Skravletråden

Heisann! 4+2 i dag. Har ei frøken på 3 år fra før :) Vi har drøyd nummer 2 en god stund da første hadde kolikk i 6 mnd. Tok litt tid å bli klar igjen etter det. Blir stas å fortelle det etterhvert. Jeg har 12 uker som mål men tror mamma og søstra mi kommer til å skjønne det før det hehe :)

Velkommen inn hit!❤️ Virker som om vi har opplevd mye av det samme. Vi hadde også kolikk hos førstemann og det tok oss nærmest 4 år før vi var inne på tanken om noe nytt barn. Kolikk er tøft altså! Jeg krysser alt jeg har for at vi får ei normal barseltid nå
 
Last edited:
Vi fortalte det til mor, stefar og søster i dag. Vi reiste bygda rundt for å finne mormor-, bestefar- og tantekopp, men det fantes ikke noe sted. Så det ble tre påskeegg, fylt med litt av godteriet jeg vet de elsker, flakslodd, hver sin smokk, og et lite kort med noen leker på og «God påske, mormor/bestefar/tante». Søsteren min trodde hun hadde fått noen andre sitt egg [emoji23][emoji23] De ble veldig, veldig glad. Resten av slekta får vite det litt senere, så får håpe de klarer å holde hemmeligheten vår.

Så koselig:Heartred
 
5+0 i dag:p
 

Vedlegg

  • E774D84B-0234-4DEF-A241-DAF8DD5CAD44.png
    E774D84B-0234-4DEF-A241-DAF8DD5CAD44.png
    765,1 KB · Visninger: 22
  • 9362CB14-E06E-4842-A535-A496BAFA87F2.jpeg
    9362CB14-E06E-4842-A535-A496BAFA87F2.jpeg
    205,3 KB · Visninger: 21
Gjorde det, men den sa fortsatt 2-3 uker :( hadde håpet på 3+ :rolleyes: får gi det noen dager til :D

Aah.. Det er kjedelig når de er så dyre [emoji23] Jeg skal ta ny digital på tirsdag, så håper virkelig det er 3+ da
 
Velkommen inn hit!❤️ Virker som om vi har opplevd mye av det samme. Vi hadde også kolikk hos førstemann og det tok oss nærmest 4 år før vi var inne på tanken om noe nytt barn. Kolikk er tøft altså! Jeg krysser alt jeg har for at vi får ei normal barseltid nå

Krysser fingrene for oss begge om at det blir annerledes denne gangen :) Kolikk var tøft ja. Spesielt når det ikke gav seg etter 3 mnd slik det normalt gjør også. Det var vi ikke innstilt på.

Er jo fordeler med litt aldersforskjell mellom barna også :) Tror frøkna i hus her er mye mer klar for å bli lillesøster enn hun hadde vært om det ble tidligere. Tror hun blir veldig glad når vi forteller det etterhvert. Hun spør og spør etter småsøsken :) Hun vet vel ikke helt hva det innebærer da hehe men likevel :)
 
8F5CA7E1-2C19-4016-BCF6-B43B719A0CD2.jpeg
Hei hopp og fortsatt god påske!:chicken: Jeg har ikke fått holdt meg oppdatert på det som skjer her inne pga påskeferie og manglende internettdekning, men håper det går bra med alle- og at alle har hatt ei fin påskefeiring?:) Vi har vært på hytta til mine svigerforeldre i Sverige, veldig koselig med typisk hyttekos; brettspill, krimbøker, påskenøtter og krimserier på tv osv. Borte bra- men hjemme best da, definitivt!:Heartred Nå kjenner jeg at det skal bli godt med ei vanlig uke igjen og tilbake til hverdagen:) Jeg er i uke 5+1 i dag og har tatt min siste g.test. Ble enig med meg selv om å gå gjennom alle ukene på den digitale, så når jeg fikk 3+ i dag så er det stopp. Hvordan går det med dere andre??:love7
 
Vis vedlegget 251355
Hei hopp og fortsatt god påske!:chicken: Jeg har ikke fått holdt meg oppdatert på det som skjer her inne pga påskeferie og manglende internettdekning, men håper det går bra med alle- og at alle har hatt ei fin påskefeiring?:) Vi har vært på hytta til mine svigerforeldre i Sverige, veldig koselig med typisk hyttekos; brettspill, krimbøker, påskenøtter og krimserier på tv osv. Borte bra- men hjemme best da, definitivt!:Heartred Nå kjenner jeg at det skal bli godt med ei vanlig uke igjen og tilbake til hverdagen:) Jeg er i uke 5+1 i dag og har tatt min siste g.test. Ble enig med meg selv om å gå gjennom alle ukene på den digitale, så når jeg fikk 3+ i dag så er det stopp. Hvordan går det med dere andre??:love7

Høres ut som en kjempefin påske! [emoji214][emoji169] Jeg gleder meg også til hverdagen skal starte igjen. Jeg lever definitivt for hverdagene [emoji169] Jeg skal ta en ny digital test på onsdag, da er jeg 5+1. Planen var egentlig i morgen, men jeg må jo kjøpe testen først og butikkene er stengt [emoji85] Etter 3+ lommer ikke jeg heller til å teste mer. Da er jeg fornøyd.
 
Var på apotekt for å kjøpe en CB med ukesindikator i ste (håper på 3+ i morgen:p) og damen bak kassen skulle fortelle meg veldig inngående om hvordan man utførte denne testen, selv med laaang kø bak. Prøvde pent å si at jeg hadde tatt et par stk før, så viste hvordan det fungerte:hilarious: lite visste hun at jeg har testet hver dag i 12 dag snart:hilarious:
 
Var på apotekt for å kjøpe en CB med ukesindikator i ste (håper på 3+ i morgen:p) og damen bak kassen skulle fortelle meg veldig inngående om hvordan man utførte denne testen, selv med laaang kø bak. Prøvde pent å si at jeg hadde tatt et par stk før, så viste hvordan det fungerte:hilarious: lite visste hun at jeg har testet hver dag i 12 dag snart:hilarious:
[emoji23][emoji23]
 
Var på apotekt for å kjøpe en CB med ukesindikator i ste (håper på 3+ i morgen:p) og damen bak kassen skulle fortelle meg veldig inngående om hvordan man utførte denne testen, selv med laaang kø bak. Prøvde pent å si at jeg hadde tatt et par stk før, så viste hvordan det fungerte:hilarious: lite visste hun at jeg har testet hver dag i 12 dag snart:hilarious:

[emoji23][emoji23]
 
Flott at dere gir hverandre tips om forskjellige ultralydklinikker, men husk at dette er ett ÅPENT forum og alt blir søkbart i google. Derfor er det av personvernsgrunner ikke lov å skrive helsepersonell sitt fulle navn her inne. Jeg har redigert de innleggene det gjelder :)
 
Back
Topp