skravlings 20 juli

schnuppa

Forumet er livet
Hepp hepp Girls..[:)]

Ny dag med nye muligheter..

Ikke mye som skjer her, men nattesøvenen begyner å avta litt. Er ofte oppe nå.. Så da skjer det kanskje noe snart??? Ha ha kan jeg vel tro....[&:][8D]

Håper alle dere som er ved termin føder , det unner jeg dere.
Jeg har enda en uke igjen så jeg skal ikke klage for mye før det.. Stå på girls..

Ha en superb dag

Sender over litt fødestøv til deg Schnuppa

Kian ligger å trykker ut bæsj halveis i søvne nå, skal si det hjalp med malteekstrakt!
Grynter litt og trykker, han er så søt og flink. Flink til å grynte og flink til å bæsje.
Kommer til å bli den flinkeste til alt i hele verden.. hehehe..
Jada, akkurat sånn er det å bli mamma[;)]

Siden han er så flink til å sove nå, så må jeg skynte meg inn i dusjen.
Lykke til alle som føder i dag!
Og spesiellt lykke til kjære Irenemama!!!!!!!

Hellluu berter [:D]

Det er så merkelig stille inne på Babyverden om dagen, nesten litt sånn spøkelsesaktig .......[;)]
Da er det bra at noen av dere som har født - som deg Monicus!!!- holder litt liv her inne [:)]. Også er det så koselig å få litt babyprat inn hit også, gjør det liksom lettere å holde ut denne ventetiden!

Jeg har funnet ut at jenta mi ikke har fødevett!! Kanskje hun har en intuisjon som forteller henne at denne fødselen vil bli ganske lang og slitsom for henne også??? (Hm, kanskje hun bare er lat?? ) Hm, nei forresten, det sistnevnte er hun desidert ikke, sånn som hun holder på inni der

ORIGINAL: lucky2

Det er så merkelig stille inne på Babyverden om dagen, nesten litt sånn spøkelsesaktig .......[;)]
Da er det bra at noen av dere som har født - som deg Monicus!!!- holder litt liv her inne [:)]. Også er det så koselig å få litt babyprat inn hit også, gjør det liksom lettere å holde ut denne ventetiden!

Jeg har funnet ut at jenta mi ikke har fødevett!! Kanskje hun har en intuisjon som forteller henne at denne fødselen vil bli ganske lang og slitsom for henne også??? (Hm, kanskje hun bare er lat?? ) Hm, nei forresten, det sistnevnte er hun desidert ikke, sånn som hun holder på inni der

Ooops, trykket litt for fort på ok-knappen!! Må jo få ønske dere alle sammen en glimrende dag, og håpe at flere starter fødselen i dag! Lykke til

Ja det er så stille her om dagen!
Ikke så rart heller, er jo mange som har født,
og de er vel også ganske opptatt i mammarollene sine her![;)]

Tihii, han er jo veldig flink da Monicus! Min skal også bli verdens flinkeste!![:D][:)]

Jeg har nedtelling... 5 dager til jeg skal på sykehuset og bli satt i gang!

I dag skal jeg være ute og nyte sola!

Imorgen skal jeg på hytta i Hankø... Hmm... Er det lurt egentlig,
å dra bort sånn heeeelt på slutten?? Er jo bare en og en halv times kjøring da!
Alle drar jo!![:o] Da følger jeg likesågjerne etter! Ingen som tror lillegull kommer før han skal!
De tar det liksom med knusende ro...
Så da får jeg gjøre det selv også da![&:][&:]

Håper det blir noen fødseler i dag da!!
Irene er jo langt på vei!!
LYKKE TIL!!

Heisann sveisann!

I dag har jeg termin [:D][:D] Men det er visst ikke lillegull klar over [&:]

Skjønner godt at dere som har fått gullet deres har annet å gjøre enn å henge innpå her, dagene går vel i ett regner jeg med. [:)] Blir sikkert slik selv også, bare denne ungen kan finne veien ut snart!!!!!!!!
Siste ferieuka til sambo også... han begynner på jobb i morgen kveld. Huff, blir nervøs bare jeg tenker på det jeg. Nei han får jaggu se til å sykemelde seg! Vil ikke sitte her alene...DA kommer sikkert riene på løpende snor! Hmm..kanskje han bare skal få reise på jobb i kveld?? Hihihii

Nei får vel ut å se litt på finværet også. Lykke til alle som føder i dag! Heldiggriser!!

ORIGINAL: Monicus

Sender over litt fødestøv til deg Schnuppa

Kian ligger å trykker ut bæsj halveis i søvne nå, skal si det hjalp med malteekstrakt!
Grynter litt og trykker, han er så søt og flink. Flink til å grynte og flink til å bæsje.
Kommer til å bli den flinkeste til alt i hele verden.. hehehe..
Jada, akkurat sånn er det å bli mamma[;)]

Siden han er så flink til å sove nå, så må jeg skynte meg inn i dusjen.
Lykke til alle som føder i dag!
Og spesiellt lykke til kjære Irenemama!!!!!!!

