Skravlings 5. Mars.

Oi, ramlet over denne sengen, den ser jo helt super ut!
001组合床_1343-350x350.jpg

Den var fin ja. Kanskje fra skolealder? Er jo veldig høy seng. Vi hadde en sånn stompaseng til storebror når han var rundt tre år. Plassen under ble egentlig ikke brukt så ofte.

Ja, ser for meg at den kan være kjekk for de to eldste mine.

Ja, praktisk med slik seng hvis man har et lite rom iallefall. ;)

Nå skal jeg lese litt om språkatimulering, planen et å få lest 28 sider før kl 19! Wish me luck! Mannen skal se fotball i kveld, så da er jeg klar for skravling ;)

Det klarer du! :D Så kan du stimulere språket her inne litt etterpå. :P Her er I. litt sutrete og trøtt, men forsøker å drøye litt så han kan legges rett ned. Er klar for skravlings igjen når han er i seng. :D

Får ikkje opp bilde. Er det sånn hytteseng, der du kan bruke området unger senga? :)

Det er kombiseng med integrert skap og skrivebord :)
Prøver på nytt med bilde
001组合床_1343-500x500.jpg

Ser det ikke på mobil jrg heller. Kun på pcen.

Njeida, linket til den lenger oppe hvis noen vil se ;)

Hva gjør damerne nå da? Her forsøker jeg å få litt orden på papirene våre, sortere i ditt og mitt osv.

4 minutter igjen, og jeg har lest 8 sider.. Her går det unna!!

Jeg sitter og leser på alle de gamle trådene som M. Har dratt opp når hun var her inne alene en liten stund. :p

Ni drikker melk og joakim synger sang om å pusse tenna heile dagen lang, og så aaa det er sovetid

I. Har sovna og jeg håper det holder ut kvelden selv om det ble litt tidlig. Kryss fingre og tær jenter... På ordentlig;);)

Krysser fingre og tær for at I har tatt kveld, og sover hele natten i strekk!! :D nå koser Snuppa med fingrene mine, så sovner hun forhåpentligvis snart :)

Det ble så stille her inne at jeg stakk inn på fb. Der savner de oss visstnok. Kan ikke skjønne at vi drar ned aktiviteten så mye. Vi er jo bare fem stk. :p

Rolf sover, krysser for at det varer.. Spise meg noen knekkebrød før jeg strikker meg inn i kvelden.

Ligger inne hos I. Igjen. Han er superurolig. :(

Så utrolig kjedelig Krica :(

Back
Topp