Skravletråden :)

Nettopp lagt 2-åringen jeg. Skulle aldri latt hene hvile i dag :p så nå har jeg funnet frem pandalakris og peanøtter

Eldste er på overnatting med ei jente, Martin var i seng rundt 8 trur eg :) såg vist ikkje så nøye på kl ikveld! Sitter å heklet og slapper av!! Sooo gla det er fri i morga! Sleten etter denne veka på jobb! Er so trøtt tidleg på dag, mest lyst å finne meg ei seng å sove litt! Vanker heldigvis til liv på ettermiddagen!

Manne kom tidleg i hus ikveld og! So slapper av i kvar vår stol :)

Da er det morgen her hos oss.. hvert fall med meg og vesla.
Samboeren min har hvert på jobb i natt og hadde sovna på sovan..
MEN panikken spredde seg da han sier til meg at han skal på jobb kl 12:00-18:00
vi skal ha selskap, å han lovet meg å hjelpe til med husarbeidet i dag!

Har mest lyst til å gråte! (er vel ikke langt unna)
DUSTE MANNEN! *SYTE*

Her er det morgen og, ligg i senga og sløve! Vakna halv 7 idag,ikkje sove so godt etter det! Martin kom inn halv 8, så han og pappaen har stått opp :)

Ha ei fin dag ;)

Jeg har hatt en god natt med mange drømmer. Har våknet noen ganger pga vinden, men ellers har det vært en god natt.

God morgen damer! :-) Her er frokosten inntatt, hvertfall noe. Fortsatt kvalm, men ellers i fin form :-) Lurer på om jeg skal bake i dag. Noen som har forslag på noe godt? ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hei alle sammen! Her skal vi i barnebursdag på leo's lekeland i dag før vi drar på hytta som vi holder på å bygge håper dere får en fin dag ;)

*river meg i håret*
hvis jeg kommer igjennom dennne dagen helskinnet!!!!

Har vært på farten i dag. På senteret var det karneval, og jentungen fekk snop av ei løva og ansiktsmaling, samt Minni Mus Luftballong :P
Har og vært hos besteforeldrene mine, oldeforeldrene t snuppo. Der vada besøk av tanto og onkelen min frå Sandnes, samt søskenbarnet mitt og mannen hennas, dei kunne stolt kunngjera at nr 1 va på vei. Men eg sa ingenting om oktobergullet mitt :P Da får dei tidsnok veta, trengte ikkje ta glansen hennas idag ;)

No e da på tide å få "tigerongen" min i seng :P

Gjesp!
Min dag å stå opp med jentungen, så opp 7.45, lenge t henna å v, men e nok takka væra seint i seng i går :P

Eg vart vekt av snøplogen først kl 6, so ein time seinare! Fikk ikje sove igjen da! Ikkje snøa so mykje her på lange tider! Ikkje var no det store mengdene so va komt inatt heller! Såvidt graset er dekket!

No er det stafett på tv ;)

Føler meg ikke gravid, er jo ingen symptomer som kommer. Men synes nå jeg har fått mage de siste dagene. Var litt vel tidlig å få mage synes jeg.

Ser på opptak av Beauty and the Geek :P Har sett film og spist burger i kveld. Sofakveld <3

Har komt meg i god stolen! Laga meg ein kopp med ingefær drikk! Vore litt småkvalm innimellom idag! Håper formen er bra i morga! Skal låse opp i Bhg. Beg kvart på 7!

Har komt meg i god stolen! Laga meg ein kopp med ingefær drikk! Vore litt småkvalm innimellom idag! Håper formen er bra i morga! Skal låse opp i Bhg. Beg kvart på 7!

Har ingefæren min "close by" også. :)
BHG i morgen på meg også. Heldigvis ikke før kl 09. Å det er vinterferie i skolen.. hvilket betyr..
MINDRE BARN I BHG!

Kose uke :P Trenger bare sola nå!

Da er det morgen her hos oss.. hvert fall med meg og vesla.
Samboeren min har hvert på jobb i natt og hadde sovna på sovan..
MEN panikken spredde seg da han sier til meg at han skal på jobb kl 12:00-18:00
vi skal ha selskap, å han lovet meg å hjelpe til med husarbeidet i dag!

Har mest lyst til å gråte! (er vel ikke langt unna)
DUSTE MANNEN! *SYTE*
Naw, dårlig gjort!

Back
Topp