Jeg sitter og venter på at lillemor skal våkne. Hun gråt i store deler av morningen, fra halv fem og utover, så jeg skjønner jo at hun er trøtt nå! Angrer på at jeg ikke heiv henne i vogna, for da kunne jeg vært på butikken og sendt de siste pakkene og kjøpt middag nå. Isteden blir det hurtigforing av henne (hvilket ikke er mulig, hun gjør ting i sitt tempo hun her![:D]), så butikken og så barnehagen, helst kl 15. Kan vel hende vi blir litt sene, men det gjør ikke noe, for nå har storemor begynt å hale ut hentinga der, det tar jeg som et tegn på at hun trives, hurra for det!! [:D][:D]
Ellers har jeg bakt brune pinner i dag, aldri gjort før. Aldri smakt før heller forsåvidt! De var gode, og enkle å lage. Kanskje jeg må lage en ny runde, inviterer nemlig barseljentene hit på fredag og da er det vel på sin plass med litt julekaker?? http://www.tine.no/7327.cms [:D]
Jeg merker at jeg har litt mere overskudd nå, det er helt fantastisk hvor mye det hjelper å få sove på nettene!!
I går fikk jeg unna litt julehandling, altså julepyntehandling til huset. VI har jo aldri feira jul hos oss selv, så dermed har vi ikke akkurat flust med julepynt, og ihvertfall ikke nok duker og sånt! Nå mangler vi bare juletrefot, juleservietter og julelys, så har vi alt som trengs. Og så må jeg bake brød, loff, og noen flere kaker. Og handle ribbe og kveite og juleskinke og annen mat. Ja, og vaske da. Og kjøpe juletre! I morra kanskje jeg får fiksa gaver til jentene, det er de eneste som mangler. Hehe, godt en har noe å gjøre [:D]
Håper alle har det bra! [:D][:D]