Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Vært våken siden 5 idag, fikk ikke sove mer. Skal til legen kl 10.00. Skal ta en g-test der, super nervøs. Siden jeg bare har fått suuuper svake streker. Men tempen er høy, ingen tr så håper alt går greit. Ha en fin dag jenter!
Lykke til! <3 satser på at du kommer tilbake derfra strålende fornøydGod morgen! Vært våken siden 5 idag, fikk ikke sove mer. Skal til legen kl 10.00. Skal ta en g-test der, super nervøs. Siden jeg bare har fått suuuper svake streker. Men tempen er høy, ingen tr så håper alt går greit. Ha en fin dag jenter!
Lykke til! Jeg å håper å få boen datoer å se på idag.God morgen!Jeg skal innom legekontoret å levere urinprøve i dag, så håper jeg får bestilt time til første kontroll da. Vil så gjerne ha noen datoer å se frem mot, så tiden kanskje går litt fortere!!
![]()
I lunsjen skal jeg innom biblioteket og låne noen bøker om graviditet, foreldre og strikkingkommer med anbefalinger dersom jeg finner noen godbiter!
Å neeeiVåknet i femtiden av at gutten min sto å spydde i vasken på badet. Skal ikke gå i detalj, men kan si såpass at vasken gikk tett og lukten var grusom. Så med min kvalme i tillegg var dette en heller tidlig og dårlig start på dagen![]()
Ja gjør det!!!I lunsjen skal jeg innom biblioteket og låne noen bøker om graviditet, foreldre og strikkingkommer med anbefalinger dersom jeg finner noen godbiter!
Jeg har aldri vært noe "frokostmenneske", men jeg innser jo at jeg må spise mer nå som jeg har et ekstra menneske i kroppen min.
Føler du (FruJohnsen) at det blir bedre om du får i deg mat tidligere på dagen da?
Bensa: Herrelighet... For en morgen! Håper sønnen din føler seg bedre.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Å neeei
Håper dagen er bedre nå![]()
Strikke ett pledd?!? Er jo liksom egentlig alt for tidlig å kjøpe/ lage noe.. Men tror jeg må strikke ett pledd.. Bare for å bekrefte for meg selv at slik ting ser ut nå, så skal jeg bli mamma igjen :0) Går liksom ikke helt opp..
Go for it!! Har også kjøpt garn til pledd, men ikke begynt ennåStrikke ett pledd?!? Er jo liksom egentlig alt for tidlig å kjøpe/ lage noe.. Men tror jeg må strikke ett pledd.. Bare for å bekrefte for meg selv at slik ting ser ut nå, så skal jeg bli mamma igjen :0) Går liksom ikke helt opp..