***skravletråden for JUNI***

Humøret er ravnsvart I dag. For lite søvn, yngste var sutrete uansett hva jeg gjorde, det svir I puppene, vekta har gått opp masse denne uken, og mannen skal jobbe i natt så jeg er alene med ungene til middag og utover kvelden. Jeg synes synd på meg selv! Måltider er stressende greier med en ettåring som konstant prøver å stikke av fra stolen sin!
Huff . Masse lykke til og klem ❤️

Åhh gøy :) gleder meg ta turen selv :) fant 2 skjorter til U . Fra name it
Jeg har funnet igjen den kjolen jeg snakket om.
Er nok litt stor siden den er str 6 år, men jeg har ikke bruk for den

Fredag og snart helg.

Etter en sånn "pms-dag" i går, går jeg på med krum nakke og påklistret smil i dag. Jeg har rett og slett ikke tid til å være sur. Huset står fortsatt på hodet og jeg må rydde og vaske

Mine foreldre kommer i morgen.
Karantenen til mellomste opphører i ettermiddag og det betyr unger inn og ut alle veier
Svigermor er varslet om at vi blir hjemme første uken av ferien, og kan finne på å kaste seg rundt og komme oppover

Huset ser ille ut. Jeg har laget en liste. Listen er bare på grov-sortert nivå.
Støvsuge kjelleren står det. Vel, den må ryddes først. Moppe stuegulvet står det, vel, man må finne det gulvet under leker og klesvask som er brettet først.

Det fine er at listen ikke er så lang. Det dumme er at det et ikke så lett å få stryke et punkt...

Og jeg kommer liksom ikke skikkelig i gang.
Jeg har satt i gang oppvaskmaskinen, og så gikk jeg i kjelleren for å rydde gangen så jeg kan støvsuge. Men gikk innom badet med noe og ble sittende der og se på alt jeg må gjøre her.

Vel. Blåse på ei tå som fikk vondt og så får jeg ta løs på et rom om gangen. Det er ikke annet å gjøre.

Fredag og snart helg.

Etter en sånn "pms-dag" i går, går jeg på med krum nakke og påklistret smil i dag. Jeg har rett og slett ikke tid til å være sur. Huset står fortsatt på hodet og jeg må rydde og vaske

Karantenen til mellomste opphører i ettermiddag og det betyr unger inn og ut alle veier
Svigermor er varslet om at vi blir hjemme første uken av ferien, og kan finne på å kaste seg rundt og komme oppover

Støvsuge kjelleren står det. Vel, den må ryddes først. Moppe stuegulvet står det, vel, man må finne det gulvet under leker og klesvask som er brettet først.

Det fine er at listen ikke er så lang. Det dumme er at det et ikke så lett å få stryke et punkt...

Jeg har satt i gang oppvaskmaskinen, og så gikk jeg i kjelleren for å rydde gangen så jeg kan støvsuge. Men gikk innom badet med noe og ble sittende der og se på alt jeg må gjøre her.

Vel. Blåse på ei tå som fikk vondt og så får jeg ta løs på et rom om gangen. Det er ikke annet å gjøre.
Lykke til

Humøret er ravnsvart I dag. For lite søvn, yngste var sutrete uansett hva jeg gjorde, det svir I puppene, vekta har gått opp masse denne uken, og mannen skal jobbe i natt så jeg er alene med ungene til middag og utover kvelden. Jeg synes synd på meg selv! Måltider er stressende greier med en ettåring som konstant prøver å stikke av fra stolen sin!

Du klarer ikke snu om på det negative mønsteret da? Ta måltidene ute. Så dytter du litt mat i ungen samtidig? i en stengt bhg foreksempel. Da kan ikke 1 åringen gå ifra deg heller[emoji6] håper dagen blir bedre

God morgen[emoji16] mellomste er levert i bhg. Minste sovnet akuratt. Og jeg skal ta meg en liten cowboy strekk. Etterpå skal vi en tur på marknad[emoji4]

Fredag og snart helg.

Blir alltid så glad når jeg hører om andre som lager lister. Jeg er en listo man[emoji23][emoji23]

Men dette fikser du. Begynn med en ting. Så ser du hvor tilfredsstillende det er å krysse ut det du har gjort[emoji4]

Blir alltid så glad når jeg hører om andre som lager lister. Jeg er en listo man[emoji23][emoji23]

Men dette fikser du. Begynn med en ting. Så ser du hvor tilfredsstillende det er å krysse ut det du har gjort[emoji4]

Det er meget tilfredsstillende, derfor pleier jeg lage detaljerte lister så jeg får styrke en del

Nå jobber jeg med den ytterste gangen.
Vi har definitivt for mye sko!!! Enda en stund til jeg faktisk får støvsuge.
Og på lista står "støvsuge gangene og trappa", mao venter en gang til før jeg kan ta løs på det relativt enkle å støvsuge trappa. Før jeg la til "og under trappa" hvor jeg tror det er stappet en del ting etter at hunden ikke lenger bor der....

Innen jeg får stryke dette er det på tide med lunsj antar jeg.

Takk, det trengs

Eldstemann har gått ut for det ringte på, og mellomste teller timer til 48 timer (6 timer igjen) og yngste vil ut men jeg kan ikke for 1) jeg må jo være her med mellomste og 2) jeg skal jo uansett rydde huset.

Back
Topp