Er ganske lyur jeg vettu!Veldig lurt, snuppa![]()
Min så er fortsatt til reparasjon..Er ganske lyur jeg vettu!Nå sitter jeg opå pv for anlednignen og, da blir det ikke så mange feuil som du ser
,men snart må je på mobilen igjen![]()
Det første skjlønte jeg, håper den snart er dfiksetMin så er fortsatt til reparasjon..på ddpmmm åssen krangler på har jeg du problem...
![]()
Hurra for nettNo er jeg endelig på nett.. Så. Hei hvor det går![]()
Haha...dersom appen krangler på har jeg du problemDet første skjlønte jeg, håper den snart er dfikset
Det anmdre må diu ta ppå nytt![]()
Haha, drh ha litt mer mening ja. Fåt håoe sen ikke krangler, drt har vi ikke tid ril!Haha...dersom appen krangler på har jeg du problem![]()
Nei, da klikker det for nei!Haha, drh ha litt mer mening ja. Fåt håoe sen ikke krangler, drt har vi ikke tid ril!![]()
Velkommen innSå bra og lurt. Jeg er med![]()
Takker og bukker. nå springer eg ut og inn. altså at og frem mellom pc og vongne. Snuppa skal sove ute. Men nå ser jeg det ble stilt i vognene så kanskje hun har sovnet. Får gå å se om noen minVelkommen inn![]()
Def er braSå bra og lurt. Jeg er med![]()
Det skhlnnnet jeg godt! Da må de settet konkurransen på pause du bes jegNei, da klikker det for nei!![]()
Fjær hale hun har sovnet. Min bruket meg som klatre stativ nåTakker og bukker. nå springer eg ut og inn. altså at og frem mellom pc og vongne. Snuppa skal sove ute. Men nå ser jeg det ble stilt i vognene så kanskje hun har sovnet. Får gå å se om noen min![]()
Her har min akkurat våknetTakker og bukker. nå springer eg ut og inn. altså at og frem mellom pc og vongne. Snuppa skal sove ute. Men nå ser jeg det ble stilt i vognene så kanskje hun har sovnet. Får gå å se om noen min![]()
Det vår lurtDet skhlnnnet jeg godt! Da må de settet konkurransen på pause du bes jeg![]()
Det er lurt. Topper hun har forståelse for ditt isåfallDet vår lurtskal ta det med Janet!