Skravletråden :)

Idag har jeg virkelig slitet meg gjennom på jobb, supertrøtt, superfrysen, et mareritt når man liksom skal konsentrere seg og få gjort jobben. Øynene blir helt blodskutte og tørre og glir igjen av seg selv, ja jeg er sikkert et nydelig syn i disse dager. Har ligget under dyna siden jeg kom hjem, og mine 2 eldste lagde pannekaker til middag nam. Blir nok her og dupper til jeg legger meg, er helt skutt.

Åssen går det med dere jenter?

Idag har jeg virkelig slitet meg gjennom på jobb, supertrøtt, superfrysen, et mareritt når man liksom skal konsentrere seg og få gjort jobben. Øynene blir helt blodskutte og tørre og glir igjen av seg selv, ja jeg er sikkert et nydelig syn i disse dager. Har ligget under dyna siden jeg kom hjem, og mine 2 eldste lagde pannekaker til middag nam. Blir nok her og dupper til jeg legger meg, er helt skutt.

Deilig med barn som stiller opp for mamsen da!! :) føler at jeg begynner å få tilbake litt gnisten her jeg. Ikke så trøtt og sliten lenger..

Deilig med barn som stiller opp for mamsen da!! :) føler at jeg begynner å få tilbake litt gnisten her jeg. Ikke så trøtt og sliten lenger..
Ja de er flinke til det og det er herlig. Så godt at du føler deg bedre, nyt det. Gleder meg til første 12 ukene er over. Pleier å lette litt på det meste da.

Flere som er trøtte? Er så ufattelig trøtt. Setter meg i sofaen etter jobb og vips så er jeg borte :sleep002

Blir godt å legge seg i den deilige senga! M m m m

Så flinke dem er og snille med mammaen sin <3 uff, kjenne rmeg veldig igjen.. men heldigvis får man igjen masse for det, med en flott spire som vokser inni magen. Du får ta deg sofakos oftere nå som man er slik, og at mannen stiller opp litt mer. :9 merker det hjelper her hvertfall :)Min sambo er verdens beste og passer på meg.

Så flinke dem er og snille med mammaen sin <3 uff, kjenne rmeg veldig igjen.. men heldigvis får man igjen masse for det, med en flott spire som vokser inni magen. Du får ta deg sofakos oftere nå som man er slik, og at mannen stiller opp litt mer. :9 merker det hjelper her hvertfall :)Min sambo er verdens beste og passer på meg.
Ja det er herlig med mannen som stiller opp. Min mann jobber sent hver dag men når han er hjemme duller han godt med meg. Er heldig som har mange som duller rundt meg nå hihi. Har oppdradd dem godt he he

I dag var jeg så sliten at jeg sovna på sofaen hos venninnen min når jeg og Vesla var der i dag...
Heldigvis er hun en av de få som vet at jeg er gravid så hun skjønte greia..
Så hun tok med seg Vesla på badet og satte henne i badekaret med dukkene så mamma kunne sove litt..

Våknet til varm kamillete og cookies.
(å nybadet 3åring)

<3 Verdens beste venninner! <3

I dag var jeg så sliten at jeg sovna på sofaen hos venninnen min når jeg og Vesla var der i dag...
Så hun tok med seg Vesla på badet og satte henne i badekaret med dukkene så mamma kunne sove litt..

(å nybadet 3åring)

Så hyggelig! :)

(å nybadet 3åring)

Ååååh så koselig <3

Skulle gjerne vært like trøtt på kvelden... :-/ Men sånn går det når man sover hele dagen.. Har nu fått kava meg i seng, så regner med å sovne om sånn ca 3 timer... Bah.. :-(

Natta jenter. Nå køyer jeg. Har sovet vekk hele kvelden så kan likegodt fortsette trenden i min kjære seng.

Back
Topp