Takk takk, trenger virkelig det støvet... Ingenting annet funker....[;)][;)]

Å ja mammas lille kIan er en flink baby.. Så herlig.. Gleder meg sånn til min kommer å jeg kan trille tur og kose med den lille. Blir tyngre å tyngre dette og det er nesten et ork å komme seg opp av sofaen.. [&:][&:]

Ja ja ungen kommer uansett snart , men det er litt kjedelig å ikke ane noenting om når det skjer...[8|][8|]

Klem

ORIGINAL: ildrii

Heisann sveisann!

I dag har jeg termin [:D][:D] Men det er visst ikke lillegull klar over [&:]

Skjønner godt at dere som har fått gullet deres har annet å gjøre enn å henge innpå her, dagene går vel i ett regner jeg med. [:)] Blir sikkert slik selv også, bare denne ungen kan finne veien ut snart!!!!!!!!
Siste ferieuka til sambo også... han begynner på jobb i morgen kveld. Huff, blir nervøs bare jeg tenker på det jeg. Nei han får jaggu se til å sykemelde seg! Vil ikke sitte her alene...DA kommer sikkert riene på løpende snor! Hmm..kanskje han bare skal få reise på jobb i kveld?? Hihihii

Nei får vel ut å se litt på finværet også. Lykke til alle som føder i dag! Heldiggriser!!

Uff kjipt at ferien hans er over allerede. I morgen er samboers siste dag på jobb, da skal han ha 3 uker. + da 2 uker pappa permisjon så vi får herlige 5 uker sammen... JIPPI. gleder meg. Nå går jeg bare her å kjeder meg og er redd noe skal hende når han er på jobb. Skjønner godt du blir nervøs.. Hadde jeg også blitt.

Lillegullet ditt kommer snart skal du se... Lett for meg å si som har en uke igjen... [&:][&:]Heier på deg iallefall og alle dere andre snupper her inne. Derer fortjener å føde nå hver og en av dere. dere har gjort en fantastisk jobb å bake ferdig nurkene deres. Så fødestøv sendes til alle og enhver.. [:D][:D]

Begynner å føle meg sånn som denne smileysen jeg Flere enn meg som føler det sånn?? Sprekk ferdig!!!

Gaboom....

Helt enig med deg.. Spøkelses forumet...
Blir litt skremt, men ikke nok til at den lille kommer ut. [8|][8|]

tenker på deg hver dag Lucky2 og håper å se en mld her inne om at du er på føden..

Er det Hege77 som er din sladrevenn?? Lenge siden jeg har sett henne her inne har du kontakt med henne??[:)]

Håper det skjer snart med deg, det er tungt å gå over tiden og du fortjener virkelig å føde nå.. Heia heia...[:)]

Takk takk Schnuppa!

Tenker den lille kommer snart til hver og en av oss, det er bare vi som er utålmodige [:D] Men sånn er det vel  når det endelig er på slutten av graviditeten. Bare det og sitte og vite at ting kan skje når som helst er jo nok til å få en til å bli smågal... spesielt når en ikke kjenner noe. Men men... det er uansett ikke lenge til for noen av oss nå.

ORIGINAL: schnuppa

tenker på deg hver dag Lucky2 og håper å se en mld her inne om at du er på føden..

Er det Hege77 som er din sladrevenn?? Lenge siden jeg har sett henne her inne har du kontakt med henne??[:)]

Håper det skjer snart med deg, det er tungt å gå over tiden og du fortjener virkelig å føde nå.. Heia heia...[:)]

Du er jo så god da, Schnuppa, sliten og lei selv, men  evig optimistisk for oss andre [:)]....

Jeg har fått prate med jordmora som skal ta hjemmefødselen i dag, og er blitt litt mer beroliget. Hun vurderer å utsette ferien sin en uke, slik at jeg får føde hjemme, helt utrolig dame, jeg bøyer meg i støvet...
Da er jeg i hvertfall ikke så stressa over å måtte føde innen i morgen [;)]. Skjer det ikke noe i natt heller, så skal jeg til henne i morgen for å bli "strippet", så da får vi se [8|].
Kjenner mye går på innstillingen her, noen dager våkner jeg og har en ro i kroppen om at det her kommer til å ta tid! Så går det noen timer, og jeg holder på å bli GAL  av rastløshet!! At det går an [8|], må jo bare le av det da [:D].
Hege77 er min sladrevenn, har sett hun er inne på barselsidene, så regner med hun kommer innom her og melder ifra! Men på en annen side - jeg er jo hjemme, så kan jo forsåvidt legge inn melding selv, om formen er på topp [:D].

