Skravletråden

Graviditeten som avgjorde bilkjøpet ja. Er merkelig glad i skranglekasaa jeg eier (selv om det ikke er webasto eller noe). Men greit å ha en skikkelig bil som er trygg og masse plass til baby og hund!
Genialt! En trenger litt plass altså... vi kjører til foreldrene mine 6 timer unna, og bilen er full altså:rolleyes:

Godt å se flere røk på ny bil når man fikk to streker! Haha :hilarious:
Her var det mer at vi ikke hadde plass til to barn i bilsete og sjåfør :hilarious:

Har satt meg som mål å få oss opp til 5000 innlegg i løpet av sykmeldingen min, så beklager spamming :hilarious:

Forresten noen som vil fortelle meg hva lukket gruppe går ut på og hvorfor vi vil ha det? :hilarious::hilarious:

Håper jeg får vært med i den skjulte gruppen! Har ikke vært medlem en måned enda da :/
I forrige forumgruppa mi så ble vi enige om å senke kravene på den biten og heller øke antall innlegg for å gi alle mulighet til å bli med hvis en bare var aktiv. Tror det er opp til oss å bestemme reglene :happy:

Godt å se flere røk på ny bil når man fikk to streker! Haha :hilarious:
Her var det mer at vi ikke hadde plass til to barn i bilsete og sjåfør :hilarious:

Vi bytter til Skoda Kodiaq i januar, der burde det være god plass til baby og en liten hund :joyful:

Herre, dere har jo hatt flere samtaler siden jeg var her sist:hilarious:må vel bare skjerpe meg:hilarious:

Blir ny bil på oss i april, har leasing til da vurderer Mazda CX5 for den har ganske stort bagasjerom.

Back
Topp