***skravletråden for JUNI***

Det et hun og nå også ute av karantene.

Men du kommer til resten... Jentene har etter det jeg vet sovet hos mamma og pappa i natt.

Skjønte at alle har vært nede for telling[emoji20]
Snille mamma og pappa som avlaster mannen[emoji173]️

I går fortalte vi barna at vi får valp. Det ble nøyaktig som jeg så for meg helst. De holdt valpen da "vi skulle bare ta ett bilde av de før den reiste". Da sa jeg hva den skulle hete. Ett navn de faktisk var med å valgte, sånn hypotetisk om de en gang ville ha hund [emoji23] Jeg filma mens jeg fortalte da. Hu eldste begynte gråte av lykke, hu minste trodde oss ikke. Skeptiker tydligvis med smil da. Men hu trengte litt bekreftelse fra oss alle. Endte jo med at vi syns det hele var så fint at både jeg og min mor måtte tørke tårer. Valpen satt i fanget og bare logra den [emoji1]

I dag er det tannlege. Unga har ferie, så de får være med. Jeg skal på ikea også [emoji849][emoji23] Skal kjøpe nytt stuebord [emoji56]

For en herlig reaksjon[emoji7][emoji7]

Joda fikk solgt litt. Men vi forsetter med å pakke opp de siste kartongen.. Så blir mer salg til uka og en finish salg i helga... Men vi krasja med loppemarkedet på Tjøme... og de er Berykta for sine lopper så ble ikke mange :))

Håper dere får solgt masse mer denne uka[emoji16]

Gaaaah så irriterende, bestilte noe på klikk og hent på søndagstilbud på maxbo i går, hadde flere på lager sto det men så fikk jeg sms nå om at set var utsolgt. Så irriterende, da fikk jeg ikke bestilt på nytt annet sted heller til den prisen.

Hva bestilte du?[emoji4]

Fornøyd?
Jeg googler og blir bare mer og mer forvirret

Kjempe fornøyd[emoji16]
Nå har jeg jo bare prøvd denne da, og er nok ikke kravstor, men den funker gull[emoji16]
Mye enklere å løpe litt når man kan gjøre det hjemme[emoji16]

Hmm kengubarnet fikk lov å ta med en kompis på hytta i sommer, han spurte en kompis som fikk lov av foreldrene.
Men ingen av oss voksne har snakket sammen, skal vi eller de tar kontakt?

Hmm kengubarnet fikk lov å ta med en kompis på hytta i sommer, han spurte en kompis som fikk lov av foreldrene.
Men ingen av oss voksne har snakket sammen, skal vi eller de tar kontakt?

Om jeg var deg hadde jeg tatt kontakt ned foreldrene til kompis, er jo dere som har invitert :)

Formen er fin, men sliter med vondt i bekken og ribbein. Verst på kveldene. :)
Huffda..Ikke noe godt det da, men til å være høygravid og med tvillinger så er det kanskje ikke "så" ille ? jobber du ?

Back
Topp