Ja kan være forstyrrende detDet gjør jeg, bare få bort naboen fra gressklipping så blir det perfekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan være forstyrrende detDet gjør jeg, bare få bort naboen fra gressklipping så blir det perfekt
Hvor er dette?Vis vedlegget 265023 Vis vedlegget 265024 gleder meg til vi drar hit på mandag
Litt lite og de spør etter det ødelagteSikkert bra nok for barna det da.
Blir godt det er gjort og formen blir bedreUff da
Jan tror han er alle damers drøm så jeg er ikke så glad i å være ute i bassenget når han gpr rundt herJa kan være forstyrrende det
I HortenHvor er dette?
Åh heheJan tror han er alle damers drøm så jeg er ikke så glad i å være ute i bassenget når han gpr rundt her
Aha så fint uteI Horten
Ah skjønnerLitt lite og de spør etter det ødelagte
Mhm virkeligAha så fint ute
Mhm mistet litt respekten for han etter han var utro og gjorde en dame gravidÅh hehe
Men trenger ikke noe voldsomme greier . De er små , men må være plass til mor også hahaAh skjønner
Oi herregud huffMhm mistet litt respekten for han etter han var utro og gjorde en dame gravid
Ser utrolig deilig utVis vedlegget 265023 Vis vedlegget 265024 gleder meg til vi drar hit på mandag
Er det i Horten...Horten
Så koselig, skal dere være der lenge?På vei til hytten
Ikke for at han var utro nødvendigvis men for alt han gjorde etterpåOi herregud huff
Jupp er detEr det i Horten...
Det er da ikke langt unna