Skravletråden

Kjenner jeg har litt abstinenser her nå [emoji14] har ikke fått testet i dag. Trodde jeg skulle få testene som jeg har bestilt i posten i dag men de kom ikke. Vurderer om jeg skal dra på apoteket men er et stykke unna. Hva skal jeg gjøre? :p
Hadde hivd meg i bilen [emoji23]
 
Kjenner jeg har litt abstinenser her nå :p har ikke fått testet i dag. Trodde jeg skulle få testene som jeg har bestilt i posten i dag men de kom ikke. Vurderer om jeg skal dra på apoteket men er et stykke unna. Hva skal jeg gjøre? :p

Apoteket ja[emoji1][emoji1]
 
Husk å skrive dere inn i termin tråden folkens [emoji16]
 
Her går tiden sykt fort [emoji12] men kan ha noe med at vi har til tider 4 andre barn å henge fingrene i [emoji23] men mitt første svangerskap gikk vanvittig trekt! Men da satt jeg nesten å bare ventet. For da var det jo bare meg og barnefaren + at jeg ble tidlig sykemeldt pga bekkenløsning [emoji12]

Enig med at tiden går fort når man har barn og jobb og myr styr utenom. Syns i grunn svangerskapet med lillebror gikk fort også, men de første 18 ukene (til OUL) var veldig lange pga frykt for at noe skulle gå galt.

Nå frykter jeg på en måte også at noe skal være galt men har valgt å helgardere meg så godt jeg kan. Skal ta ul i uke 8, deretter nipt i Danmark i uke 11 med UL. Så får jeg heller slå meg til ro med at man kan ikke vite at ALT er OK, men i hvertfall få klarhet i det som er mulig
 
Sist gang fikk jeg avsmak på strimlet svinekjøtt, holdt på å dø av lukten. Klarer fremdeles ikke den lukten, så samboer får bare lov å spise når jeg ikke er hjemme.

Haha ja sånt kan sette seg. Egentlig ganske glad for at det gikk over med kjøttdeig da.. Ganske upraktisk å ikke kunne spise det. Spent på om det blir sånn denne gangen også.
 
Enig med at tiden går fort når man har barn og jobb og myr styr utenom. Syns i grunn svangerskapet med lillebror gikk fort også, men de første 18 ukene (til OUL) var veldig lange pga frykt for at noe skulle gå galt.

Nå frykter jeg på en måte også at noe skal være galt men har valgt å helgardere meg så godt jeg kan. Skal ta ul i uke 8, deretter nipt i Danmark i uke 11 med UL. Så får jeg heller slå meg til ro med at man kan ikke vite at ALT er OK, men i hvertfall få klarhet i det som er mulig

Krysser fingrene for deg! Ul om 2 uker her. Veldig nervøs!
 
Åhhh jeg synes tida går så sakte. Har så lyst å komme meg til sånn uke 8-9 ved hjelp av et knips. De her ukene i starten er altfor nervepirrende og helt sirup.
 
Åhhh jeg synes tida går så sakte. Har så lyst å komme meg til sånn uke 8-9 ved hjelp av et knips. De her ukene i starten er altfor nervepirrende og helt sirup.

Enig!! :( Tror ikke samboer forstår hvor sakte jeg syns tiden går. Han mener det kommer til å gå kjempefort til kontrollen 24/3 :wideyed:
 
Har på meg en veldig ettersittende kjole på jobb i dag. Føler at alle kan se at jeg er gravid, selv om man selvfølgelig ikke kan se det på magen i det hele tatt :wacky: men merker jeg holder magen litt inne bare for å være heeelt sikker :hilarious:
 
Føler meg så lite gravid:rolleyes: blir litt nervøs av det! Og tiden snegler seg avgårde mot første kontroll...14 dager til:wideyed:
 
Føler nesten dagene går bakover jeg så sent som dette her går hehe! Rart å tenkte på at det bare er litt over en uke siden at jeg fant det ut. Satser på det blir mye lettere etter uke 12 slik det ble sist. Samtidig er det litt spennende å gå å bære på hemmeligheten enn så lenge
 
Back
Topp