Skravlings 5. Mars.

Klem til deg bodilmor. Skal begynne og pakke til trønder tur i dag. Men hva skal jeg pakke??? Unga rekker jo ikke å bli skitten før mamma kaster ting i vaskemaskin.

Skittentøyskurven blir altså aldri tom, flyter konstant klær overalt..

Brette er også et tiltak og når det både henger ting på snoren som må ned før det som ligger i maskinen kan opp. Da er det tiltak da.

Jeg klager på at det flyter, men gidder ikke å sette på en maskin :p
Hater å brette klær og legge på plass.. Og henge opp. Har masse ferdigbretta klær som må på plass etter at mamma var her sist :p

Nå bestemmer jeg at vi skravler her! Når er det alt for mange tråder igjen, og jeg bruker mye tid på å få inn og sjekke hva som står så er det bare random skravling overalt. :P

Helt greit det! :D

Ha ha ha.. Virket kanskje litt streng, men forsøker å effektivisere tiden jeg bruker her inne. :P

Jeg irriterer meg sånn over at det hoper seg sånn opp med klesvask mens gubben er hjemme :p

Godt han reiser igjen idag da :p

Han reiste kl halv ni i dag morges ;) Jeg må ta igjen litt greier når han drar ja :D Haha. Rydde i kjøleskap og skap generelt. For han er dårlig på å opprettholde mine perfekte system ;)

Ikke lett når mannfolka ødelegger :p hva gjør dere da? Jeg ligger på gjesterommet sammen ned snuppa, hun var sur og ville ikke sove, så da må jeg ligge sammen med henne :p

Må vel lage litt middag jeg også :)

Klesvask er et enormt utakknemlig arbeid..
Hver gang jeg endelig har kommet igjennom haugen på vaskerommet så fylles det opp igjen :p

Nå er snart middagen klar håper jeg! Sulten!

Er nettopp ferdig med middagen her, 10 åringen gjør lekser, 8 åringen leker og Rolf pupper :p

Nå er pizzaen i ovnen, johooo :D

nettopp kommet hjem fra trilletur. Vrælings i nesten 10 min. på vei hjem. Huff, til slutt ga jeg han nøklene mine, da holdt han opp. æsj. Vi må nok ta på sportsdelen vi også. Noen som har TFK?

Back
Topp