Hahahaha ja det er santBerg, haffsteip og hamburger er nesten den samme
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Spoller ingen rolle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha ja det er santBerg, haffsteip og hamburger er nesten den samme
kan ikke ha noe va at det glasset går galt![]()
Hahaha, nå var det bra jeg hadde vært og ridder, hvis ikke tror jeg det hadde ført veldig gsltHåper ikke glasset flyr langt![]()
Det er veldig godt også, har endelig fått lagd det!Det hørtes innbefatter fant ut, NKP ble jeg sulten!
Thon, godt du hadde vært og tipset da jaHahaha, nå var det bra jeg hadde vært og ridder, hvis ikke tror jeg det hadde ført veldig gslt
Det er bra!Det er veldig godt også, har endelig fått lagd det!![]()
Ja, det var for seg neste tror jegThon, godt du hadde vært og tipset da ja![]()
Hehe ja blir jo bare mer sulten av å snakke om matDet er bra!
hehe ja! vi er litt på etterskudd føler jeg (mest for min egen del!)Nei vi får vel henge i jenter skal drt vinnes noen krig her![]()
Ja, det må vi, nå er jege en tur på pc før jeg skal lwegge meg.Nei vi får vel henge i jenter skal drt vinnes noen krig her![]()
det er braJa, det må vi, nå er jege en tur på pc før jeg skal lwegge meg.
Går litt forteter å skrive her![]()
det har du så absolutt!Jeg kjenner at jeg egentlog åmlegge meg . Men har da fått hjulpet dere noe i kveld da![]()
Ja, er veldig bra. Da er det litt lkettetere å gi litt ekjstra:`Ddet er bra
Bra det ikke er mange skravle døgn nå![]()
Synes vi har vært flinke jegNei vi får vel henge i jenter skal drt vinnes noen krig her![]()
Hehe...det holder lenge med todet er bra
Bra det ikke er mange skravle døgn nå![]()
Mhm. selvom jeg godt kan ha barnevakt imorgen kjenner jegJa, er veldig bra. Da er det litt lkettetere å gi litt ekjstra:`D
Tusen takk for hjelpenJeg kjenner at jeg egentlog åmlegge meg . Men har da fått hjulpet dere noe i kveld da![]()
Jups gjør detHehe...det holder lenge med to![]()
Tusen takk for hjelp!Jeg kjenner at jeg egentlog åmlegge meg . Men har da fått hjulpet dere noe i kveld da![]()