Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammetåka kommer fort jaVært å handlet i dag. Ammetåka kom tydeligvis tidlig denne gangen, for har glemt halvparten av alt jeg skulle kjøpe men husket nå skolesaker til kidsa, så nå er vi tålig klare til skolen begynner igjen.
Jeg også! Vil allerede legge meg igjen kl 11 liksomAmmetåka kommer fort ja
Idag har jeg hvert så utrolig trøtt
Ømme bryst og trøtt, litt små kvalm er mine symptomer hva er dine?Jeg også! Vil allerede legge meg igjen kl 11 liksom
Akkurat samme her!Ømme bryst og trøtt, litt små kvalm er mine symptomer hva er dine?
Ja. Trur det er ganske så vanlegNoen som opplever stikking nederst i magen?
Jah, i går var det så kraftig at jeg ble bekymret et øyeblikk, men er visst vanlig.Noen som opplever stikking nederst i magen?
Opplever også mye stikking. Har notater fra forrige svangerskap og ser at jeg har opplevd mye stikking da ogsåNoen som opplever stikking nederst i magen?
Fant ut idag
Jeg våkna av noe som kjentes som sterke menssmerter i natt! Var ekkelt! Men varte kort! ellers har jeg ca en uke nå hatt mens lignende murringer/stikk men null blødning.Noen som opplever stikking nederst i magen?
Jeg får ikke sove
Hadde det sånn med de to andre også, men husker ikke at det starta så tidlig. Er trøtt og sliten, men ligger våken til langt på natt, også kan jeg våkne etter 5 timer uten å få sovne igjen. Jeg er egentlig sånn som kan legge meg 22.00, sovner nesten før hodet treffer puta (til sambos store frustrasjon)
Gratulerer ❤Hei! Svak positiv test i dag her, men har visst at jeg var gravid flere dager allerede puppene har vokst og det kjennes ut som bystspreng til tider, så da skjønte jeg. Men godt å få se to streker likevel.
Kanskje du hadde EL tidligere enn du tror? GratulererTok en test idag, pga svak gravidtest på strimmel, er enda 2 uker til jeg egentlig skulle hatt mensen, rart det slo ut på digital testen?