Skravlings-e-dings Fredd'an 11.August 2006

Ble ikke no tur på oss i dag gitt [:-]
Pøsregna her i sted også fikk jeg ikke babe til å sove...men nå sover hun [:)] Og da burde jeg egentlig være mest mulig effektiv hva rydding angår...men det er såå kjedelig [;)]

Apropo auksjon ja, Irene... jeg er ivrig på netthandelen nå (og i går).. er jo egentlig bare drit der som man ikke har behov for men men [8D]
Flori: skalldyrfestival høres koselig ut, selv om jeg ikke liker skalldyr [&:], men selve opplegget lissom - tror jeg har vært på det en gang for lenge sia [:D][8|] i krsand trur eg

Tusen mange takk Flori! Må kose deg masse!
Jeg er så fornøyd for Benjamin bæsja helt uten hjelp og uten skriking for litt siden..
Tror jeg har brukt altfor mye malt jeg.
Har redusert mye, og så plutselig går ting av seg selv.[:D]

hallu irene! fikk du kjøpt deg litt paracet?? er formen litt bedre? kan hjelpe med ett stooor glass vin ja![;)] vi for to vennepar på besøk litt senere idag,så skal vi grille for siste gang i sommer(begynner å bli kaldt her på sørlandet nå..proooo') lurer p åom jeg skal ta meg ett glass ikveld eller ei øl,hmmmmm ja det frister litt ja! hihihihi

grrrrrr åhhhh blir så jævla lei av alle disse selvdiggerne på generell!!!!!! har de virkelig så lav selvtillitt at de hele tia må få en bekreftelse på at de er likt [:@][8|]

*måtte bare få det ut*

syns det var koselig at de startet en slik tråd jeg, det var full krig tidligere idag....

joa, bare syns det blir litt vel ofte med sånne favoriseringstråder jeg. de samme som går igjen hele tia- burde de ikke være klar over hvem som liker hvem nåa? (som om vi ikke har sett det 100 ganger før lissom) [8|][:D]
men for all del, de må jo bare holde på- bedre det enn all den kranglinga....

enig med deg Miluna!
Hver gang det starter en slik tråd tenker jeg, "bli voksen"!!!!!!!
Bekreftelse meg her og der, alt ender til slutt med krangel.
Glad vi har det trivelig og at alle er venner her inne på Født i Juni[:D][:D][:D][:D]

Yeah! da kan de være sånn der:

Så kan vi være sånn her:

ja det er sant det ja,her har vi vel aldri kranglet....
alle er så koselige hihihih[;)]

Hei, kom plutselig til å tenke på en ting: skulle vi ikke ha avstemming på ukas bilde idag? Hvor er Lisbeth, er det ikke hun som styrer dette?

ORIGINAL: ale82

hallu irene! fikk du kjøpt deg litt paracet?? er formen litt bedre? kan hjelpe med ett stooor glass vin ja![;)] vi for to vennepar på besøk litt senere idag,så skal vi grille for siste gang i sommer(begynner å bli kaldt her på sørlandet nå..proooo') lurer p åom jeg skal ta meg ett glass ikveld eller ei øl,hmmmmm ja det frister litt ja! hihihihi

Hei, kom aldri så langt. Men sender sambo nå.. Samvirkelaget er åpent til kl 22 og de har et lite apotekutsalg.
Kosa meg så langt med et halvt glass vin. Tenkte finne en film på tv og sløve der til vi finner senga...
Benjamin slokna akkurat, og jeg er spent på om det var for natta eller om han tar et måltid til før midnatt.
Dumt han tar natt så tidlig for han blir så våken etter kl 01....
Må unne deg et glass vin/øl på freddan synes jeg Ale![;)]

ORIGINAL: BabyMama

Hei, kom plutselig til å tenke på en ting: skulle vi ikke ha avstemming på ukas bilde idag? Hvor er Lisbeth, er det ikke hun som styrer dette?

Ja, det var noe som skulle avgjøres i dag.. Men hvor er Lisbeth?[8|]

*roper*LIIIIIISBETH

ORIGINAL: gira

*roper*LIIIIIISBETH

BV KALLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe[:D][:D][:D] arti dokker e[:D][:D]

Back
Topp