ORIGINAL: schnuppa
ORIGINAL: lucky2
Hellluu berter [:D]
Det er så merkelig stille inne på Babyverden om dagen, nesten litt sånn spøkelsesaktig
.......[;)]
Da er det bra at noen av dere som har født - som deg Monicus!!!- holder litt liv her inne [:)]. Også er det så koselig å få litt babyprat inn hit også, gjør det liksom lettere å holde ut denne ventetiden!
Jeg har funnet ut at jenta mi ikke har fødevett!! Kanskje hun har en intuisjon som forteller henne at denne fødselen vil bli ganske lang og slitsom for henne også??? (Hm, kanskje hun bare er lat??
) Hm, nei forresten, det sistnevnte er hun desidert ikke, sånn som hun holder på inni der
Helt enig med deg.. Spøkelses forumet... 
Blir litt skremt, men ikke nok til at den lille kommer ut. [8|][8|]
tenker på deg hver dag Lucky2 og håper å se en mld her inne om at du er på føden..
Er det Hege77 som er din sladrevenn?? Lenge siden jeg har sett henne her inne har du kontakt med henne??[:)]
Håper det skjer snart med deg, det er tungt å gå over tiden og du fortjener virkelig å føde nå.. Heia heia...[:)]
Du er jo så god da, Schnuppa, sliten og lei selv, men evig optimistisk for oss andre [:)]....
Jeg har fått prate med jordmora som skal ta hjemmefødselen i dag, og er blitt litt mer beroliget. Hun vurderer å utsette ferien sin en uke, slik at jeg får føde hjemme, helt utrolig dame, jeg bøyer meg i støvet...

Da er jeg i hvertfall ikke så stressa over å måtte føde innen i morgen [;)]. Skjer det ikke noe i natt heller, så skal jeg til henne i morgen for å bli "strippet", så da får vi se [8|].
Kjenner mye går på innstillingen her, noen dager våkner jeg og har en ro i kroppen om at det her kommer til å ta tid! Så går det noen timer, og jeg holder på å bli GAL

av rastløshet!! At det går an [8|], må jo bare le av det da [:D].
Hege77 er min sladrevenn, har sett hun er inne på barselsidene, så regner med hun kommer innom her og melder ifra! Men på en annen side - jeg er jo hjemme, så kan jo forsåvidt legge inn melding selv, om formen er på topp [:D].
Nei, vi får bare holde ut her - er uansett rett rundt hjørnet nå, for oss begge to [:)].
Ps: Er det 2gang som er din sladrevenn? Er ikke hun på ferie? Kan godt ta oppgaven jeg, altså - bare send meg en pm med tlf om du vil [:)]