skravlings onsdag

Brrr, var kaldt å sitte ute i 1,5 time i -6 minus! [8D] Men vi kosa oss, trivelig juleavslutning! [:)] Fikk grøt, stor stas blandt ungene, men det som var mer stas var godteriet de fikk! [8D][:D] Ida fikk avlevert julegaver/avslutningsgave, og assistenten som slutter ble jo så rørt over at Ida hadde laget kort selv. Tror jeg kommer til å bli litt på sippern i morgen når vi tar avskjed med henne jeg og, hehe! Ida liker henne jo så godt, og hun har så mye med ungene å gjøre siden hun ofte er alene med dem..
Nå sitter vi og tiner, gjennomfrossen helt igjennom! Sambo kom nettopp hjem fra kurs, han skal hente mobilen min sier han! [:)]

Hva skal jeg kjøpe i dåpsgave til lillenevø som skal døpes i januar? Vi skal være faddere, og jeg vil gi noe spesielt og fint og bra! Hva har dere guttemammaer vært spesielt glad for?

ORIGINAL: papayamammaen

Hva skal jeg kjøpe i dåpsgave til lillenevø som skal døpes i januar? Vi skal være faddere, og jeg vil gi noe spesielt og fint og bra! Hva har dere guttemammaer vært spesielt glad for?

Jeg er fadder til en gutt, og jeg kjøpte en gullsmykke med stjernetegnet på.
Eller sånn stav istedet for rund plate med navn, fødselsdato osv på.

Tror ikke smykker er passende ift brosjan. Og sånn der med navn og dato tenker jeg at det er mange som vil kjøpe (ikke for det, våre jenter fikk ingenting sånt..[:o]) Jeg har lyst til å finne noe som treffer skikkelig bra, og som ikke så mange andre har tenkt på. Erfarne tante liksom [8D][:D]

Tror ikke smykker er passende ift brosjan. Og sånn der med navn og dato tenker jeg at det er mange som vil kjøpe (ikke for det, våre jenter fikk ingenting sånt..[:o]) Jeg har lyst til å finne noe som treffer skikkelig bra, og som ikke så mange andre har tenkt på. Erfarne tante liksom [8D][:D]

Tripptrappstol!

ORIGINAL: WZ

Tripptrappstol!

Duh, det prøvde mamma å gi han nå til jul, men det skal han få fra morfaren til barnemora. Vi snakker om ei dame som fikk flatskjerm til jul for et par år siden - enebarn i andre generasjon. Er liksom ikke uten grunn at jeg sliter! [X(][:D][:D]

Forøvrig gode forslag, både fra deg og fruen! Takk takk! [:)][:)][:D]

Djiises!
Nei, da aner jeg ikke!

Bæremeis?

Tja, kanskje det! Jeg har sett litt på disse, merk de søte diktene på noen av servisene
"Løver har mange venner, skarpe klør og spisse tenner."
"Giraffen Kalle, lengst av dem alle, hadde høydeskrekk og var redd for å falle. "
"Elefanter er heldige dyr, de kan vifte med ørene helt til de flyr."
http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=2

Evt sparebøsse med penger og noe mer. Eller en sånn barnekniv, sånn skarp altså, ikke til å smøre brødskiva med [:)]

Bror sier de ønsker seg penger, barnemora sier vanlige dåpsting!

http://www.rattstart.se/

De har mye fint i servie.
Og det holder i årevis! Marcus fikk bestikk til dåpen, det er like fint enda

Mye fint! Men ingen forhandlere i Norjalainen [:@]

http://www.rattstart.se/

De har mye fint i servie.
Og det holder i årevis! Marcus fikk bestikk til dåpen, det er like fint enda

Mye fint! Men ingen forhandlere i Norjalainen [:@]

Åjooooda, Barnas Hus har tatt det inn nå, etter ekstremt mye mas i varerådet fra en viss WZ [8D]

Jeg ble kjempeglad for et "guttesmykke" Tobias fikk, et sølvplettsmykke der det er gravert inn navnet hans. Mannlig, og helt min stil.
Ellers fikk Ida et fond opprettet til sin navnefest, der tantene på min side setter inn penger som skal gå til utdannelse og reiser! [:)]

Jeg ble skikkelig gjennomfrossen av å sitte ute altså! Gikk her og hutra og skalv, enda det er kjempevarmt inn her.. endte opp i dusjen, har tina såpass at jeg ikke skjelver lengre. Men kjennes nesten ut som om jeg har feber, kanskje kroppen bruker feber for å få opp kroppstempen min.

Nåh, du sier ikke det, WZ! [:D][:D]
Smykker er som sagt ikke så inne her, Skrållan, og fond... nja, mistenker at den før nevnte oldefaren som har en datter, en datterdatter og nå et oldebarn kommer til å levere der!

hva med monogrambamsen!!!! Den er så fin...........
Til eldstejenta mi fikk vi en sånn sølvplate med en bønn innskrevet på, og navnet hennes. Og med plass til bilde. Var så fiiiiint. Fant ikke sånn til minstejenta.
Eller sølv fotoalbum med inngravering på.
Vil du legge i mer i gaven, kan jo det være penger eller annet,

Gode forslag, Fruen! Må legge meg tilbake i tenkeboksen merker jeg [:D]

Back
Topp