Skravletråden :)

Da var jeg våken! Altfor tidlig når man er så trøtt!!!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Våkna for 45 min siden. Sitter på kjøkkenet ferdig dusja og påkledd kl 06:15.

Koselig!!!

Sååååå trøtt idag :( hadde ikke gjort noe med en liten blund nå!

Åh hå hå!! Idag er jeg ikke megakvalm!!! Spiser kjeks til frokost uten problemer! Og jeg har til og med forsovet meg! Dette ser ut til å bli en god dag! Det passer bra, for igår var en møkkadag :P

-Taster fra appen-

Åh hå hå!! Idag er jeg ikke megakvalm!!! Spiser kjeks til frokost uten problemer! Og jeg har til og med forsovet meg! Dette ser ut til å bli en god dag! Det passer bra, for igår var en møkkadag :P

-Taster fra appen-
Jeg er spendt på dagen i dag. Var uggen når jeg våknet i dag :-(

Åååh så trøtt i dag. Herregud er det mulig?!?! :( Og uggen før frokost.. Ikke gøy.. I tillegg var folka på legesenteret til skikkelig liten hjelp, kunne ikke svare på noe som helst, blir helt oppgitt!!! Fant heldigvis ut av det selv etter ei stund.

Dagens utblåsing! :)

Våknet faktisk litt mindre kvalm i dag! Juhu!!! Ny akupunktur time i morgen, kan dette virkelig hjelpe ?!? Jeg har faktisk litt trua. (Krysser alt jeg har å krysse) Spist en appelsin og greier. Så er det noen som sliter med ekstremkvalme vil jeg anbefale å teste ut akupunktur :0) satt forresten å susa rundt på nettet og så denne reklamen: http://m.osloby.no/nyheter/Hva-gjor-Oslo-folk-nar-noen-fryser-7474550.html#.UwR9vom9LCQ og da fant jeg i hvertfall at hormonene er til stede.. Snufs snufs.. Godt jeg er alene hjemme..

Æææææh!!! Det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at jeg skal ha baby!! Jeg vil kjøpe masse ting og pusse opp barnerommet ASAP!! :D :D :D

Våknet faktisk litt mindre kvalm i dag! Juhu!!! Ny akupunktur time i morgen, kan dette virkelig hjelpe ?!? Jeg har faktisk litt trua. (Krysser alt jeg har å krysse) Spist en appelsin og greier. Så er det noen som sliter med ekstremkvalme vil jeg anbefale å teste ut akupunktur :0) satt forresten å susa rundt på nettet og så denne reklamen: http://m.osloby.no/nyheter/Hva-gjor-Oslo-folk-nar-noen-fryser-7474550.html#.UwR9vom9LCQ og da fant jeg i hvertfall at hormonene er til stede.. Snufs snufs.. Godt jeg er alene hjemme..
Hatt min fødte time idag, ska ned igjen fredag ;) så blir det vel et par ganger neste veke ;)

Ko mykje du bet for timen??

Back
Topp