Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållanhva slags martna er dette da?? marsimartna er vel i mars!?!?!? ligner på den?? boder å sånt på torge med karuseller å sånt?!?!?
ORIGINAL: MaRtE:)
hei, hei!
her er det åsså regn ja, håper det fortsetter for orker ikke på den planlagte blåbærturen i dag..[:-]
hadde besøk i helga, bort en tur i går, megler her i dag å mer besøk i mårra som skal ligge over. de har noen troll til barn så gleder meg til de drar igjen[:D]
skal til levanger på 30årsdag i helga + pluss at jeg har hørt at det er en slag martna der. men før vi drar dit skal vi på hyttetur tors-fredag. blir helt sliten av å tenke på alt vi skal gjøre...
Jepsipepsi, det er det! [:)] jeg skal dit og kjøpe meg godteri! [8D][:D]
ORIGINAL: Skrållan
Da har vi kjørt byen rundt etter seler til senga til HyleIda, og endte opp med nattpose med seler på Barnas hus! [:)] Så får vi håpe det fungerer da...
det er litt moro og lese dine innlegg skrållan, særlig når du nevner hyle Ida.... jeg måtte jo bare le...ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: Skrållan
Da har vi kjørt byen rundt etter seler til senga til HyleIda, og endte opp med nattpose med seler på Barnas hus! [:)] Så får vi håpe det fungerer da...
det er litt moro og lese dine innlegg skrållan, særlig når du nevner hyle Ida.... jeg måtte jo bare le...
Ser liksom for meg at du er en smule lei den hylingen nå...
Hvordan fungerte det med pose under legging hyle Ida forresten?? Ligger hun og hyler enda??[:D]
Hehe, ble passe lei den hylinga ja! [8D][:D] hun hylte jo nesten konstant fra kl 11 til kl 14, pluss masse sutring ellers... [&o]
Men joda, posen fungerte ganske greit den! [:)] Hun klarte å sette seg opp med den da, så hun satt og hyla litt før hun sovna i kveld... men så lenge hun ikke reiser seg opp er jeg fornøyd! [:)]