Så pass .. jeg slet de første mnd men fikk influensa vaksine og ring ble litt bedre, men då slapp det litt nermere 3 trimesterJa jeg var kronisk tett i det svangerskapet, gav seg umiddelbart etter hun kom ut![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så pass .. jeg slet de første mnd men fikk influensa vaksine og ring ble litt bedre, men då slapp det litt nermere 3 trimesterJa jeg var kronisk tett i det svangerskapet, gav seg umiddelbart etter hun kom ut![]()

Ja, det var et pussig symptomSå pass .. jeg slet de første mnd men fikk influensa vaksine og ring ble litt bedre, men då slapp det litt nermere 3 trimester![]()
Ja tror jeg rett og slett var influensa syk så å si halve svangerskapetJa, det var et pussig symptom![]()

Hvis du er i risikogruppen så anbefales det å ta vaksinenNjet. Er ikke det anbefalt å unngå hvis man er under 12 uker gravid?
Tror ikke jeg er i noe risikogruppe altsåHvis du er i risikogruppen så anbefales det å ta vaksinen

Du var ikke moren?Altså, i natt drømte jeg at babyen ble født 6 uker for tidlig og jeg var ikke moren. Sykeste drømmene![]()

Nei, plurselig var det en kollega av meg som skulle føde og amme for meg og jeg syns det var så kjipt! Herregud, noe så merkeligDu var ikke moren?![]()

Nå nærmer det segHa som mål å bikke 4000 i dag? Inn på lekeforumet folkens![]()
Går vi bare for 5000 med en gang?Nå nærmer det seg![]()

Rart! Fikk beskjed om at de kun virka lokalt og det ikke på noen måte kunne komme inn til fosteretlurer på hvordan skadelig det er også!
Brukte det i forrige svangerskap og alle på sykehuset osv sa at det var ufarlig og virka kun lokalt. Bruker det denne gangen også
Otrivin
HahaJeg har vært avhengig av nesespray i 10-12 årBrukte det i forrige svangerskap og alle på sykehuset osv sa at det var ufarlig og virka kun lokalt. Bruker det denne gangen også
Otrivin
![]()
Men ja, det var det jeg fikk beskjed om også Du er i uke 6, men du er 5 uker på vei. Er det ikke sånn det er?Jeg er 5+0 idag. Ville dere da sagt at dere er i uke 6 eller at dere er i uke 5?
HahaMen ja, det var det jeg fikk beskjed om også
![]()
Jeg er 5+0 idag. Ville dere da sagt at dere er i uke 6 eller at dere er i uke 5?
Du er i uke 6, men du er 5 uker på vei. Er det ikke sånn det er?![]()
Jeg trodde kanskje det, men så ble jeg så usikker!Du er i uke 6, men du er 5 uker på vei. Er det ikke sånn det er?![]()
Jeg sier i hvert fall at jeg er i uke 6 og jeg er 5+1Jeg trodde kanskje det, men så ble jeg så usikker!