Skravletråden

Fødsler er veldig individuelle ja og det går virkelig ikke an å forberede seg på hvordan det vil komme til å bli/være. Jeg forberedte meg på det aller verste, men ble veldig positivt overrasket!!xsmile9 Jeg har hørt at vannet går i 20% av alle tilfellene, og jeg var en av de som hadde en fødsel som startet med vannavgang. Det er ikke sånn at det fosser ut liksom, men det siver ut litt etter litt.;) Men nok til at mannen ble såpass redd for bilen sin til at vi måtte ha tisselaken på setet da vi kjørte til sykehuset:wideyed: :yuck:
 
Jeg har ordentlig mensensmerter - flere som har dette? [emoji33][emoji33] Ingen blødning- men holder på å gå på veggene av mensensmertene samt at puppene er så vonde , vondt å være nær de. Kan ikke huske det var slikt sist
 
Jeg har ordentlig mensensmerter - flere som har dette? [emoji33][emoji33] Ingen blødning- men holder på å gå på veggene av mensensmertene samt at puppene er så vonde , vondt å være nær de. Kan ikke huske det var slikt sist

Ja! Til begge.. jeg har liggi som en ball på sofaen i hele dag, for det er så intenst..
Tror jeg hadde det sånn med eldstemann, men husker ikke helt for det er 15 år siden.
Ingen blødning her heller..
 
Kjørte 30 min i dag selv og ble så kvalm etterpå[emoji15] Så jeg ble litt skremt
Uff! Du får høre på kroppen [emoji4] går seg nok til ut i 2 trimester [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: TPL
Så deilig med 3+, endelig! [emoji2] Jeg tok en digital test 5+3 på ettermiddagsurin og fikk 2-3 uker, så jeg tenker ta en ny i morgen kanskje [emoji848] 6+0 i dag, så burde absolutt få det

Ja, veldig :D prøvde på søndag når jeg var 5+0 da fikk jeg 2-3, og ikke testet siden det:) du får sikkert 3+ hvis du tester nå! Gratulerer med 6 uker:Heartred
 
Lactolose er noe som ikke hjelper Max med en gang. Det tar litt tid før magen er i sjakk igjen. Så ikke slutt på det i hvertfall [emoji4] etter jeg hadde brukt det en uke, så startet jeg å føle meg mye bedre! Og gikk på det til etter fødselen [emoji4]

Da er det bare å holde ut og håpe på det beste !![emoji28]
 
Ja! Til begge.. jeg har liggi som en ball på sofaen i hele dag, for det er så intenst..
Tror jeg hadde det sånn med eldstemann, men husker ikke helt for det er 15 år siden.
Ingen blødning her heller..

Deilig å høre at vi er flere- selvom jeg ikke unner deg det [emoji85] Sitter på jobb nå og er litt intenst... heldigvis blør jeg ikke.... hadde vært mer redd da . Jeg gikk gravid før 7 år siden- kan egentlig ikke huske at jeg hadde det slikt som dette. Jeg var kun kvalm. Kvalmen har jeg ikke opplevd enda [emoji85] Har en noe bekymret mann hjemme som mener at jeg må gå akutt time til legevakta[emoji23]
 
Deilig å høre at vi er flere- selvom jeg ikke unner deg det [emoji85] Sitter på jobb nå og er litt intenst... heldigvis blør jeg ikke.... hadde vært mer redd da . Jeg gikk gravid før 7 år siden- kan egentlig ikke huske at jeg hadde det slikt som dette. Jeg var kun kvalm. Kvalmen har jeg ikke opplevd enda [emoji85] Har en noe bekymret mann hjemme som mener at jeg må gå akutt time til legevakta[emoji23]

Anbefaller å ta en paracet om det ikke gir seg, bedre enn å ha det vondt. Det er nok det de vil si på legevakta òg.
Jeg tør ikke å fortelle det til gubben jeg, for han hadde sikkert mista vettet helt :p
Det er ikke bare bare å huske fra gang til gang, iallefall ikke når det er ørten år siden sist..
Håper det går fort over for oss begge så snart som mulig, og at vi slipper unna kvalmen :)
 
Anbefaller å ta en paracet om det ikke gir seg, bedre enn å ha det vondt. Det er nok det de vil si på legevakta òg.
Jeg tør ikke å fortelle det til gubben jeg, for han hadde sikkert mista vettet helt :p
Det er ikke bare bare å huske fra gang til gang, iallefall ikke når det er ørten år siden sist..
Håper det går fort over for oss begge så snart som mulig, og at vi slipper unna kvalmen :)

Ja lurt- bare redd for å ta ting nå i starten [emoji38]

Ja er siste gang jeg forteller noe slikt som dette for å si det sånn- hadde han ikke vært hjemme med gutten hadde han allerede vært på utsiden klar for å kjøre meg til legevakta [emoji23]

Krysser fingre for at vi snart blir bedre [emoji1373]
 
I mitt forie svangerskap hadde jeg så mensensmerter. Jeg gråt nesten og hadde ingen sjanse til å sove den natta. Tenkte inni meg selv at nå mister jeg. Men var ikke en dråpe blod [emoji4]
 
Ja lurt- bare redd for å ta ting nå i starten [emoji38]

Ja er siste gang jeg forteller noe slikt som dette for å si det sånn- hadde han ikke vært hjemme med gutten hadde han allerede vært på utsiden klar for å kjøre meg til legevakta [emoji23]

Krysser fingre for at vi snart blir bedre [emoji1373]

Han er jo søt da, passer på deg ;)
 
Andre som syns det gå fryktelig treigt? Sånn sett skulle jeg ønske at jeg ikke fant det ut før om to uker, for det er 8 uker til jeg er i uke 12. DET ER SÅ LENGE!
 
Andre som syns det gå fryktelig treigt? Sånn sett skulle jeg ønske at jeg ikke fant det ut før om to uker, for det er 8 uker til jeg er i uke 12. DET ER SÅ LENGE!

Heeeelt enig, det går så innmari tregt!!!:banghead: Tror det er ulempen med å teste før ikm også:sorry: Jeg har satt meg delmål. Teller først ned til tidlig ul i uke 8, og deretter til uke 10, så uke 12. Tar det bare puljevis. Er inne i uke 6 nå, så bare litt over to uker igjen til tidlig UL.
 
Glemte jo at jeg har en doppler liggende også! Den brukte jeg i forrige svangerskap og det hjalp meg med å roe nervene frem mot uke 12. Husker jeg hørte hjertelyd allerede i uke 9+4 sist. Noen flere som har doppler eller som evt har tenkt å anskaffe seg det?:)
 
Andre som syns det gå fryktelig treigt? Sånn sett skulle jeg ønske at jeg ikke fant det ut før om to uker, for det er 8 uker til jeg er i uke 12. DET ER SÅ LENGE!

Tiden går helt sinnsykt sakte ja.. Skulle ønske jeg kunne legge meg i koma frem til uke 13 :hilarious:
 
Glemte jo at jeg har en doppler liggende også! Den brukte jeg i forrige svangerskap og det hjalp meg med å roe nervene frem mot uke 12. Husker jeg hørte hjertelyd allerede i uke 9+4 sist. Noen flere som har doppler eller som evt har tenkt å anskaffe seg det?:)

Har doppler[emoji3]minuset er jo om man ikke finner hjertelyden, blir jo sykt bekymret[emoji28]
 
Back
Topp