Skravling uke 27

Ååhhh.... Som jeg gleder meg! Kun 5 timer på jobb imorgen, så er det FERIE!!!! Skal ikke så mye. Men håper å lære poden å sove til lengre enn 8... ;)
Bare slappe av og kose oss. Deilig! Deilig! Deilig! :):):)

Jeg orker ikke å bekymre meg enda, er så tidlig at om det skulle gå galt nå, så er det bedre at det skjer tidlig :) Etter mine svangerskap tar jeg ingenting for gitt selv om jeg har passert 12 uker.

Vi skal bare ha en norgesturné i år vi, kjører til Sørlandet og blir der så lenge det er fint vær, så nord-Norge så min farmor kan treffe tulla for første gang :) Skal en tur til gran canaria til høsten da, så er vi litt mer garantert sol :)

Har du ei tulle på 9 mnd?:-)

Vi skal på weekendtur til østersund med et vennepar av oss neste helg, så skal vi en tur til vestlandet:-)
I morgen drar vi til faren min en tur:-)

Ja, det stemmer :) eller, hun blir ti mnd om noen dager da.. Men ble født 12 uker for tidlig. Ser du har ei lita på omtrent samme alder? :)

Ja, det var litt moro synes jeg:-) Var det planlagt hos dere?

Jeg har en gutt på 11 mnd, og det var forsåvidt planlagt når vi ikke har brukt prevensjon ;-)

Da har jobbhelga startet, men på søndag er det tre uker med ferie
Samme her... Bortsett fra at jeg er sykemeldt da :mad: men får gjøre det beste ut av det. Ser på barne tv med knerten nå og venter på at den verste kvalmen gir seg så vi kan dra til bhg.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Så bra. Jeg jobbe tre dager til denne uka og så har jeg tre uker med ferie. Regner med at det blir sykemelding etter ferien. Noen leger er kjempe flinke, mens andre er dårlige på det, hadde kvinnelig lege med sønnen min og jeg fikk så vidt sykmelding av henne, hu kom med hele livshistorien sin om at hu hadde født tre barn og jobbet hver dag. forskjell på jobb der man står hele dagen og en jobb der man sitter hele dagen

Ærlig talt, snakket legen om sine egne graviditeter da du hadde kontroll? Så utrolig uprofesjonelt !!

Ja, det var ganske planlagt, men trodde ikke det skulle skje så fort :) hadde dere planlagt?

Ja, det var planlagt, men vi trodde heller ikke det skulle skje så fort, tenkte i hvertfall tre forsøk som sist:-)
Men det klaffet på første forsøk denne gangen, kjenner jeg er veldig spent hehe:-)
Hvordan er det med soveromsplass hos dere?
Vi har vårt soverom og vesla sitt nede, så er det ett soverom i 2. etasje. Jeg tenker at de små må dele rom en liten periode til storesøster blir så stor at hun kan sove oppe alene.

I dag er jeg småuggen, føler meg nesten litt fyllesyk ;)
Broren min og samboeren hans kommer på besøk på hytta som vi leier i helgen, og jeg er spent på om jeg klarer å holde graviditeten hemmelig. De reagerer nok når jeg ikke tar et glass vin på kvelden ;)

Ja, det var planlagt, men vi trodde heller ikke det skulle skje så fort, tenkte i hvertfall tre forsøk som sist:)
Men det klaffet på første forsøk denne gangen, kjenner jeg er veldig spent hehe:)
Hvordan er det med soveromsplass hos dere?
Vi har vårt soverom og vesla sitt nede, så er det ett soverom i 2. etasje. Jeg tenker at de små må dele rom en liten periode til storesøster blir så stor at hun kan sove oppe alene.

Ja, i hovedsak har vi plass her, bor i en leilighet med tre soverom. Problemet er at den er i fjerde etasje, uten heis! Så det er uaktuelt å bære opp to unger alle de trappene, så jeg håper vi kan flytte over nyttår. Vi har lyst å bosette oss en annen plass i landet, så det er litt mer stress i forhold til at det må klaffe med jobb...

Da er vi mange som her en liten en og er gravid igjen :-) Jeg har en jente som er 11 mnd ( også to større gutter ), skulle egentlig ha en til i August nå, men mistet i uke 13 :-( Så koselig med flere '12 babyer :-)

Hver sommer har vi sommerfest med gode venner på terrassen her, men i år måtte vi avlyse hele festen få dager før gjestene kom. Jeg vet at flere av dem ble mistenksomme men de får snart vite hvordan det ligger an ;)

HarHatt også kjent meg litt småkvalm og uggen i dag uke 6+0. Håper ikke det er vedvarende...

Hei :)

Vi er også i skyene etter klaff på første forsøk, tok ut P-ringen 19. juni og da startet vi prøvingen, nå sitter jeg her med en og to og tre positive tester i hånda! Tror ikke det er sant enda, helt utrolig :) Nå krysser vi fingrene for at det skal gå bra, tar en uke av gangen :)

Aner ikke hvor langt jeg er på vei, har hatt syklusser på alt i fra 28-45 dager. Skal til legen førstkommende torsdag, og vil da bli henvist til tidlig ultralyd, spennende :) Håper å få se et bankende hjerte :)

Har heldigvis ikke det problemet med drikking jeg. Drikker så lite og sjelden at ingen reagerer uansett :p

Mamma til Herman
Taster på appen :-)
Samme hr! Ingen som løfte et lyebryn en gang om æ drikk brus i sosiale sammenhenga:)

<3Gutt født okt.2012, venter på babyen med termin 20. mars 2014<3

Back
Topp