Skravlings 5. Mars.

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Da starter jeg dagens skravletråd. Slå dere løs. ;)
 
Har storebror hjemme i dag, så der blir kose og lekedag på meg. Joggedress hele dagen og ta alt i "rolig" tempo. Kanskje jeg får vaska en maskin med klær i løpet av dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Høres ut som kos både treff og rolig dag. Vi skal også ta det rolig i dag. Blir en liten trilletur, og så skal jeg skrive søknad på jobb. Frist i dag, så er ikke akkurat ute i god tid. o_O
 
Her er planen en kontorrunde, men her har det kommet 30 cm snø i løpet av natten så er ikke sikkert jeg kommer meg noen steder før brøyten har vært her (når han er ferdig på jobb)
 
Jeg er bare en snartur her og sjekker litt, så skal jeg sove litt til ;)
 
Da ligger jeg og ammer I. Regner med han er klar for førsteduppen. :D
 
Sorciere: Typisk dere, altså ;) Alltid for sene! Har du svart på påskelappen? :p

Krica: Så tidlig? Når våkner dere da? Vi våkner ca 8, og fjoller i senga til ca 8:30 ;) Klar for en lur nå straks! :)
 
Skal trille en tur til postkontoret for å hente mummikrusene vi har bestilt, de er så søte :)
Ellers bare kose oss hjemme, kanskje jeg baker brød om jeg gidder :p
 
Han våknet litt før syv i dag. Storebror vekkes kl. halv åtte så må uansett opp. Vi lå en stund og fjollet i senga i morges vi og. Var såååå trøtt.
 
Skal trille en tur til postkontoret for å hente mummikrusene vi har bestilt, de er så søte :)
Ellers bare kose oss hjemme, kanskje jeg baker brød om jeg gidder :p

De er supersøte! Tenkte jeg skulle kjøpe slike jeg også. Og matchende skåler :p

Slenger også med en kommentar til Lillerypa som jeg glemte i sted: Heldige du som kan legge deg igjen ;)
 
Har nettopp bestilt meg nytt undertøy til ammesluttet og nysingel tilværelsen :D

thumb_450.php
 
Er det velour?
(Jeg klarte å la være å lagre bildet!!)
 
Nice, bodil :)

.. eg starta no dagen med å "sla" joakim.. han låg i senga mi, og eg feilberegna, så når eg skulle dra han inntil meg (han låg utafor dyna) så klapsa eg til han i sida :p stakkars ;p men det var ikkje vondt klapp, men eg trur lurte på kvadet kom av :p
 
Njei, tror ikke det er velour. Bestilte her :)
 
Haha, stakkars ;p

Jeg venter på at Nora skal sovne, slik at jeg kan få rydda litt på kjøkkenet (mens jeg tatler med dere, altså!) ;)
 
Nei, nå må jeg komme meg opp snart! Stakkars snuppa var uten mat fra 00.30 til 07.30 fordi jeg glemte å gi henne mat(?!?!)! Jaja, hun var igrunn ikke så misfornøyd, så hun kan godt lære seg å ikke spiss om natta :p
 
Ja, det syntes eg også :p men det var verre for meg enn for han :p neste gong skal eg opne auga og sjå kva eg driver med :p han låg og kosa seg med mikke mus på tlf, så utav det blå klapse mor til han?;P men trur han skjønte at det var eit uhell når eg sa det til han :)
 
Nei, nå må jeg komme meg opp snart! Stakkars snuppa var uten mat fra 00.30 til 07.30 fordi jeg glemte å gi henne mat(?!?!)! Jaja, hun var igrunn ikke så misfornøyd, så hun kan godt lære seg å ikke spiss om natta :p

Du hadde nok merka om det var krise ;)
 
Back
Topp