Skravlings 5. Mars.

I dag har jeg vært i et slik dårlig humør at fy. Men eldste har vært kul umulig denne uka, vil kke høre. Og gjett hvem som gir etter hele tia??? Jo pappaen, mener hun ikke skal ha en eneste konsekvens for at hun ikke hører etter og er frekk mot meg. Så nå er det kjørlig mellom meg og pappaen og. Blir spinn hakke gal. Hadde det ikke vært for dette møkkaværet så hadde jeg gått meg en veldig lang tur. Argghhh :mumum

I dag har jeg vært i et slik dårlig humør at fy. Men eldste har vært kul umulig denne uka, vil kke høre. Og gjett hvem som gir etter hele tia??? Jo pappaen, mener hun ikke skal ha en eneste konsekvens for at hun ikke hører etter og er frekk mot meg. Så nå er det kjørlig mellom meg og pappaen og. Blir spinn hakke gal. Hadde det ikke vært for dette møkkaværet så hadde jeg gått meg en veldig lang tur. Argghhh :mumum

Huff. Ikke greit når man er uenig om oppdragelse. Kanskje dere må ta der en prat. Håper det ordner seg, og at dere blir mer samstemte. <3

Å, så irriterende!! Her er vi også ueinige om oppdragelsen, og eg er den snille... :p men her er det kun stikk etter oppmerksomhet og litt småtrassing... :/ f eks nr nikolai slitsom på ettermiddagen fordi han absolutt må ha ein minilur i 17-18 tida som ødelegger søvnen, og då bruker eg så mykje "unødvendig" tid på han, som eg kunne brukt på eldste..:/

Da får de andre hute seg inn hit å skravle ;)

Hadde ikke gjort noe, enklere å følge med her inne.

Ja, er jo mye enklere her inne :)

Her har Nora sovet siden kvart på sju, men våkna og fikk litt påfyll rundt halv åtte. Har spist litt og bare slapper av foran TV nå :) Herlig

Sløving foran tv her også, ser det nye oppussingsprogrammet på tv2 :)

Prøvde og prate i sta, men fikk da at jeg var altfor streng. Kjenner jeg koker inni meg...... Han får glede seg til tenåra, så se hvem hun hører mest på da.

Kjedelig å sove når du er våken da! :p

Der kom endelig brøyteren! Kan ikke fatte og begripe at det skal være nødvendig å bruke 4,5 time på å komme hit å måke oss frem!

Æsj, kjedelig å være innesnødd! Godt brøyteren kom nå da :)

Hihi :) Løser seg for alle ;)

ÅÅÅ. vi skulle se det programmet. :( Må se reprisen i morra istedet da. :( Går det en gang i uka?

Ja, så er det sånn inspirasjonsprogram på torsdagene :p

Back
Topp