Nei, vi får bare holde ut her - er uansett rett rundt hjørnet nå, for oss begge to [:)].
Ps: Er det 2gang som er din sladrevenn? Er ikke hun på ferie? Kan godt ta oppgaven jeg, altså - bare send meg en pm med tlf om du vil [:)]

Du er jo så god da, Schnuppa, sliten og lei selv, men  evig optimistisk for oss andre [:)]....

Jeg har fått prate med jordmora som skal ta hjemmefødselen i dag, og er blitt litt mer beroliget. Hun vurderer å utsette ferien sin en uke, slik at jeg får føde hjemme, helt utrolig dame, jeg bøyer meg i støvet...
Da er jeg i hvertfall ikke så stressa over å måtte føde innen i morgen [;)]. Skjer det ikke noe i natt heller, så skal jeg til henne i morgen for å bli "strippet", så da får vi se [8|].
Kjenner mye går på innstillingen her, noen dager våkner jeg og har en ro i kroppen om at det her kommer til å ta tid! Så går det noen timer, og jeg holder på å bli GAL  av rastløshet!! At det går an [8|], må jo bare le av det da [:D].
Hege77 er min sladrevenn, har sett hun er inne på barselsidene, så regner med hun kommer innom her og melder ifra! Men på en annen side - jeg er jo hjemme, så kan jo forsåvidt legge inn melding selv, om formen er på topp [:D].

Nei, vi får bare holde ut her - er uansett rett rundt hjørnet nå, for oss begge to [:)].
Ps: Er det 2gang som er din sladrevenn? Er ikke hun på ferie? Kan godt ta oppgaven jeg, altså - bare send meg en pm med tlf om du vil [:)]

For en fantastis jordmor.. Helt utrolig.. Da får du jo føde hjemme som du vil , det er jo topp. Og jeg skjønner du beg å bli utålmodig og rastløs nå, og det med god grunn.Lille jenta mååå jo snart komme
 Men om du blir strippet tror jeg nok ting kan komme igang...[;)] Jeg får ikke gått til jordmor mer jeg, hun har ferie.. Og lege er liksom ikke det samme[8|][8|] Synes det er litt tøfft egentlig. Kunne tekt meg den snille goe jordmora mi nå...[:(][:(]

Stå på Lucky2 og hold ut, synes du er kjempe tøff som har holdt ut såpass, men vi vet jo det fantastiske resultatet så da er det jo verdt det.. Men vet det er tøfft å tenke på nå...

Nei Fruluna er min sladrevenn, men Monicus skal også få besksjed så snart det skjer noe , så dere får rapport[;)][;)]. Men tusen takk for tanken. Godt å vite at jeg har jenter som stiller opp for meg, setter pris på det.. [;)][;)]

Takk takk Schnuppa!

Tenker den lille kommer snart til hver og en av oss, det er bare vi som er utålmodige [:D] Men sånn er det vel  når det endelig er på slutten av graviditeten. Bare det og sitte og vite at ting kan skje når som helst er jo nok til å få en til å bli smågal... spesielt når en ikke kjenner noe. Men men... det er uansett ikke lenge til for noen av oss nå.

Nei snart har vi også nurkene hos oss.[:)]
Jeg blir iallefall gal av å gå å tenke på når det skal skje, hva som skjer?[8D] og hvem er det som har bodd i mammas mage i 9 mnd. Jeg er så spent...

Åååå flere som er spent på hvordan den lille ser ut! Og ikke minst, hva for sort det er... Gurimalla, klarer ikke vente mer!!! Har vel ikke noe valg der akkurat da men...

Åååå flere som er spent på hvordan den lille ser ut! Og ikke minst, hva for sort det er... Gurimalla, klarer ikke vente mer!!! Har vel ikke noe valg der akkurat da men...

Det er det som er det vanskelige her.. Vi kan liksom ikke bestemme selv når den lille skal komme...[8|], men tenk når den kommer??? Wow gleeeder meg vilt til å hilse på det lille "vesenet" Det er 5 år siden sist jeg gjorde dette , men vet hvor facinerende det er. Gled dere jenter...

Hørt noe mer fra FirstTime? Babyen må jo ha kommet nå[8|]

Nope.. Er så spent jeg... Håper vi hører noe snart...

Håper alt har gått bra med dem og at fødselen gikk greit.
Er så spent selv her jeg sitter! Kommer innom hvert 5 min får å se om det har kommet melding.

Schnuppa... Husk å gi beskjed til meg når du er på føden. Uansett tid på døgnet!!

Dægern jeg gleder meg til det!!!!!!![:D][:D][:D]

Håper alt har gått bra med dem og at fødselen gikk greit.
Er så spent selv her jeg sitter! Kommer innom hvert 5 min får å se om det har kommet melding.

Schnuppa... Husk å gi beskjed til meg når du er på føden. Uansett tid på døgnet!!

Dægern jeg gleder meg til det!!!!!!![:D][:D][:D]

Gjør det samme selv. He he gærne vi...

Ja selvsagt.. Du får melding vennen med en gang... [;)][;)]

Back
Topp