Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånt opplegg med å skrive masse innlegg? Er det skjult gruppe en «får» da, eller hva oppnår en? Jeg er heeeelt fersk og relativt grønn på det meste her inneJeg begynte å opprette litt tråder under «våre leker» så vi etterhvert får opp antall innlegg Bare å legge inn flere. Kan hente andre leker fra blant annet juli-gruppa. Bare orket ikke legge inn flere akkurat nå
Hvordan får man opp slik at det står slik som du har under brukernavnet: "septemberbarna" "oktoberlykke" etc i egne "bokser"?
Er det sånt opplegg med å skrive masse innlegg? Er det skjult gruppe en «får» da, eller hva oppnår en? Jeg er heeeelt fersk og relativt grønn på det meste her inne
Sniker, dere trenger totalt 5000 innlegg i gruppen, det må også lages en termintråd. (Denne sendes også til admin så dere får sen festet på toppen gjerne)Ja, er en del krav for å få skjult gruppe, da får man banner og en skjult gruppe hvor bare de som er medlem kan se og skrive
Hvordan er det med dere damer? Formen fin?
Så godt å høre. Hvor langt er du på vei?Er i veldig fin form! enn du?
Merkar litt stikkingar i livmorområdet, ømmare puppar enn vanlig, litt endra matmønster og muligens litt trøttare. Ellers meget kvikk og fin
Så, nokon med litt tolmodigheit som vil lage ein termintråd?
Eg KLØR etter å få ein sånn tråd, men har bevisst ikkje starta den, då eg kjenner meg sjølv godt nok til å vite at den ikkje blir fulgt opp godt nok
Hvordan er det med dere damer? Formen fin?
4+1 i dagSå godt å høre. Hvor langt er du på vei?
Jeg har egentlig ikke meldt meg inn her enda. Må over ikm først.
To dager til, eller tre. Hahah. Ikke noe god på å regne disse tingene.Her kom kvalmen i går! Spent på om det var dagsformen eller om den er her for godt. 4+5 bare så når er ikm? Satser på du kommer inn hit da
Yaaaaay! En milepæl det også.4+1 i dag
To dager til, eller tre. Hahah. Ikke noe god på å regne disse tingene.
Haff, det var tidlig å bli plaget av den. Håper det gir seg. Noen erfaringer med det fra før?
Har du mange barn fra før av? Håper du slipper billigere unna dette svangerskapet da.Litt bedre i dag heldigvis Erfaringen min er at det kommer og går litt første ukene før det blir ganske konstant fra rundt uke 6 - 22, og så igjen fra uke 32
Har du mange barn fra før av? Håper du slipper billigere unna dette svangerskapet da.
Oj, så trist å høre. Åssen går det med deg? Er det noe du bekymrer deg for skal skje igjen, eller var det bare veldig uflaks? Unner iallfall ingen å måtte oppleve det, så varme klemmer sendesHar en gutt og så gikk jeg 18 uker gravid med en liten gutt før det, men han var alvorlig syk og overlevde ikke. Var dårlig alle de ukene. Lov å håpe jeg ikke blir så kvalm ja har du barn fra før?