Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg orker ikke å bekymre meg enda, er så tidlig at om det skulle gå galt nå, så er det bedre at det skjer tidligEtter mine svangerskap tar jeg ingenting for gitt selv om jeg har passert 12 uker.
Vi skal bare ha en norgesturné i år vi, kjører til Sørlandet og blir der så lenge det er fint vær, så nord-Norge så min farmor kan treffe tulla for første gangSkal en tur til gran canaria til høsten da, så er vi litt mer garantert sol
![]()
Har du ei tulle på 9 mnd?![]()
Ja, det stemmereller, hun blir ti mnd om noen dager da.. Men ble født 12 uker for tidlig. Ser du har ei lita på omtrent samme alder?
![]()
Ja, det var litt moro synes jegVar det planlagt hos dere?
Samme her... Bortsett fra at jeg er sykemeldt daDa har jobbhelga startet, men på søndag er det tre uker med ferie
Så bra. Jeg jobbe tre dager til denne uka og så har jeg tre uker med ferie. Regner med at det blir sykemelding etter ferien. Noen leger er kjempe flinke, mens andre er dårlige på det, hadde kvinnelig lege med sønnen min og jeg fikk så vidt sykmelding av henne, hu kom med hele livshistorien sin om at hu hadde født tre barn og jobbet hver dag. forskjell på jobb der man står hele dagen og en jobb der man sitter hele dagen
Ja, det var ganske planlagt, men trodde ikke det skulle skje så forthadde dere planlagt?
Ja, det var planlagt, men vi trodde heller ikke det skulle skje så fort, tenkte i hvertfall tre forsøk som sist
Men det klaffet på første forsøk denne gangen, kjenner jeg er veldig spent hehe
Hvordan er det med soveromsplass hos dere?
Vi har vårt soverom og vesla sitt nede, så er det ett soverom i 2. etasje. Jeg tenker at de små må dele rom en liten periode til storesøster blir så stor at hun kan sove oppe alene.
Samme hr! Ingen som løfte et lyebryn en gang om æ drikk brus i sosiale sammenhengaHar heldigvis ikke det problemet med drikking jeg. Drikker så lite og sjelden at ingen reagerer uansett
Mamma til Herman
Taster på appen![]()