Skravlings 31 juli

Buffi

Forumet er livet
God morgen alle sammen[:D][:D]

i dag blir det en liten bytur på meg. Må ner å bytte inn noen sko som var små til meg[&:] Dem passa jo godt når jeg prøvde dem hmz...

Utennom det så må jeg få til en trilletur har blitt litt bedre vær her nå[:D][:D]

Go morgen!

for første gang på mange uker sov Mathias hele natta uten å grine. woho!

I dag skal jeg til sentrum en tur. Spise lunsj med ei venninnne (Linda29) og levere søknad om videre tidskonto.

Håper alle får en fin dag![:)]

Oppe vi og nå, en deilig natt gijen og i morges våknet jeg FØR nicholas. Det skjer ikke så ofte kan du si....

Får besøk av en kompis i dag, som sliter litt om dagen, så det blir vel å gå en tur og skravle litt... For her er det sol og shorts vær[:)] det liker vi!

hei, hei!

her er det åsså regn ja, håper det fortsetter for orker ikke på den planlagte blåbærturen i dag..[:-]

hadde besøk i helga, bort en tur i går, megler her i dag å mer besøk i mårra som skal ligge over. de har noen troll til barn så gleder meg til de drar igjen[:D]

skal til levanger på 30årsdag i helga + pluss at jeg har hørt at det er en slag martna der. men før vi drar dit skal vi på hyttetur tors-fredag. blir helt sliten av å tenke på alt vi skal gjøre...

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: MaRtE:)

hei, hei!

her er det åsså regn ja, håper det fortsetter for orker ikke på den planlagte blåbærturen i dag..[:-]

hadde besøk i helga, bort en tur i går, megler her i dag å mer besøk i mårra som skal ligge over. de har noen troll til barn så gleder meg til de drar igjen[:D]

skal til levanger på 30årsdag i helga + pluss at jeg har hørt at det er en slag martna der. men før vi drar dit skal vi på hyttetur tors-fredag. blir helt sliten av å tenke på alt vi skal gjøre...

Jepsipepsi, det er det! [:)] jeg skal dit og kjøpe meg godteri! [8D][:D]
hva slags martna er dette da?? marsimartna er vel i mars!?!?!? ligner på den?? boder å sånt på torge med karuseller å sånt?!?!?

Sånn da var jeg hjemme fra shopping turen min[:)][:)]

Så nå skal vi slappe av hjemme[:)][:)]

Sånn da blir resten av kvelden rolig gitt...Jenta mi sover i senga si og min samboer har sovna på sofaen hehe[:D][:D]

Da har vi kjørt byen rundt etter seler til senga til HyleIda, og endte opp med nattpose med seler på Barnas hus! [:)] Så får vi håpe det fungerer da... 

det er litt moro og lese dine innlegg skrållan, særlig når du nevner hyle Ida.... jeg måtte jo bare le...

Ser liksom for meg at du er en smule lei den hylingen nå...

Hvordan fungerte det med pose under legging hyle Ida forresten?? Ligger hun og hyler enda??[:D]

ORIGINAL: Looney

Da har vi kjørt byen rundt etter seler til senga til HyleIda, og endte opp med nattpose med seler på Barnas hus! [:)] Så får vi håpe det fungerer da... 

det er litt moro og lese dine innlegg skrållan, særlig når du nevner hyle Ida.... jeg måtte jo bare le...

Ser liksom for meg at du er en smule lei den hylingen nå...

Hvordan fungerte det med pose under legging hyle Ida forresten?? Ligger hun og hyler enda??[:D]

Hehe, ble passe lei den hylinga ja! [8D][:D] hun hylte jo nesten konstant fra kl 11 til kl 14, pluss masse sutring ellers... [&o]

Men joda, posen fungerte ganske greit den! [:)] Hun klarte å sette seg opp med den da, så hun satt og hyla litt før hun sovna i kveld... men så lenge hun ikke reiser seg opp er jeg fornøyd! [:)]

Det hender det nicholas gjør og, men vil han sitte og sove, så vær så god sier jeg da...

Sånn nattpose var redningen på husfreden her, jeg begynte seriøst å tenke mange rare og stygge tanker da jeg holdt på med legging i tre timer en kveld, og ungen til slutt sovnet men jeg holdt rumpa nede med makt...

(hi-hi, ser fortsatt for meg dere som har med en unge som hyler like mye uansett hva dere gjør, de dagene er ikke morsomme og man bestemmer alltid da at en unge er nok[:)])

Back
Topp