da,så jeg har ikke bare vært slapp da...[;)]

Syns du det er grusomt lisbeth at dere ikke har hatt sex? med tobias tok det ihvertfall 3 måneder før jeg tørte.... det gikk fortere denne gangen... men det beste jeg kan si er vel at du må bare ta den tiden du trenger.. det er det beste både for deg og samboeren din!! kanskje det er derfor han støvsuger og vasker badet, hihihihihii [:D]

jeg blør ennå!!! nå er det 9 uker siden jeg fødte!!!!! [:@] derfor er jeg ikke så sugen på sex... men har kosa vårs ca 2-3 ganger, stakkars sambo....

æ fikk mensen igår,første gangen etter fødselen, blødde i nesten 3 uker jeg..[:'(] 

nei syns ikke det er grusomt...men det begynner å klø litt nå[;)]
er jo ikke så lenge siden jeg slutta å blø..
å når jeg nevner det for sambo så sier han..
vi har jo ikke prevansjon[8|][8|]

[:@][:@][:@][:@][:@]ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG BLIR GAAAAAAAAL [:@][:(] får ikke til photoshop/scrapping, er så mye styr!!!!!!!!!! blæh!!!!!!!!!!!!!!!!!

noen som driver med diciscrapping her????????????

blir så hissig og utålmodig at jeg har lyst å gå ut å drepe noen!!!!

Milnuna: Nå roer vi oss kraftig her[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ale82

æ fikk mensen igår,første gangen etter fødselen, blødde i nesten 3 uker jeg..[:'(] 

stakkars deg..
håper det tar laaaang tid før mensen kommer tilbake...

Back
Topp